Oh jaa! Dat zou ik nog doen.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:17 schreef dawg het volgende:
Post je sexdatingprofieltekst eens dan, gaat het vast sneller door lopen, het topic.
Laat je tieten eens zien?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:21 schreef JamesBrownie het volgende:
dit wel toch?
nee sorry.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Laat je tieten eens zien?
pm mij maar.
Tegen jij ook.
Nee dawg. Jij niet.
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
pm mij maar.
Tegen jij ook.
Nee dawg. Jij niet.
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
pm mij maar.
Tegen jij ook.
Nee dawg. Jij niet.
Ik denk dat jij vast ook wel je tieten mag laten zienquote:
Foto's bestonden uit:quote:Ik zoek slanke vrouwen (18 tot 30 jaar) om mee te experimenteren. Geen rare dingen, gewoon sex / lekker genieten (op site waar "sex" niet expliciet mag).
Maar ook minder subtiele berichtjes van een 44 jarige vrouw:quote:Het lijkt mij wel leuk om eindelijke een frisse jonge jongen te ontmoeten voor een gezellige avond. Misschien ook meer
voor wie het wil weten. Ze was dik, gele tanden en lelijkquote:Je bent geil.
Ergens vraag ik mij wel af waar de wereld naar toe gaat.. dat er echt minderjarige meisjes op het internet opzoek gaan naar sex om er maar bij te horen (zoals de media ons liet geloven).quote:
Hai ik ben wat jonger, maar zou het wel leuk vinden om af te spreken.
xxx kus
quote:Ik zoek geen relatie, maar zou wel af willen spreken. Voeg mij toe blabala@hotmail.com
Vond ik wel grappig, maar betalen voor relatieplanet om te kunnen reageren is zo not-done. Voor het zelfde geldt zit er zo'n een of andere kale gast wat dingen te typen om te zorgen dat leden zich abonneren.quote:Beste <nickname>,
Ik wil mij even voorstellen. Ik ben een 22 jarige studente uit Tilburg (fiscale economie mocht je het willen weten).
Nu zag ik toevallig jouw profiel voorbij komen, maar het lijkt erop dat je voor de lusten gaat en niet voor de lasten. Dat vind ik jammer, want er zijn ook echt leuke vrouwen die op het internet rondwaren hoor. Zoals ik hahaha.
Wat mij opviel is dat je bijna niets als omschrijving had, maar wel een reeks van series bij favoriete films. Laten wij een keertje samen iets kijken.
Laat je nog even wat weten?
quote:Hi I'm Sabrina and I loved your profile. balbalablblaba blabala over hoe een vriendin haar mij geintroduceerd heeft bij haar en tralala
Nee, tegen haar zeg ik nu geen onaardige dingen meer. Anders vertelt ze het tegen CL.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:34 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij vast ook wel je tieten mag laten zien
wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:35 schreef Liquidootje het volgende:
Zo, weer een ervaring rijker. Ik heb mij overal weer uitgeschreven en wat is het internet toch heerlijk. Je hoeft niet eens perse lekker of aardig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |