abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 november 1999 @ 17:48:00 #1
862 Arcee
Look closer
pi_215822
Ik was verbaasd dat het BB-lied gezongen door de BB-ers op track #3 was beland. Geen ramp, wel opmerkelijk. "Leef" is track #1 en dus de eigenlijke hit. Is dat zo? Ik heb hem echt uitsluitend en alleen voor het BB-lied (track 3 dus) gekocht en volgens mij is dat voor iedereen de reden. "Leef" is wel aardig, maar eigenlijk alleen omdat het de herkenningsmelodie van ons favoriete programma is. Mijn vraag is dan ook:

Waarom denken jullie dat mensen de BB-single kopen: voor "Leef" of voor het Big Brother lied gezongen door de bewoners?

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 5 november 1999 @ 17:55:00 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_215823
gezien het grote aantal responsen zou ik zeggen....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 5 november 1999 @ 18:05:00 #3
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_215824
Dat hele hitlijsten gebeuren in ons land is al jaren allemaal kolder. DJ's die volgens voorgeprogrammeerde lijstjes hun werk doen. Niet meer uit eigen werk, alleen draaien wat de redactie wil.

Dat lied van BB slaat werkelijk nergens op. Weer eens een dom verzonnen cover, met teksten waaraan het lijkt of de bewoners zelfkennis hebben. Alsof het uit een ander perspectief is opgeschreven.
Ondanks de hoge kijkcijfers kan ik het niet plaatsen dat de hitlijsten de indruk wekken dat de BB-tune zo vaak is gekocht/gedraaid, dat ie op plaats 2 moet binnenkomen.

Het lied 'leef' gaat dan nog wel. Niet echt slechts, maar dat hanengekraai van de bewoners (met name Mona), is gewoon niet om aan te horen. Positief is dat ze dat 'eh eh eh' eruit hebben gehaald.

Op TMF zie je zelfs de 'video-clip' van het lied.

Het lijkt erop dat de hele samenleving uitsluitend met Big-Brother bezig is. Het is nu wachten op de beurs-notering.

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_215825
Het is een rechten probleem. Het BB lied is van Tol Hanse en Leef is meen ik van Hans van Eijk, de huiscomponist van ENDEMOL.

Het is dus weer vriendjes en basis afspaken die aan deze handel ten grondslag liggen. Bovendien is het voor de verkoop van BB naar het buitenland interessanter om LEEF als nummer 1 op de CD te hebben.

Er zijn nog wel een aantal redenen te bedenken. Maar hier heb je een globale uitleg.

vrijdag 5 november 1999 @ 18:34:00 #5
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_215826
Ik ga dat CD'tje halen...

geef zo'n mooi licht in de magnetron... ben je echt een paar seconde zoet mee.. de echte die-hards onder ons zetten de micro-wave op ultra-nuke en laten em 30 seconden aanstaan.. Het resultaat mag je inscannen en hier posten

quote:

maar eigenlijk alleen omdat het de herkenningsmelodie van ons favoriete programma is

Nog zoiets, khou er niet van als we in ONS en WIJ gaan praten.. Je spreekt niet voor iedereen en zo denderend vin ik BB nou ook weer niet.. sterker nog, kheb het al een aantal dagen niet meer gezien en ga er ook geen tijd voor vrij maken.. Progs zoals startrek, ally mcbeal, domino d-day enzo vinden WIJ veel leuker

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  vrijdag 5 november 1999 @ 18:42:00 #6
1166 Kleine PiepDruif
meer lezer dan plaatser...
pi_215827
Je gaat je goede geld toch niet gebruiken om die rukkers van V nog meer te laten verdienen he? Gewoon boycotten die hap.
Ik heb echt zulk haar!

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 november 1999 @ 19:01:00 #7
862 Arcee
Look closer
pi_215828
quote:
Nog zoiets, khou er niet van als we in ONS en WIJ gaan praten.. Je spreekt niet voor iedereen en zo denderend vin ik BB nou ook weer niet.. sterker nog, kheb het al een aantal dagen niet meer gezien en ga er ook geen tijd voor vrij maken.. Progs zoals startrek, ally mcbeal, domino d-day enzo vinden WIJ veel leuker.

769 posts voor iemand die BB nou ook weer niet zo denderend vindt, vind ik wel heel erg veel dan.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!fossiel vrijdag 5 november 1999 @ 19:58:00 #8
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_215829
Damn,.. je gaat die cd toch niet kopen voor dat gebler?!? Okay, misschien voor dat lied ' Leef blabla' die gaat nog wel.. Maar voor dat gebler dat kan ik me dus absoluut niet voorstellen.. Maargoed, dat ben ik ..
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')