Waarom denken jullie dat mensen de BB-single kopen: voor "Leef" of voor het Big Brother lied gezongen door de bewoners?
Dat lied van BB slaat werkelijk nergens op. Weer eens een dom verzonnen cover, met teksten waaraan het lijkt of de bewoners zelfkennis hebben. Alsof het uit een ander perspectief is opgeschreven.
Ondanks de hoge kijkcijfers kan ik het niet plaatsen dat de hitlijsten de indruk wekken dat de BB-tune zo vaak is gekocht/gedraaid, dat ie op plaats 2 moet binnenkomen.
Het lied 'leef' gaat dan nog wel. Niet echt slechts, maar dat hanengekraai van de bewoners (met name Mona), is gewoon niet om aan te horen. Positief is dat ze dat 'eh eh eh' eruit hebben gehaald.
Op TMF zie je zelfs de 'video-clip' van het lied.
Het lijkt erop dat de hele samenleving uitsluitend met Big-Brother bezig is. Het is nu wachten op de beurs-notering.
Het is dus weer vriendjes en basis afspaken die aan deze handel ten grondslag liggen. Bovendien is het voor de verkoop van BB naar het buitenland interessanter om LEEF als nummer 1 op de CD te hebben.
Er zijn nog wel een aantal redenen te bedenken. Maar hier heb je een globale uitleg.
geef zo'n mooi licht in de magnetron... ben je echt een paar seconde zoet mee.. de echte die-hards onder ons zetten de micro-wave op ultra-nuke en laten em 30 seconden aanstaan.. Het resultaat mag je inscannen en hier posten
quote:
maar eigenlijk alleen omdat het de herkenningsmelodie van ons favoriete programma is
Nog zoiets, khou er niet van als we in ONS en WIJ gaan praten.. Je spreekt niet voor iedereen en zo denderend vin ik BB nou ook weer niet.. sterker nog, kheb het al een aantal dagen niet meer gezien en ga er ook geen tijd voor vrij maken.. Progs zoals startrek, ally mcbeal, domino d-day enzo vinden WIJ veel leuker
quote:
Nog zoiets, khou er niet van als we in ONS en WIJ gaan praten.. Je spreekt niet voor iedereen en zo denderend vin ik BB nou ook weer niet.. sterker nog, kheb het al een aantal dagen niet meer gezien en ga er ook geen tijd voor vrij maken.. Progs zoals startrek, ally mcbeal, domino d-day enzo vinden WIJ veel leuker.
769 posts voor iemand die BB nou ook weer niet zo denderend vindt, vind ik wel heel erg veel dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |