Vet!quote:Op woensdag 3 december 2008 18:43 schreef emokid het volgende:
Fucking Jay Reatard 5 maart in Amsterdam, Paradiso.
quote:Paradiso bevestigt de komst van legendarische Engelse punkband The Buzzcocks. Hoewel de band vooral eind jaren 70 succesvol was, bewees de band de vorige editie van de Lokerse Feesten haar streken nog niet verleerd te hebben.
11 februari gaat het concert in Paradiso, Amsterdam plaatsvinden. Kaarten gaan voor 18,50 euro over de toonbank. Hier komen nog wel service- en lidmaatschapskosten bij. De voorverkoop start 13 december.
"Punk"quote:Kaarten gaan voor 18,50 euro over de toonbank. Hier komen nog wel service- en lidmaatschapskosten bij.
Op da schijfke staat inderdaad 'n goei stukske muziek.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:14 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Modern Life is War - Witness. Godverdomme. Wat. Een. Plaat.Vele mensen zullen het vast hier al kennen, maar dit is zeker één van de vetste punkalbums die ik ooit gehoord heb.
Beetje ver weg. Gelukkig komen H20 en DBD ook in eindhovenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:12 schreef UntilMyEnd het volgende:
http://patronaat.nl/overzicht?eventId=8255494#8255494
http://www.velserherrie.com presents:
H2O (USA) - http://www.myspace.com/h2ofamily
Death Before Dishonor (USA) - http://www.myspace.com/deathbeforedishonorbhc
21 Gun Salute - http://www.myspace.com/21gunsalutehc
The Real Danger - http://www.myspace.com/therealdanger
Zaterdag 5 mei @ Patronaat, Haarlem
Kleine Zaal
Prijs ¤ 9,-
Open 20.00 u Aanvang 20.30 u
Hell yeah!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Beetje ver weg. Gelukkig komen H20 en DBD ook in eindhoven
Het is trouwens zaterdag 2 mei ipv 5 mei zie ik net. :pquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Beetje ver weg. Gelukkig komen H20 en DBD ook in eindhoven
Present. Hoewel ik niet eens zo'n hele grote fan ben. Maar wie weet overtuigen ze me live!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:16 schreef ralfseltje het volgende:
Gaslight Anthem trouwens in Vera in februari
Vet, as real as it gets blijft een van de betere metalcore platen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:31 schreef skyrebel het volgende:
Volgende maand is een zeer aantrekkelijk showtje in Dynamo:
Op 15-02-2009 speelt Sworn Enemy met support van oa CDC, Freya, Lionheart
Leuk zondagmiddag showtje in het zuiden van het land.
En zaterdag 14 feb in Patronaat, Haarlem. Gezellig op Valentijnsdag naar Sworn Enemy.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:42 schreef BOKA het volgende:
[..]
Vet, as real as it gets blijft een van de betere metalcore platen.
15 maart spelen ze trouwens met Born from Pain in de baroeg.
Kom ik op terug. Na even beide platen intensief gehoord te hebben (Sink or Swim is de favoriet maar '59 Sound is MINSTENS zo goed) ben ik om: gave band!!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Present. Hoewel ik niet eens zo'n hele grote fan ben. Maar wie weet overtuigen ze me live!
Wat? Waar? Wanneer? Heldenband!quote:
Dit is punk noch hardcore, maar wel tofquote:
Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar, vertel op!quote:
Ik ga zaterdag naar Rise Against in de Melkweg, ik ben benieuwd! Alleen ik weet dat ze vanaf 2 tmt 9 iof 5 tm 9 februari dezelfde list gespeeld hebben, zo denderend vond ik em niet.. Geen Dirt Whispered en geen Paper Wings (mijn favo nummer)quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:49 schreef Migue het volgende:
Ja man, waarrrrrrr?Ik hou van die band, kan niet wachten om die nieuwe plaet te horen
![]()
Rise Against was zondag overigens erg goed in Bielefeld, ik was onder de indruk, had niet verwacht dat die band toch nog zo punk was. Net een uur gespeeld en dat was het. Zo zie ik het graag, als ik 2,5 uur een band wil zien spelen ga ik wel naar Metallica. Wel jammer van die twee ballades, het is punk godverdomme! Strike Anywhere vond ik dan weer wat minder, daar kan ik niet zo veel mee, maar dat zegt meer over mij dan die band.
Ik voel een hokjes-discussie op gang komen...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:47 schreef Migue het volgende:
Speaking of which, hoe focking kansloos is dat deathcore genreAlsof het iets nieuws is, het is godverdomme gewoon grindcore en/of metalcore met een goede productie en een melodieus zanglijntje
YES GODVERDOMME! Gisteravond beluisterd, en hij is idd pretty awesomequote:Op woensdag 11 februari 2009 16:51 schreef =HellFire= het volgende:
[ afbeelding ]
Track listing van Supporting Caste
1. "Night Letters"
2. "Supporting Caste"
3. "Tertium Non Datur"
4. "Dear Coach's Corner"
5. "This Is Your Life"
6. "Human(e) Meat (The Flensing of Sandor Katz)"
7. "Potemkin City Limits"
8. "The Funeral Procession"
9. "Without Love"
10. "Incalculable Effects"
11. "The Banger's Embrace"
12. "Last Will and Testament"
13. "Come To The Sabbat (bonus)"
It's pretty awesome.
Met die verschrikkelijke vocalist...quote:
Ik dacht altijd dat ze op de laatste twee albums van hun geloof waren gevallen...quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:48 schreef OMG het volgende:
. Zao is een behoorlijk christelijke band voor zover ik me kon herinneren. Overigens nooit wat aan gevonden, Coalesce, Converge en Deadguy waren meer mijn ding.
Geen idee, toen ik de muziek leerde kennen viel het in ieder geval in de categorie "christian metalcore."quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:19 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ze op de laatste twee albums van hun geloof waren gevallen...
Hmm. Ja in het begin wel inderdaad.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:10 schreef OMG het volgende:
[..]
Geen idee, toen ik de muziek leerde kennen viel het in ieder geval in de categorie "christian metalcore."
Dan mag "Zao is..." als "Zao was..." gelezen worden in mijn post..
Ik download niets via filesharing netwerken of wat dan ook. Zal wel een soort van principe van me zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:18 schreef =HellFire= het volgende:
Dan pas? Ik waardeer 't initiatief maar velen van ons stuiteren al door de kamer vanwege de haast thrashmetal-achtige songs van Propagandhi en jij hoort 't pas de 10e.
Inderdaad jammer dat ze geen NL shows in hun tourdata hebben staan. Ik heb ze ooit ergens in 2001 in de Melkweg gezien en heb ook nog ergens een lelijk shirt liggen in maat enorm (ja, toen droeg ik alles nog "baggy",quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:54 schreef maniack28 het volgende:
Waarom heeft Propagandhi NOG STEEDS geen NL show
Ik heb 'm nog nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef OMG het volgende:
...en zojuist vond ik een envelop van G7 Welcoming Committee in de brievenbus. Juist, de nieuwe Propagandhi is eindelijk binnen! Zo eens in de speler knallen... of misschien eerst even rippen voor m'n iPod..
YESSSSSS!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:22 schreef Migue het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nietMaar krijg 'm ook van Van Kleef, dus die zullen alles wel vandaag de deur uit doen waardoor het maandag of dinsdag pas binnen is
Jazeker.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:26 schreef Migue het volgende:
Zijn er Satanic Surfers liefhebbers hier?
Dan kan je vanaf vandaag van Rodrigo genieten bij Atlas Losing Grip, die morgen ook in The Stage spelen. Wordt een coole show.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |