Ik heb het niet over jou Haaibaaikequote:
Sorrie Olequote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou Haaibaaike![]()
Over die kloon die vraagt om foto's en zo. Kijk, hier maken we gewoon een beetje plezier
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:23 schreef Tinkepink het volgende:
Kent iemand Fons de Poel trouwens nog? Ik weet uit heel betrouwbare bron dat hij het deed met zijn stagiaires. Nouja, in ieder geval met één, maar misschien heeft hij er nog wel meer gehad.
wie zegt er nou 'vol' tegen Held Huub?!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:06 schreef snoopy het volgende:
Vandaag in het Vondelpark naar Candy Dulfer gekeken. Het enige dat ik kan melden is dat Huub van der Lubbe en Rick de Leeuw kwamen kijken en bij de blikkenbar langs de bewaking wilden om boven naar het concert te kunnen kijken, maar dat ging niet door: 'Vol' zeiden de bewakers
Whehehe.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:00 schreef IQM het volgende:
+s
Iddquote:Op maandag 2 juni 2008 10:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie zegt er nou 'vol' tegen Held Huub?!
jij hebt wel iets met 'bekende'Nederlandserinnetjesquote:Op maandag 2 juni 2008 15:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik heb trouwens ooit nog eens lopen flirten met Irene van der Laar in de tram. Of het was een lookalike van haar.
Nog erger...hij is homoquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:
gimme! Jij ouwe seellebrittie spotter!!
Ik moest wel even googlen wie die Marc van der Linden is.En daar kom ik er heel veel van tegen! Is het soms zo'n mollige royalty watcher?
Doet hij ook nog iets vuigs met veel te jonge blondines op hotelkamers met vervaarlijke kiepramen? Of is het, afgezien van de broodjes, wel een braaverd? Ook zeer welkom in dit topic hoor, bij al dat TUIGvan de RICHEL!
![]()
![]()
Ja, nee, tjeemig, door mijn haat voor Albert V. KAN ik niet meer naar Boulevard kijken.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:57 schreef Ole het volgende:
Tjeemig Dude, wist je dat niet eens![]()
Nou die Marc die schuift regelmatig aan bij boulevard hoor, als Peter op zijn kindje moet passen (Peter van de Vorst, die heeft nl net een kindje geadopteerd met zijn hubbie, uit de VS )
maar goed, Marc dus. Ken eigenlijk weinig roddels over hem, doet ie goed![]()
Maar die komen wel boven hoor! Daar hoeven we niet bang voor te zijn
Ook al alcoholist?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:04 schreef snoopy het volgende:
Over de Maasstraat gesproken, daar zit Piet Römer toch elke dag bij Warmolts wijntjes te drinken?
Het geeft wel te denken dat er veel van dat soort lui in mijn omgeving te vinden zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ook al alcoholist?
Net als Hans
Nou ja, het kan zijn dat je caféhouder bent natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:15 schreef snoopy het volgende:
[..]
Het geeft wel te denken dat er veel van dat soort lui in mijn omgeving te vinden zijn
dat doe ik ook allemaal, wat denk jij danquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Die buurman moet je koesteren!![]()
En uithoren!
En borreltjes geven!
En om roddels vragen!
En desnoods pijpen. Voor het goede doel hè?
Ik kauw al vast voor, want dat wordt smullen!quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:23 schreef Ole het volgende:
[..]
dat doe ik ook allemaal, wat denk jij dan![]()
Behalve dat laatste dan he![]()
ook al woont hij hier niet meer zie ik hem regelmatigEn als ik hem zie is hij lam, en hij babbelt graag. dus nooit een probleem
De verhalen over het EK met Reinout en Anthonie dus binnenkort hier te lezen!
Marc heeft toch grote ruzie met Gordon? Die wil hem, ondanks een hele lange vriendschap, nooit meer zien.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:57 schreef Ole het volgende:
Tjeemig Dude, wist je dat niet eens![]()
Nou die Marc die schuift regelmatig aan bij boulevard hoor, als Peter op zijn kindje moet passen (Peter van de Vorst, die heeft nl net een kindje geadopteerd met zijn hubbie, uit de VS )
maar goed, Marc dus. Ken eigenlijk weinig roddels over hem, doet ie goed![]()
Maar die komen wel boven hoor! Daar hoeven we niet bang voor te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |