wanneer komt de nieuwe cd danquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wat de planning is
Vandaar dat hij naast hem mocht staan, als wij zo'n kapsel nemen mogen wij ook op het podiumquote:
ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het dit jaar nog lukt...quote:
haha en jullie gaan hem nog steeds eerst maken en dan naar platenmaatschappijen ?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het dit jaar nog lukt...
ook dat weet ik nietquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha en jullie gaan hem nog steeds eerst maken en dan naar platenmaatschappijen ?
als je google maar hebtquote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
ook dat weet ik niet [afbeelding]
kennis wordt schromelijk overgewaardeerd
staat daar op wanneer onze cd uitkomt dan?quote:
vast welquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
staat daar op wanneer onze cd uitkomt dan? [afbeelding]
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:18 schreef Nouk het volgende:
Vond het opzich wel leuk hoor, maar wat een types daar, je kijkt je ogen uit gewoon.
Dat is kutquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ow joy, word ik vanmorgen gebeld dat de operatie vanwege een spoedgeval een weekje is uitgesteld...
Mja kun je in elk geval nog even genieten van je "darts" stemquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
nogal!
vandaagquote:
Mja, om eerlijk te zijn ben ik het afgelopen zaterdag gewoon ronduit vergeten (ik had nl. wel in de planning om te komenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:50 schreef Bosbeetle het volgende:
weber had jij trouwens niet even kunnen melden dat je niet op mijn verjaardag kwam, een kut excuus is beter dan geen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |