Dat is kloten zegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
virus idd, en nee, als ik pech zit ik d'r over een jaar gewoon weer.
zou je beter iets met je stembanden kunnen hebben dan met je kloten, vraag ik me dan af?quote:
goede vraagquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
zou je beter iets met je stembanden kunnen hebben dan met je kloten, vraag ik me dan af?
dan kun je iig nog wel gewoon pratenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef Cynic het volgende:
poliepen op je kloten?
zapata is de zangeresquote:The band split up in July 1993, following the rape and murder of Zapata
ja dat is dus gebeurd toen ik de liedjes in mijn "mijn muziek" map zette vanaf mijn usb stick, heb ik al een paar keer eerder gehad. best vaag. en irritant ook.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:02 schreef Bosbeetle het volgende:
whahahaha 1 mp3 van the gits zit een stuk my sharona in![]()
![]()
(een stukje origineel dus vast niet de bedoeling van de band)
ja, best heel akelig inderdaad...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:50 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle luistert the gits
dit is wel heavy wat ik lees op last.fm
[..]
zapata is de zangeres
wel een goede reden om te stoppen met een bandquote:
hoewel dat sommige bands niet lijkt tegen te houdenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wel een goede reden om te stoppen met een band
Er zijn vast wel andere dingen die er op HD ook mooi uitzienquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:56 schreef paarse_paashaas het volgende:, dat voetbal in HD ziet er best wel strak uit. Alleen jammer dat ik niet van voetbal houd.
\quote:Op maandag 9 juni 2008 10:14 schreef Cynic het volgende:
ja, dat doodgaan is ook niet alles heb ik weleens gehoord
liefst eentje die niet duurder is dan een dvd speler. heb gisteren bij mediamarkt gekeken en die hadden nog één combi-unit voor ¤129 en een videorecorder voor ¤100. het is niet zo dat er nog veel video's op gespeeld gaan worden ofzo namelijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Video-recorders e.d worden gewoon nog verkocht, C. dus wat zoek je?
Dat kan dan net weer niet met zo'n combi ding.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Als je zo'n unit hebt kun je dan wat banden voor mij omzetten naar dvd
niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat kan dan net weer niet met zo'n combi ding.
aha op zo'n voetstukquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:17 schreef Cynic het volgende:
volgens mij zit daar geen dvd-brander in, alleen een speler.
Locatie opgeven enzo het wordt er wel onzinniger opquote:
waar is de tijd gebleven dat je gewoon kon inloggen met een inlog naam en wachtwoordquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:17 schreef Cynic het volgende:
dat snap ik ook allemaal niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |