abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2008 @ 18:32:52 #26
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59052763
quote:
Op zondag 1 juni 2008 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Hij is niet héél klein, maar in vergelijking met Cato echt een iniminie-beestje hoor

Hij is nu 9 weken oud, was wel groter dan zijn zusje, maar de vader was ook nogal ehm... 'fors' gebouwd
Dan ben ik benieuwd hoe groot hij wordt!

Veel plezier met de kleine, lijkt me een leuk beestje! Lekker aanhankelijk en niet schuw enzo Hij heeft echt een nieuwsgierig bekkie
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59060496
Mooi beessie, Motorbloempje. Ik hoop dat jullie veel plezier aan hem gaan beleven en dat ie beste maatjes wordt met Cato.
pi_59069922
aaaaw

gisteravond was heel gezellig

hij dartelde lekker rond, valt de hele tijd die grote logge Cato aan (zijn staart het liefst ) en die schrikt dan weer, en dan racen ze door het huis, de ene keer Cato als opjager, de andere keer Kawa

Vannacht hebben beide poezels op het bed bij ons geslapen eerst nog op een eindje bij mekaar vandaan, maar toen ik midden in de nacht wakker werd, lagen ze heel stiekem tóch tegen mekaar aan, alsof wij dat niet mochten weten, want vanochtend was het weer een grote stoeiboel

Hij eet, hij plast, hij drinkt, hij poept, allemaal op de bak, en já wat een lief beestje, we zijn verkocht
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 14:55:54 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59069973
Wat tof .
Het klikte dus vrijwel meteen met die twee? Mooi, want het kan soms wel even duren voor ze elkaar accepteren. Bij Taco en Janneke ging het gelukkig ook heel snel. Nog steeds is het hier dagelijks knokken geblazen - vooral na het eten - maar dat hoort er allemaal bij . Blijven ze slank van .
Veel plezier ermee .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juni 2008 @ 15:14:08 #30
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59070366
Fijn dat het klikt! En slapende poezen bij elkaar zijn lief
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59072719
Wat fijn dat het allemaal super gaat.

En slapende poezen bij elkaar zijn idd super lief. Hier doen ze dat helaas niet
Wel dat opjagen en rennen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')