Onze mooie volkssport.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Het is dan ook gemaakt om te voetballen duur betaalde arrogante "godenzonen" te laten ronddraven
Proficiaat:)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Onze mooie volkssport.![]()
Gelukkig zijn er meisjeselftallen nu die de toekomst wel eens zouden kunnen zijn.
Mijn zusje werd dit weekend tweede met haar meisjesteam in een toernooi voor jongetjes![]()
(Ze is 12)
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Mijn zusje werd dit weekend tweede met haar meisjesteam in een toernooi voor jongetjes![]()
(Ze is 12)
haha psiesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:23 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Leuk!!
Vertel eens wat over jezelf![]()
Is natuurlijk een verdekte manier om te vragen vanneuh ben je lesbeau dan
Ik vind het leuk dat je bi-schierig zegtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef Backtrack het volgende:
[..]
haha psies
Uhm ik ben Renée, een meisje van 20, studeer fotografie en ben woonachtig in Den Bosch
Ik ben bi-schierig, heb al heel wat met meisjes gedaan, maar ben er nog niet helemaal uit...
Wil je meer weten?
"commentatorstem opzet".quote:
Omdat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:33 schreef Backtrack het volgende:
Tja, ik kan wel vol overtuiging gaan roepen dat ik bi ben..maar dat is niet helemaal waar ....
En onze lieve Noodle natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef maedel het volgende:
Ja, en ik ben een van de weinige L-en in dit topic.
100%, dat wel.
Omdat ik wel op meisjes geil,, maar niet echt een relatie zie zitten met een meid..ff grof gezegd:Pquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:36 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Omdat ik wel op meisjes geil,, maar niet echt een relatie zie zitten met een meid..ff grof gezegd:P
Wil je dat wel met een jongen dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:36 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Omdat ik wel op meisjes geil,, maar niet echt een relatie zie zitten met een meid..ff grof gezegd:P
Nou, ik ben een echt jongensmeisje..ik heb veel vrienden en weinig vriendinnen..een paar, maar die zijn wel precies zo als ik..ik vind vrouwen heel mooi..heb er al vaker mee in bed gelegen..maar ik denk dat ik het mannelijk lichaam dan toch echt wel mis..quote:
Met het risico dat ik Backtrack nu al tegen de haren instrijk:quote:
Oh, maar ik ben ooit verliefd geweest op een meisjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:42 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Met het risico dat ik Backtrack nu al tegen de haren instrijk:
Vaak is de 'gewilligheid' wel een relatie met jongens te beginnen, gewoon ontstaan uit wat normaal is.
Kijk, voor mij is het zo: als je biseksueel bent, ben je dus wel aangetrokken tot jongens ook. Daarom is het heel makkelijk om je te conformeren aan de heersende moraal, vooral als die moraal ook nog eens experimenteer-mogelijkheid met meisjes inhoudt.
Daardoor heb je nooit, zoals echte lesbeau's, het schop-tegen-de-standaard-moment gehad, waarin je tegen jezelf toegeeft: ik val op meisjes. Dat moment was nooit nodig, want de standaard werkt wel voor je.
Tot je echt verliefd wordt op een meisje, en dan blijkt opeens van he, ik ben iets meer/anders dan de standaard.
Maar tot die tijd is het heel makkelijk om te denken dat je niet verliefd kan worden op een meisje
De oude garde ontwaaktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:43 schreef NanKing het volgende:
Je moet jezelf niets opleggen qua hokjes. Doe gewoon waar jij je fijn bij voelt en label jezelf niet![]()
Tjah versch bloed dan moet ik wel even posten hier![]()
Tja nou ja, dat is een heel mooi strevenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:43 schreef NanKing het volgende:
Je moet jezelf niets opleggen qua hokjes. Doe gewoon waar jij je fijn bij voelt en label jezelf niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |