Ik vind dildo's toch niet zo leuk als een echte...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dat is ook een kutstreek en ik wil me daar graag van distantieren. Daar zijn dildo's voor uitgevonden
Nee, maar als ik verliefd ben op een vrouw en behoefte zou hebben aan een piemel dan zou ik liever voor een dildo dan voor een man gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:40 schreef Backtrack het volgende:
[..]
Ik vind dildo's toch niet zo leuk als een echte...
Wat politiek correct van jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:49 schreef Viking84 het volgende:
Wat gaan jullie hard!.
Ik mis een mannenlichaam gelukkig totáál niet en nee, ook z'n wormvormig aanhangsel niet, nee. Mannen zijn meer dan hun geslachtsdeel en voor vrouwen geldt hetzelfde. Ik val op het totaalpakket.
En ik ben wel een rasechte pot dus.
Het is gewoon zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat politiek correct van je
Maar ik, ik val op de persoon en niet de gender![]()
Wormvormig aanhangsel trouwens: hihi
Nou, ik hou toch wel van boobs hoor. Ik vind het wel een voorwaarde dat die er bij zitten. Liefst op de juiste plek.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Maar ik, ik val op de persoon en niet de gender![]()
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:20 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik hou toch wel van boobs hoor. Ik vind het wel een voorwaarde dat die er bij zitten. Liefst op de juiste plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Die hoef ik ook niet, ook geen man die een vrouw is geweest. Een vrouw is meer dan een kut alleen, maar ze is ook meer dan een vrouwenlijf alleen. Volgens mij blijf je altijd merken aan een travestiet dat 'ie ooit man is geweest. Ik heb eens een keertje met één gechat en die riep alleen maar: "Schát, wat éééénig!!"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
En hoe zouden jullie dan denken over een pre-op transseksueel? Dus een vrouw in een mannenlichaam?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:22 schreef NanKing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Correctie een travestiet is geen transgender.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet, ook geen man die een vrouw is geweest. Een vrouw is meer dan een kut alleen, maar ze is ook meer dan een vrouwenlijf alleen. Volgens mij blijf je altijd merken aan een travestiet dat 'ie ooit man is geweest. Ik heb eens een keertje met één gechat en die riep alleen maar: "Schát, wat éééénig!!".
En dat terwijl ik altijd andere mensen loop te corrigeren op dit puntquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Correctie een travestiet is geen transgender.
Het ging dus om een vrouwenbrein/karakter in een mannenlichaam. En zoals Kinky zegt is een travestiet geen transseksueel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet, ook geen man die een vrouw is geweest. Een vrouw is meer dan een kut alleen, maar ze is ook meer dan een vrouwenlijf alleen. Volgens mij blijf je altijd merken aan een travestiet dat 'ie ooit man is geweest. Ik heb eens een keertje met één gechat en die riep alleen maar: "Schát, wat éééénig!!".
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het lijkt me trouwens wel heel erg om in een verkeerd lichaam te zitten. Ik denk dat het heel moeilijk is om een partner te vinden die dat accepteert....
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:22 schreef NanKing het volgende:
[..]OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik was er al bang voor...
Wil ik ook niet. transgender is volgens mij iets heel anders dan lesbisch. Ik vraag me ook altijd af waarom dat allemaal op één hoop gegooid wordt bij events.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
En hoe zouden jullie dan denken over een pre-op transseksueel? Dus een vrouw in een mannenlichaam?
[anekdote]
Ik was laatst in een café, en daar was een vrouw. Kwam het gesprek op namen. "ja ik heet tegenwoordig Jeanette" (waarom heten transseksuelen altijd jeanette???).
Dus ik dacht:
1. Waarom is dat belangrijk dat je er "tegenwoordig" bij zegt
2. ik had het allang gezien, maar ik beschouw je als vrouw
Wat zegt dat dan over de acceptatie van haarzelf?
Ik vond het jammer. Ze was heel erg bezig met namen en haar trans zijn. Ik had zoiets van "je bent een vrouw en punt'.
[/anekdote]Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
Daar ben ik 't mee eensquote:k heb er geen flikker mee te maken wat er aan vooraf gegaan is. Dat wil ik bij m'n eigen geslacht ook niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |