abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3443658
Mijn huwelijk was kort en het was dan ook een enorme vergissing. Formeel is de scheiding nog niet uitgesproken (inmiddels woon ik wel sinds een maand of vier ergens anders), maar is het okay om nu al weer te gaan daten? Ik heb er erg veel zin in, want sinds oktober was die relatie al k-met peren. Ik voel me nu weer vrij van die muts verlost te zijn.
I really like you the way you are
  zondag 10 maart 2002 @ 02:05:59 #2
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_3443708
Doe lekker waar je zelf zin in hebt

doe ik ook (hmm.. waar liggen de tissue's )

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_3443726
Go for it!!

Je woont al 4 maanden niet meer met je muts! Hup, daten, uitgaan, lol hebben!!!!

zondag 10 maart 2002 @ 02:09:48 #4
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_3443743
ja vrijheid is nu weer binnen handbereik, en vreemdagaan is het niet toch?
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 10 maart 2002 @ 08:58:31 #5
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_3445257
Euhm, hoe lang ben je dan getrouwd geweest en hoe lang waren jullie daarvoor samen???

Hoezo ben je dan in godsnaam getrouwd als het al zo slecht was?

Action is the enemy of thoughts
  zondag 10 maart 2002 @ 09:00:38 #6
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_3445259
Tuurlijk mag je dan weer daten. Heb zelf ook een kort huwelijk gehad, en eer de scheiding erdoor was ging ik echt wel weer verder met mijn leven (dus ook daten).
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  zondag 10 maart 2002 @ 09:06:27 #7
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_3445263
quote:
Op zondag 10 maart 2002 02:00 schreef Darcy het volgende:
Mijn huwelijk was kort en het was dan ook een enorme vergissing. Formeel is de scheiding nog niet uitgesproken (inmiddels woon ik wel sinds een maand of vier ergens anders), maar is het okay om nu al weer te gaan daten? Ik heb er erg veel zin in, want sinds oktober was die relatie al k-met peren. Ik voel me nu weer vrij van die muts verlost te zijn.
Bin there done that......

kan er maar 1 ding op zeggen .......

LEEF!

zie sig.

life is all about priorities
  zondag 10 maart 2002 @ 11:44:35 #8
21944 Skaah
Tanya Chalkin is liev :+
pi_3445565
Tuurlijk toch, het is immers practisch uit, dus dan moet dat kunnen... ga lekker jagen!
  zondag 10 maart 2002 @ 12:31:20 #9
22706 DanceV
Clubbing to Death Kamayarin
pi_3445777
Alles mag, maar slimmer en slighter zou het zijn als je die date één dag uitstelt
[i]You LoOk SeXy girl.[/i]
  zondag 10 maart 2002 @ 12:49:49 #10
24512 schmertzer
aural assault
pi_3445862
Tuurlijk mag dat. Zijn geen regels voor lijkt me.

Het is jouw feestje! (C) Duyvis

now is a lovely time to run, to the sky where dreams belong...
  zondag 10 maart 2002 @ 13:08:37 #11
20838 pieffff
You must be true to you heart!
pi_3445964
tuurlijk mag dat, je bent toch al uitelkaar (ookal is het niet officieel)

Doe gewoon waar je lekker zelf zin in hebt!!!

Wie over zich heen laat lopen is een stoeptegel...
pi_3446589
Als je er aan toe bent, moet je het zeker doen.

Wel is de tijd die tussen het uit elkaar gaan en nu niet erg lang. Ik zou op zo'n korte termijn denk ik nog niet echt toe zijn aan een nieuwe relatie, maar dat is persoonlijk. Voor jou kan dat heel anders liggen en dat voel je zelf wel aan.

Het kan een meisje wel heel erg afschrikken als je verteld dat je nog in een scheiding ligt. Verzwijgen is ook al geen goed idee, als het serieus wordt, komt ze daar snel genoeg achter. Dat is dus wel een lastig punt voor je op dit moment ben ik bang.

Ik heb zelf korte tijd een relatie gehad met een meisje dat in een scheiding lag. Ging niet zo lang goed, je hebt nog veel aan je kop betreffende de scheiding. Wel woon je al langere tijd weer op je zelf, volgens mij kan je dan wel verder gaan met je leven...

Gewoon doen dus, maar wel zo eerlijk zijn om het te vertellen (al kan dat natuurlijk ook op de 2de afspraak...)

Succes

pi_3455493
kan misschien nadelig zijn voor de financiele afhandeling?
(dat je alimentatie moet gaan betalen ofzo?)
pi_3457345
quote:
Op maandag 11 maart 2002 12:30 schreef thedane het volgende:
voor die vragen moet je bij je advocaat zijn of weet ik welke rechtshulp je daarbij adviseert.
  dinsdag 12 maart 2002 @ 14:38:42 #15
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_3464988
quote:
Op zondag 10 maart 2002 02:00 schreef Darcy het volgende:
Ik zit al bijna een jaar in een scheiding, nog niet gescheiden (die ex blijft maar dingen zoeken in die convenant waardoor er vertraging optreed) en ik ben wel gaan daten hoor. Heb het enorm naar mijn zin gehad en nu heb ik al 10 maanden een vriend. Ik voel me niet schuldig tegenover hem omdat hij mede oorzaker is van onze breuk. Maar mensen om ons heen vonden het allemaal wel te snel gaan maar zijn er nu aan gewend. Het is jouw leven!
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  dinsdag 12 maart 2002 @ 14:56:19 #16
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_3465128
quote:
Op maandag 11 maart 2002 12:30 schreef thedane het volgende:
Heeft je a.s. ex een baan? ja dan hoef je geen allimentatie te betalen.

heb je een kind? ja,dan betaal je allimentatie voor het kind.

dit zijn,voor zover ik weet, de regels!

suc6

life is all about priorities
  dinsdag 12 maart 2002 @ 18:37:25 #17
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_3467012
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 14:56 schreef Kbot2000 het volgende:

[..]

Heeft je a.s. ex een baan? ja dan hoef je geen allimentatie te betalen.

heb je een kind? ja,dan betaal je allimentatie voor het kind.

dit zijn,voor zover ik weet, de regels!

suc6

Is niet altijd waar, zit er middenin.... ex betaalt niks, noppes, nada aan alimentatie omdat hij in zijn koophuis wilt blijven zitten, de ........
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')