Ja, in dit geval ben ik er goed inquote:Op maandag 26 mei 2008 18:39 schreef Jipje het volgende:
ja. oke. dat is waar.... Je kwelt jezelf weer!![]()
Ik ga wel ff gamenquote:Ga gewoon iets leuks doen, van mijn part ga je leuke muziek luisteren ofzo...![]()
Haha, beter toch? Nu op naar het echte geldquote:Op maandag 26 mei 2008 18:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, ik heb hetzelfde hoor, al ga ik wel nog een keer stage lopen, maar pas in februari.
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, in dit geval ben ik er goed in
Terwijl ik normaal altijd zo positief ben
[..]
Ik ga wel ff gamen
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:47 schreef Jipje het volgende:
Een dipje hebben we allemaal wel eens, je moet zorgen dat je er zo snel mogelijk weer uit komt
![]()
Potver!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar hoe hè. Daarom tel ik eigenlijk ook af tot het einde van mn stage. Dan heb ik weer eens vrije tijd enzo
En mn reisgidsen zijn er nog niet
Heejquote:
Vanochtend natgeregend, en vanmiddag tegenwind. Waarom komt iedereen toch op fietsvakantie in Zeelandquote:Vanochtend was het kutweer, toen ik weer naar huis ging scheen het zonnetjeEn nu begint het harder te waaien
Niet zo negatief hoor, hij komt vast wel een keer, zelfs naar mijquote:Op maandag 26 mei 2008 18:54 schreef Jipje het volgende:
Potver!
Djoser is wel vaker wat langzamer... Als ie er volgende week nog niet is stuur ik je de mijne wel op![]()
Ja? Weet de postbode wel waar je huis woont?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zo negatief hoor, hij komt vast wel een keer, zelfs naar mij
vanochtend wind tegen, regen tegen. [Herman Flinkers-mode]Maar daarom heb ik dan zo'n kindje voorop de fiets, wij hebben twee kindjes, ook één voor mijn vrouw[/Herman Flinkers-mode]quote:Op maandag 26 mei 2008 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Heej
[..]
Vanochtend natgeregend, en vanmiddag tegenwind. Waarom komt iedereen toch op fietsvakantie in Zeeland
Het was meer beeldspraakquote:Op maandag 26 mei 2008 18:59 schreef Jipje het volgende:
Ja? Weet de postbode wel waar je huis woont?
Hij blijft leukquote:Op maandag 26 mei 2008 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
. [Herman Flinkers-mode]Maar daarom heb ik dan zo'n kindje voorop de fiets, wij hebben twee kindjes, ook één voor mijn vrouw[/Herman Flinkers-mode]
Je snapt ze dus welquote:Op maandag 26 mei 2008 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik snap die Duitsers ook nietHet is hier gewoon een mooie omgeving, die nog niet vervuilt is door de zware industrie
![]()
preciesquote:Op maandag 26 mei 2008 19:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij blijft leuk
En mooi toch, al die toeristen. Brengen een mooie zak geld hierheen
quote:
Dit is toch niet serieus hè?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:25 schreef The_Dean het volgende:
Sowieso... Zeeland?
Vergeef mijn onwetendheid, maar wat is daar überhaput te doen?![]()
Waarschijnlijk evenveel als in Friesland, misschien zelfs meer. Ik heb geen idee wat er in Fryslân te doen is.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:25 schreef The_Dean het volgende:
Sowieso... Zeeland?
Vergeef mijn onwetendheid, maar wat is daar überhaput te doen?![]()
Zulk soort activiteiten kennen we niet in Zeeland. Dacht je nou echt dat we hier gewoon helemaal niks dedenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:46 schreef The_Dean het volgende:
Skûtsjesilen, fierljeppen, Sneekweek, kaatsen [de PC], boerendagen [met trekkerbehendigheidswedstrijden!], zeilen, ballonfeesten, coma-zuip eilanden, ...
Nee johquote:Op maandag 26 mei 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Zulk soort activiteiten kennen we niet in Zeeland. Dacht je nou echt dat we hier gewoon helemaal niks deden
Gangsta for life bro!quote:
Ik dacht meer aan "ouwe baggeraar"quote:Op maandag 26 mei 2008 20:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gangsta for life bro!PEACE NIGGERS!
Even een paar dingetjes dan:quote:Op maandag 26 mei 2008 20:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee joh
Maar zoals ik zei, naast het gewone sociale leven van een ieder daar, en het kroeggaan en chillen bij vrienden heb ik geen idee van [lokale, kleinschalige] evenementen die jullie daar wellicht hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |