quote:Op maandag 26 mei 2008 16:50 schreef Californium het volgende:
Pili pili pilleke toch...![]()
Ga eens aan het werk jij!
Tot vanavondquote:Ik ben weg
En dan weer de eerste ronde niet halen.. omdat ze denken, wat is dit voor homofobe vieze gast..quote:Op maandag 26 mei 2008 16:43 schreef Piles het volgende:
Homo's willen Bob de Rooij naar Songfestival![]()
Ik vind het een superidee, ben ik nu homo?
Oh, ik ben aan het werk
Goede reisquote:
ja... maar dat komt omdat ik deze geopend hebquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Foei![]()
![]()
Of ze zijn gewoon hard aan het werk
Het spreken is het probleem niet he. Ik denk zelfs dat ik dat na een dagje bij familie wel weer vrij vloeiend doe. Ik moet het alleen wel leren schrijven. Maar ja, misschien heb ik nog wel ergens een schoolboek liggen, ik heb er ooit een aantal gekocht toen ik Havo/Vwo deed. Geen idee welke vakken ik heb (of had, geen idee of ik ze überhaupt nog heb).quote:Op maandag 26 mei 2008 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha ja, ik accepteer het wel hoor, mijn focus ligt nu wat meer op mijn Engels en Spaans. Duits gaat zo vanzelf. Maar op de middelbare school heb ik al mijn talen met een 6 afgesloten volgens mij (Engels en Duits). Maar ik wil je best Duits leren, ga er alleen vanuit dat ik het ook niet perfect spreek.
Nee ringel-s is inderdaad uit het schrijfbeeld aan het verdwijnen, wel zo makkelijk, schrijft namelijk zo omslachtig haha.
Haha ik heb het ook vaak, ik hoor zoveel verschillende talen om me heen dat ik pas na een tijdje realiseer wélke vreemde taal ik nou eigenlijk spreek.
Naar Primavera weet ik nog niet, misschien dat ik alleen zaterdag ga want ik moet vrijdag en donderdag werken. Even zien wanneer die band speelt dan...
Hoe ging je test?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja... maar dat komt omdat ik deze geopend heb
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:35 schreef Piles het volgende:
Weer thuis, en ik voel me niet meer vrolijk
Het begon zo goed vanmorgen
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hoe ging je test?![]()
Ik ga weer lekker naar Spaanse les vanavond, yeahhhh
Weer het verhaal wat ik je al een keer verteld hebquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Weer het verhaal wat ik je al een keer verteld heb![]()
Plus dat ik mezelf nu ook een aansteller vind![]()
Slecht argumentquote:Op maandag 26 mei 2008 17:46 schreef Jipje het volgende:Piles toch... Je moet jezelf niet zo kwellen! het beurt je misschien niet echt op, maar... er zijn echt mensen die het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechter hebben dan jij...
![]()
Smakelijkquote:asperges eten!
Ha loonslaaf, wat doe jij hier?quote:
Haha, ja goed manquote:
Nou, sorry hoorquote:
Ach, ik heb hetzelfde hoor, al ga ik wel nog een keer stage lopen, maar pas in februari.quote:
ja. oke. dat is waar.... Je kwelt jezelf weer!quote:Op maandag 26 mei 2008 17:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Slecht argument
Er zijn nog veeeeeeeeeeel meer mensen die het beter hebben![]()
Ze waren lekkerquote:[..]
Smakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |