abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215798
nav van de blunder (op laten staan microfoons regie) van afgelopen zaterdag. werden de bewoners gesust met het verhaal dat de verantwoordelijken ontslagen zouden worden. natuurlijk praat al niemand meer over de blunder, laat staan dat d'r ontslagen vallen. hierdoor krijg je toch het idee dat het allemaal opzet was, misschien om de bewoners een nieuwe prikkel te geven

sex, saai en $$pel that's the way we spell BB

pi_215799
kan niets anders dan opzet zijn!!! Alle "blunders" zijn bedoeld om ons allert te houden. Dit maakt het juist leuk. Een aantal mensen in een huisje boeit niet.
pi_215800
een aantal... iedereen zal je bedoelen
  vrijdag 5 november 1999 @ 16:06:00 #4
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_215801
Het riekt er een beetje naar dat de voo regie gewoon weddenschappen aan het houden is; Wedden dat het publiek dit niet ziet en dit en dit en dat ze dit niet door hebben.

Stelletje oplichters bij voo. Shit wat zeg ik nu...... Ben lid van het blad....

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_215802
yep, maar alles erom heen houdt je wel bezig!
pi_215803
In 1 van de roddelbladen (weet niet meer welke, ze lijken zo op elkaar) stond een foto van de BB regie kamer. In het midden hangt een A-4 (niet echt klein dus) waarop staat: collega's, het is ten strengste verboden het toilet te schakeln. Dit is dus bij IEDEREEN bekend. Het lijkt mij dan ook zeer onwaarschijnlijk dat dit per ongeluk is gebeurd. Ik kan dan ook niet anders dan me aansluiten bij eerdere berichten dat dit de zoveelste poging van V. is om wat actie in het BB huis te krijgen.
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
pi_215804
Zap8,

Ik denk het niet, dat ze het expres deden. Het had weinig gescheeld of de hele groep was opgestapt, en dat is nou juist iets wat ze absoluut willen voorkomen (dat had kunnen leiden tot een miljoenenstrop voor V, want een compleet nieuwe bewonersgroep hadden ze niet voor handen).

Bovendien hebben ze de woede van de bewoners niet uigezonden. Dat was niet zomaar, ze waren bang dat dit serieuze schade aan de beeldvorming rond BB zou op leveren.

The trick is to keep breathing
  vrijdag 5 november 1999 @ 16:16:00 #8
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_215805
Ik hou het op een weddenschap van de heren (en dames) regie.

Het A4'tje is ook op TV geweest.

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
  vrijdag 5 november 1999 @ 16:55:00 #9
483 sdb
Pluk de dag
pi_215806
quote:
op 11-05-1999 om 04:13 PM schreef John het volgende:
In 1 van de roddelbladen (weet niet meer welke, ze lijken zo op elkaar) stond een foto van de BB regie kamer. In het midden hangt een A-4 (niet echt klein dus) waarop staat: collega's, het is ten strengste verboden het toilet te schakeln. Dit is dus bij IEDEREEN bekend. Het lijkt mij dan ook zeer onwaarschijnlijk dat dit per ongeluk is gebeurd. Ik kan dan ook niet anders dan me aansluiten bij eerdere berichten dat dit de zoveelste poging van V. is om wat actie in het BB huis te krijgen.

Was een foto in Volkskrant Magazine, dacht ik.
Life is a moment in space

pi_215807
Ik hou het op een schakelfout. Vooral ook omdat het risico op negatieve publisiteit te groot is. Dat hebben ze de laatste week genoeg gehad en was het wel de bedoeling geweest, dan hadden we wel een langer beeldfragment te zien gekregen.
pi_215808
Door deze schakelfout van het toilet hebben we maar mooi een van de verschillen gezien tussen de dames en de heren. De dames gebruiken een of twee velletjes om hun achterwerk mee af te vegen terwijl de heren een half regenwoud gebruiken
Beauty lies in the eye of the beholder.
pi_215809
Penta,

Zeker nog nooit samengewoont!!!!

pi_215810
Ik denk dat het een kleine test was om te kijken wat het publiek hiervan zou zeggen.
Een soort enquete.
Een mening is net een erectie, je hebt hem zo, maar om hem dan staande te houden daar komt het op aan en het wordt zo snel slap gelul!! (Quote: F. de Jonge)

pi_215811
Volgens mij was het gewoon onderhoud van de schakelaar , als je die nooit gebruikt hoopt er stof in op .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')