abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 november 1999 @ 15:30:00 #1
548 Bonzai
ik ben zo mezelf
pi_215790
Ik word er een beetje ziek van dat al die mensen die bewoners kennen constant zeggen dat hij/zij zichzelf zo blijft.

Het is onmogelijk dat men in dat kartonnendoosje in het saaiste dorp van NL zichzelf zo blijft. Of komt nu echt de ware "hij/zij" naar boven (d.w.z. irritant, sexistisch, etc)

pi_215791
quote:
op 11-05-1999 om 03:30 PM schreef Bonzai het volgende:
Ik word er een beetje ziek van dat al die mensen die bewoners kennen constant zeggen dat hij/zij zichzelf zo blijft.

eventjes opletten BOOMPJE!
gisteren zei die zus van ANOUK dat haar zus nog niet zichzelf was(of haar vriendin zei dat)..

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_215792
Ben jij zelf nu "jezelf" ???
Zo ja,dan mag je je wel eens scheren.En die groene pet staat je ook niet !
Van alles is weer waardeloos

pi_215793
Goede stelling ja:
Blijf je jezelf of wordt je jezelf??

vrijdag 5 november 1999 @ 15:42:00 #5
548 Bonzai
ik ben zo mezelf
pi_215794
En dan over twee weken zeggen dat ze wel haar zelf is geworden (terwijl wij nog steeds dat huppelende barbiepopje zien ronddartelen)

Dat zusje "Ik ben niet gecast"-Anouk dit toevallig zei doet niet af aan het feit dat al die lui dat toch steeds zeggen

Ik betwijfel of er uberhaubt zoiets is als "jezelf"-zijn. Dit kan niet. Je bent en blijft een produkt van je omgeving, dus andere mensen

vrijdag 5 november 1999 @ 15:47:00 #6
634 AlBundy
I sell shoes, so did Tara
pi_215795
Niet mee eens..... Je bent jezelf pas als je er achter bent WIE je zelf bent (deep) vaak een kwestie van levenservaring en karakter.

Hup NAC !!!
  vrijdag 5 november 1999 @ 16:40:00 #7
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_215796
het leukste was te zien in de eerste uitzending waarin een stukje zat van C en A
op de vrouwenslaapkamer.
Ze zeverden toen dat "je totaal niet in de gaten had dat er camera's hingen"
Onzin dus, want je ziet aan alle reacties van de oorspronkelijke bewoners, dat de camera's lawaai produceren tijdens het volgen van de handelingen van alle bewoners.

Dus C&A, nonsens.....

pi_215797
Onzin, tot je 7 bent weet je heel goed wie je bent, alleen probeert daarna iedereen je aan het twijfelen te brengen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')