Dat is de melodie van My Bitch ( Josh & Wesz Remix ). Word ook als achtergrond muziek gebruikt bij ID lieve film over voetbalgeweldquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
gisteren bij studio voetbal (of hoe het nu ook heet) zat er onder het compilatie filmpje van robbie de wit een viool stuk.. en dat is ook uit een hardstyle nr.. weet iemand welk nr ik bedoel? volgens mij is het nr van 2007 of 2008
het ging zo: tuuuduu tududududuu tududududuu tudududu![]()
wie weet welk hardstyle nr met violen erin ik bedoel
het is newstyle als ik het goed in mijn hoofd heb zitten...
ik krijg het niet uit mijn hoofd iig
quote:
ik waarschuw alvast voor veel boeren .quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:38 schreef Silaz het volgende:
Zaterdag Noisecontrollers @ dieka, mss dat ik wel eens ff een kijkje neem
Op intents hadden ze ook een intro, kwam keep it comin, part of the hard, evolutionz van die samples zeg maar invoor.. ik denk dat ze zoiets ook bedoelen??quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:23 schreef NLS04 het volgende:
Vraag me af wel welke platen daarvoor in aanmerking gaan komenkan alleen de intro bedenken van inQoming die ze volgens mij ook nog op Q-base toen hebben gedraaid. Ben benieuwd dus
Staan er op dit album full versies van de nummers of is het een mix cd? Of verkorte nummers??quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:09 schreef JorzoR het volgende:
19 juni komt ie dan eindelijke uit, Headhunterz & Wildstylez presents Project 1 - The Album
Ja idd, van die DJ Tool dingetjes denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:40 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Op intents hadden ze ook een intro, kwam keep it comin, part of the hard, evolutionz van die samples zeg maar invoor.. ik denk dat ze zoiets ook bedoelen??
Alphaverb heeft gewoon zo 'n aparte , harde, stijl dat is gewoon heerlijk.quote:Edit: En seth als ik jou moet geloven draait Alphaverb/Bazzimplant lekker, super, je weet wel.. heb je iets van livesets van hem?
Dan weet ik wat ik kan verwachten
![]()
Full versies van de nummers lijkt me..quote:Staan er op dit album full versies van de nummers of is het een mix cd? Of verkorte nummers??
Wij stonden ook achteraan en ging zeker lekker los, sfeer was ook top, alleen schijnbaar bij het laatste kwartier van Deepack ging het wel fout voorin.. hoop 14 jarige kindjes die moesten knokken :/quote:Op maandag 2 juni 2008 09:11 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Licht eraan waar je staat denk ik![]()
Wij gingen lekker los, stonden redelijk achteraan en er deden super veel mensen mee![]()
Handen in de lucht enzo, vond het wel een goede sfeer
sorry voor dubbelpost, dat alvastquote:Op zondag 1 juni 2008 16:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Tracklist:
[..]![]()
Liveset van de Noisecontrollers voor de duidelijkheid
Gasten wat denken jullie nou...dat ze voor ieder kutfeest een Live-set in elkaar gaan zetten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
sorry voor dubbelpost, dat alvast
Dit schijnt ook precies hetzelfde setje te zijn geweest @ Intents
Vond het ook al niet eens het noemen waardig. Maar je kunt het constateren, scheelt je weer bij het zoeken naar online setjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:22 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gasten wat denken jullie nou...dat ze voor ieder kutfeest een Live-set in elkaar gaan zetten?
Een live-set vraagt erg veel voorbereiding. Voor grotere events als Reverze,In Qontrol etc zetten ze een aparte liveset in elkaar, maar net als afg weekend dan hebben ze 3 boekingen, dan denk je toch niet dat ze voor ieder feest een aparte liveset in elkaar gaan zetten.
quote:Unmixed Long Version Of Never Released Scantraxx Material !!! Double CD !!!
CD1:
01 Frontliner - Tuuduu (2008 Mix)
02 Hardheadz - They Know
03 Julian DJ & Davide Sonar - Y.R.M.L. (Prophet Kik Mix)
04 JDX - Kick It In Your Face
05 The Masochist - Kill The RMX (Sensation Edit)
06 The Masochist - Killing Clasixx
07 The Prophet - Blackout (Sensation 2005)
08 The Prophet - Outburst (Defqon 2007)
09 The Prophet - Sex Druxx (Sensation 2005)
10 The Prophet - The Force (Defqon 2007)
CD2:
01 The Prophet & Brennan Heart - Payback (Testmix 3)
02 The Prophet & Davide Sonar - Jump It
03 The Prophet vs Deepack - Stampuhh!! (Sensation 2005 Edit)
04 The Prophet vs Duro - Earprotection
05 The Prophet vs JDX - Revolt
06 The Prophet vs JDX - The Dream
07 The Prophet vs Lange Frans - Rammuluh!!!
08 The Prophet vs Zatox - Prozaxxx
09 Triple X - My Beatz
10 Unknown Analoq - Triplet Overkill
Release datum : donderdag 19 juni 2008
Label : Cloud Dance
quote:Scantraxx komt met een “Scantraxx Unreleased” CD. Op deze unmixed dubbel CD staan vele nog niet uitgekomen nummers. De release datum staat gepland op 19 juni 2008 volgens Freaky.nl.
De tracks op de CD’s zijn helemaal volledig en ongemixt, en bestaande uit wat oudere maar ook nieuwere tracks.
Op de dag van de release kan je de dubbel CD bestellen bij Freaky.nl
quote:CD1:
1. Frontliner - Tuuduu (2008 Mix)
2. Hardheadz - They Know
3. Julian DJ & Davide Sonar - Y.R.M.L. (Prophet Kik Mix)
4. JDX - Kick it in Your Face
5. The Massochist - Kill The RMX (Sensation Edit)
6. The Massochist - Killing Clasixx
7. The Prophet - Blackout (Sensation 2005)
8. The Prophet - Outburst (Defqon 2007)
9. The Prophet - Sex Druxx (Sensation 2005)
10. The Prophet - The Force (Defqon 2007)
CD2:
1. The Prophet & Brennan Heart - Payback (Testmix 3)
2. The Prophet & Davide Sonar - Jump It
3. The Prophet vs Deepack - Stampuhh!! (Sensation 2005 edit)
4. The Prophet vs Duro - Earprotection
5. The Prophet vs JDX - Revolt
6. The Prophet vs JDX - The Dream
7. The Prophet vs Lange Frans - Rammuluh!!!
8. The Prophet vs Zatox - Prozaxxx
9. Triple X - My Beatz
10. Unknown Analoq - Triplet Overkill
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook voor dit topic geldt: geen links naar downloadbare live-sets.
Volgens mij moet je eens de regels van de BUMA lezenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
.. Wat?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |