The 4 Elements.. Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt om dat te produceren na zulke geniale shit als Be Yourself en die remix van Talk is Tomorrow..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Sorry mensen, maar dit is weer even een -Onne4President-Post....
Heb laatst de set van A-lusion @ Thrillogy gehaald,
en alleen al de overgang van Freeek It Up naar The 4 Elements (25:30-26:20 -->)
Idd, maar naast dat, is het gewoon een knetterdikke set!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef MrDice het volgende:
Alleen kutkwaliteit, vooral wanneer die radiogast erdoorheen gaat brallen. Hoor je ook bij de set van Brennan Heart. Je hoort dan hem praten en de muziek out of sync met de set op de achtergrond doorbaggeren.
Oh en Mental Theo die langskomt...
Die muziek is out of sync omdat die kerel in een hokje zit, de muziek stond zo hard dat de ramen trilde, waardoor de boel out of sync liepquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef MrDice het volgende:
Alleen kutkwaliteit, vooral wanneer die radiogast erdoorheen gaat brallen. Hoor je ook bij de set van Brennan Heart. Je hoort dan hem praten en de muziek out of sync met de set op de achtergrond doorbaggeren.
Oh en Mental Theo die langskomt...
Snap ik, maar daarom is het niet minder irritant.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Die muziek is out of sync omdat die kerel in een hokje zit, de muziek stond zo hard dat de ramen trilde, waardoor de boel out of sync liep
Opzich wel mee eens.. Lekker wat anders dan de Scantraxx/Fusion platen.. 14.gif.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik ga hier toch nog ff weer een complimentje aan showtek geven... Dat setje op inqontrol is best wel lekker eigenlijk!
Heb ik niet meegemaakt, maar volgens mij was dat echt door de zaal heenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:56 schreef MrDice het volgende:
[..]
Snap ik, maar daarom is het niet minder irritant.
Hoe zat dat trouwens met die kermisecho van DV8? Was dat echt zo, of zat dat alleen in de opnames op één of andere vage manier? Tijdens Brennan Heart zat ie er nog niet in, en daarna voornamelijk in de andere Hardstyle zaal gestaan.
Eeeeensch!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:09 schreef DJ_ het volgende:
oh man , ik zal er genoeg mensen mee iriteren onderhand maar ik moet het gewoon nog een keer zeggen :
Gaia 2008 is echt zo'n lekkere plaat =D
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
alle fanatieke mensen voorin betekent elkaar ruimte geven voorin om los te gaan..wij geven elkaar respect.. we geven wannabees geen respect!! WIJ willen ruimte en de wannabees nemen ruimte in met hun stilstaan/pogo (voel me net een getalenteerd duits speecher uit de periode 40-45) daarbij zijn wij veel gezelliger + het dagjesvolk zit niet aan de zijkant of in de tribune die staan stil middenin das het probleem...
heerlijk onsamenhangend gebrabbel dit...maar jullie weten toch
Onne is gewoon een heldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:14 schreef Da_Ripper het volgende:
Sorry mensen, maar dit is weer even een -Onne4President-Post....
Heb laatst de set van A-lusion @ Thrillogy gehaald,
en alleen al de overgang van Freeek It Up naar The 4 Elements (25:30-26:20 -->) en de manier hoe hij The4Elements er dan inmixt
Kreeg naar 2 dagen voedselvergifting waardoor ik behoorlijk ziek werd en naar het ziekenhuis moest vanwege uitdrogingsverschijnselen en zo alle "touristische dingetjes" die we deze week gingen doen heb gemist.quote:
studie excursiequote:
Vraag me af wel welke platen daarvoor in aanmerking gaan komenquote:For the last couple of months we made a lot of intro's and tracks we didnt released on vinyl. Because of the large ammount of requests we get to release these intro's and tracks we decided to do something unique!
After the Defqon festival we will release 1 track every week on our website for the people to download. Though we played all of the tracks(and by that it is possible to play the tracks) not all the tracks are 100% finished and in the best quality(not mastered, mixed or editted). With this weekly release we would like to give our fans the possibillity to listen to these unreleased tracks at home and that is possible with these versions.
Get back to the site after defQon for the first release!
Grtz D&S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |