Welke games?quote:Op zondag 1 juni 2008 10:50 schreef TheStar het volgende:
Hmm, ik heb het ook geinstalleerd, maar voor die games heb je zeker een gamecube controller nodig, of werkt het ook op een andere manier?
Werkt dat goed? Je kan er gewoon bv. een 1 TB usb schijf aan vastprakken en dan kan je met HomeBrew die schijf aanroepen? Dat zou wel relaxed zijn. Dan zit je niet aan de 2 gb van sdkaartje vast die de Wii max aankan.quote:
Bij de mediamarkt heb je de oldskool controller die je aan je remote kan hangen (lekker lange afstand) voor 19,95quote:Op zondag 1 juni 2008 18:36 schreef daNpy het volgende:
Of gewoon een USB harddisk
Ik heb HBC vandaag ook geinstalleerd
Installatie ging goed, heb nu Tetris en WiiWhiteboard erop staan. Het eerste werkt niet met de gewone remote's, de tweede vond ik enorm onduidelijk en slecht werken
dat komt allemaal nog wel. er is een begin gemaakt met het aanroepen van opslag-apparaten die op de USB-poort kunnen. Maar op dit moment is voor gebruikers nog geen bruikbare toepassing vanquote:Op zondag 1 juni 2008 21:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Werkt dat goed? Je kan er gewoon bv. een 1 TB usb schijf aan vastprakken en dan kan je met HomeBrew die schijf aanroepen? Dat zou wel relaxed zijn. Dan zit je niet aan de 2 gb van sdkaartje vast die de Wii max aankan.
Ah okay. Nouja, binnenkort maar even proberen. Heb even lopen rondneuzen op die homebrew wiki en er zitten al leuke dingen tussen, maar het aanroepen van usb hd's zou het wel afmaken, zeker als je daarmee meteen .iso's zou kunnen laden.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:
dat komt allemaal nog wel. er is een begin gemaakt met het aanroepen van opslag-apparaten die op de USB-poort kunnen. Maar op dit moment is voor gebruikers nog geen bruikbare toepassing van
Depax ! Kom snel! hij zij modchipquote:Op zondag 1 juni 2008 22:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah okay. Nouja, binnenkort maar even proberen. Heb even lopen rondneuzen op die homebrew wiki en er zitten al leuke dingen tussen, maar het aanroepen van usb hd's zou het wel afmaken, zeker als je daarmee meteen .iso's zou kunnen laden.
Scheelt weer een modchipje.
Op wiibrew.org heb je een overzicht van homebrew applicaties en links. Vaak zijn dat alleen .elf bestanden, de benodige xml en icon files haal je van gbatemp.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:50 schreef ruffian het volgende:
Iemand nog een lijstje met wat HB applicaties/games?
Forum staan veel leuke icoontjes in, maar het spel/app is ver te zoeken.
Ja, leuk. Maar het is niet de bedoeling dat we het hier daar over gaan hebben. Hoe je homebrew draaiende krijgt, daar mag je van mij over praten. En over de homebrew. Warez dus niet. Even een reminderquote:Op zondag 1 juni 2008 22:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah okay. Nouja, binnenkort maar even proberen. Heb even lopen rondneuzen op die homebrew wiki en er zitten al leuke dingen tussen, maar het aanroepen van usb hd's zou het wel afmaken, zeker als je daarmee meteen .iso's zou kunnen laden.
Scheelt weer een modchipje.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:42 schreef ruffian het volgende:
Iemand nog iets leuks gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maargoed daar mag ik het niet over hebben verder
het wachten is op iets wat usb aanroept
Narf!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:58 schreef Sickert het volgende:
[..]Zoiets is er toch al? LinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maargoed daar mag ik het niet over hebben verder
het wachten is op iets wat usb aanroept
alleen nog geen iso ondersteuning![]()
* Zoekt naar USB drives die verbonden zijn met de Wii.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:36 schreef ruffian het volgende:
[..]
Zoiets is er toch al? Link
alleen nog geen iso ondersteuning
neuh denk ik niet kunnen ze wel tegen piracy wezen maar waarom zijn er wel allerhande emulators en wad installers?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:08 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Jammer voor je dat een groot deel van die wii scene tegen piracy is anders was het er misschien al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |