Tijdens mijn vakantie heb ik een soort-van-miskoop gedaan. Hele mooie koffer gekocht. Heb 'm dus een halve vakantie (2 weken) gebruikt, hij is in prima staat. Ik vind 'm alleen te groot (heb wel paar keer gefronste wenkbrauwen gezien, hehe), dus wil er weer vanaf. Verder echt prima ding. Te bekijken (en op te halen, opsturen zal wel een vermogen kosten voor zo'n ding namelijk) in Apeldoorn.
Merk is Polo-Trump. Hij heeft wieltjes en zo'n uitschuifbaar (30cm ofzo) handvat, rijdt erg makkelijk.
Afmetingen zijn 50x75x30 cm (werd verkocht als zijnde 30").
Hij kan nog 20% groter door een extra rits open te maken. Voor zitten twee vakken achter een rits. Hij kan op slot (met een optioneel los slot, of wat handiger is: met zo'n 3-cijferige pincode).
![]()
(telefoontje en tenen op de foto is ter illustratie, worden beiden niet meegeleverd... kleur komt niet helemaal goed over op de foto, hij is iets "roder" in het echt...)
![]()
![]()
Nogmaals: echt fijne koffer, maar hou er rekening mee dat hij groot is. Vraagprijs: ehm, 40 euro?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!