quote:Op zondag 25 mei 2008 03:24 schreef JamesBrownie het volgende:
o, en ik wil liquidootje en uppie ook!
Gefeliciteerd, dus nogmaalsquote:Op zondag 25 mei 2008 03:25 schreef JamesBrownie het volgende:
ik ben jarig vandaag.
quote:
Als je zo doorgaat ga je Emel achternaquote:
Oeh wat liefquote:Op zondag 25 mei 2008 14:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik weet het niet
Het was eigenlijk wel schattigIk had bij hem een film gekeken. Die was afgelopen. Nou toen was er nog steeds geen actie of zo
Zegt ie: o we kunnen nog een film kijken (2 uur 's nachts) Wij weer kijken... Zegt ie kan je tegen kietel blabla. Ik ja hoor. Blabla.. Lagen we echt drie uur lang in elkaars ogen te staren. Bijna aan het einde van de tweede film. Kwam er zeg maar actie. (Tot op dat moment dacht ik nog: o hij wil vast voor de gezelligheid film kijken
) En zijn we zo hand in hand in slaap gevallen
Goed bezigquote:Op zondag 25 mei 2008 15:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oh, niet zo sappig: gezoend
Wat denk je dan. Vier dates. Geen actie. Nee dit gaat step by step.
Ohhh dit vind nu wel zo leuk. Ik had je echt helemaal verkeerd ingeschat. Wat ben jij toch schattigquote:Op zondag 25 mei 2008 14:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik weet het niet
Het was eigenlijk wel schattigIk had bij hem een film gekeken. Die was afgelopen. Nou toen was er nog steeds geen actie of zo
Zegt ie: o we kunnen nog een film kijken (2 uur 's nachts) Wij weer kijken... Zegt ie kan je tegen kietel blabla. Ik ja hoor. Blabla.. Lagen we echt drie uur lang in elkaars ogen te staren. Bijna aan het einde van de tweede film. Kwam er zeg maar actie. (Tot op dat moment dacht ik nog: o hij wil vast voor de gezelligheid film kijken
Dus na je 5e dat kom je je hier afmelden?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik weet het niet
Dat dusquote:
Jawel jij wel. Vooral als je pppprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiieeeeeetttt hihihihi doetquote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Waarom zou ze onbereikbaar zijn? Vrouwen zijn ook weer niet zooo veel leuker als mannen! Nee echt niet
Was echtquote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja maar misschien is ze net zoals ikIk wist je vrijdag met 98% te vertellen dat het nooit iets zou worden etc. Misschie moet je vragen of ze in je kamer een dvd komt kijken
![]()
Waarom zou ze onbereikbaar zijn? Vrouwen zijn ook weer niet zooo veel leuker als mannen! Nee echt niet
Je bent al 1,5 jaar verliefd op iemand??quote:Op zondag 25 mei 2008 17:14 schreef naIma het volgende:
ook single
en verliefd, 1,5 jaar met hevig tot niet hevig verliefd en het willen vergeten
reden dat ik het niet zeg is omdat ik hem goed ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |