Ja, ik geloof dat ik het minimaal 1x heb genoemd in de voorgaande topics. Bij deze in dit deeltje.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef W1ZZ het volgende:
Heb je dat al eerder aangegeven dan? Ik dacht dat je alleen had gezegd dat de drydown van Infusion d'Iris leek op die van GIT.
Herrera 212 Men? Dat vind ik nou net als Himalaya een volledig anonieme, frisse mannengeur.quote:Wat betreft TdH en ES ben ik het wel enigszins met je eens, behalve dat ES een musky drydown heeft en TdH met een plantachtige drydown. Voor mij helaas nog steeds met een beetje van die viezige 212 Herrera noot...
Mwoah, het is nu zo'n 6 uur nadat ik een spraytje heb opgedaan en ik herinner me deze drydown niet echt van Eau Sauvage. Ik ruik alleen nog een extreem droog pepergeurtje en lichtjes wat patchouli. Misschien Eau Sauvage nog maar weer eens proberen binnenkort om 't goed te kunnen vergelijken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
En dat jullie niet zien dat de uiteindelijke drydown van Terre d'Hermès dezelfde is als die van Dior's Eau Sauvage zeg
Welke bedoel je precies?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:15 schreef W1ZZ het volgende:
Ik word echt fysiek onpasselijk (misselijk, hoofdpijn) van die "verfrissende" groene grasnoot of wat het dan ook moet zijn
Graperfruit, sinaasappel en peper de vegetarische versie van suiker, stroop en caramel. Zo leer je nog eens wat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens ik zal jullie even helpen met de topnotes van Terre d'Hermès, dat is namelijk een vegetarische versie van de topnotes van A*Men of Paco Rabanne Ultrared Man: verbrand suiker, stroop en caramel.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:47 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Graperfruit, sinaasappel en peper de vegetarische versie van suiker, stroop en caramel. Zo leer je nog eens wat.
Als je echt iemand ten huwelijk zou vragen: iets grown & sexy wat niet teveel afleidt verder en zeker niet ineens een voor haar compleet nieuw geurtje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga morgen iemand ten huwelijk vragen in een restaurant (eindprojectje toneel). Ik zat zelf te denken aan Bulgari Black, maar ik moet haar ook nog zoenen (niet mijn date, maar een blond lekker ding, yay
) dus misschien iets simpelers zoals GIT of Himalaya. Suggesties?
![]()
Welk geurtje doe je op als je iemand ten huwelijk vraagt?
Kijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:15 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Voor op toneel zou ik zeggen: who cares, 't is maar toneel. Tenzij je nog plannen hebt met die blondine natuurlijk.
Super! Stilte kun je dan opvullen met: "En, wat vind jij van de fles van Lolita Lempicka?"quote:Ik heb binnenkort een nieuwe date met die dame die meer parfum heeft dan ik en er dus ook echt op let, dat is pas een uitdaging
Wie is Colette in Montmartre?quote:W1ZZ, ga je in Parijs ook langs Colette?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |