Le Labo Patchouli24Ik heb net een spraytje geprobeerd. Patchouli24 is een van de apartste geurtjes die ik tot nu toe geroken heb! Bepaald niet conventioneel. Direct na aanbrengen komt je al een walm van teer, rubber, rook en hout tegemoet. Het heeft tot nu toe allemaal weinig met patchouli te maken, maar het schijnt dat er in de drydown wat zoetere vanille doorkomt met patchouli. Zover is de geur bij mij nog niet nu. 
De longevity schijnt enorm te zijn en ik weet niet of je dit nog wil ruiken met een kater. Sillage is ook behoorlijk. Sowieso kan het een beetje afschrikwekkend geurtje zijn voor anderen, dus voor het uitgaan vind ik 'm niet geschikt. Wel voor als je op een dag thuis in een experimentele bui bent. Ik vind het heel apart dat Patchouli24 in de categorie damesgeurtjes valt. Ik kan me geen vrouw voorstellen die dit draagt... nouja een dominatrix misschien.
edit: de vanille begint door te komen, goed passende toevoeging!
Le Labo Rose31Heerlijk! Een bitterzoete roos met dank aan de sterke toevoeging van komijn, ceder en patchouli (hier wel! al wordt 't niet in de notes vermeld). De geur is erg scherp en duidelijk merkbaar, ook op afstand. Het deed me een beetje denken aan de geur van sommige soorten lippenstift, op een positieve manier! Ik baal dat ie zo duur is want ik vind het echt een lekkere geur. 

Mijn eerste ervaringen met Le Labo dus en het zijn direct twee uiteenlopende geuren die absoluut opvallen. Rose31 is duidelijk mijn favoriet, maar Patchouli24 is ook zeker de moeite waard om te proberen. Ik raak nu alleen maar meer geinteresseerd in de rest van de Le Labo geuren, maar ik...ga....niks...meer...erbij....kopen.....de....komende...tijd! Hou me tegen jongens