abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59138171
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:04 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Gewoon 212 Men van Carolina Herrera.
Ach so, zit alleen in 212 zie ik. Nog nooit geprobeerd.
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:28:34 #277
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_59138432
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:15 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Voor op toneel zou ik zeggen: who cares, 't is maar toneel. Tenzij je nog plannen hebt met die blondine natuurlijk.
Kijk , altijd, altijd je deuren open houden, dus iig iets waaraan ze me kan herinneren, aangezien we ook nog gaan zoenen. We willen niet dat ze tijdens het zoenen denkt: "Omfg, versgemaaid gras, ik geloof dat ik moet kokhalzen! "

Bulgari Black lijkt me een beetje té gecompliceerd ineens, dus denk dat ik voor een frisse aquatic ga en mijn hoop vestig op GIT. Met een beetje geluk en de zoen verloopt goed ga ik GIT/CW nog echt leuk vinden ook.

Of toch Silver Frich Water?
Confidence through competence
pi_59138722
Uhh, je gaat toch wel toneelzoenen neem ik aan? Of ga je wel proberen je natte zeem naar binnen te frotten?
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:51:05 #279
55709 Stereotomy
pi_59138855
Het verschil met normaal zoenen en toneelzoenen is dat je geen tong gebruikt, maar we hebben gewoon afgesproken dat we het 'prettig' voor allebei gaan houden. Objectief gesproken is zij oneindig veel meer aantrekkelijk dan ik , dus een beetje hulp qua geurtjes om het leuker te maken voor haar is welkom.
pi_59138943
Er is niet zoiets als objectief aantrekkelijk my dear fellow! Ik heb echt de lekkerste chicks met de lelijkste kerels zien lopen... Maakt allemaal niets uit. Enneuh, je hebt een PM
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:06:23 #281
55709 Stereotomy
pi_59139158
En oh trouwens, ik heb op de middelbare school jarenlang met Axe Apollo gelopen vanwege 'de lekkere grasgeur'. Deze ben ik jaren later in Herrera 212 tegengekomen in *mindere* mate.

Dus W1ZZ, flesje Axe Apollo van eBay bestellen? dit type wordt niet meer gemaakt

Na Apollo heb ik jarenlang met Marine en Gravity rondgelopen. En daarna Touch. En daarna niet meer.
pi_59139197
Echt ieeuw nee! Dat er mensen zijn die dat kunnen dragen... Van Axe had ik vroeger altijd Africa, niets anders.
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:15:14 #283
55709 Stereotomy
pi_59139363
* Stereotomy trauma's heeft van jongenskleedkamers op 28 graden in de zomer en 50ml Axe Africa in de lucht

Gravity was mijn favoriet denk ik. De EdT van Touch is ook lekker, met de Rive Gauche drydown.
pi_59139517
Ik vind Africa een beetje een poor man's Le Male dus ik begrijp wel wat je bedoelt
pi_59142079
Whoohoo het pakketje waar ik voor moest betalen zijn m'n t-shirts. Wel een beetje maatje gorilla trouwens da's wel jammer... Ik had wel goed de maattabel op de site opgevolgd, maargoed...
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:26:27 #286
55709 Stereotomy
pi_59142764
GIT op mijn linkerhand, Himalaya op mijn rechterhand.... probeer te beslissen voor vanavond. Neig toch naar Himalaya.

Had ik maar een echte SMW nu eigen schuld
pi_59143487
Tjonge, wat een getwijfel, ik krijg het vermoeden dat het wel meer is dan "altijd je deuren open houden"

Ik heb binnenkort een nieuwe date met die dame die meer parfum heeft dan ik en er dus ook echt op let, dat is pas een uitdaging

W1ZZ, het Perfumed Court pakketje is binnen zag ik toen ik net de deur uit ging! Ik ga proberen ze vandaag nog op de bus te krijgen!
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:53:45 #288
55709 Stereotomy
pi_59143563
quote:
Ik heb binnenkort een nieuwe date met die dame die meer parfum heeft dan ik en er dus ook echt op let, dat is pas een uitdaging
Super! Stilte kun je dan opvullen met: "En, wat vind jij van de fles van Lolita Lempicka?"

Veel plezier en laat ons weten wat je op had, wat zij op had en hoe dat gelayered rook.
pi_59143649
Zal ik doen!
pi_59144439
Super! Hoe zijn de Rose31 en Patchouli24????

Bedankt voor de moeite
pi_59146211
Le Labo Patchouli24

Ik heb net een spraytje geprobeerd. Patchouli24 is een van de apartste geurtjes die ik tot nu toe geroken heb! Bepaald niet conventioneel. Direct na aanbrengen komt je al een walm van teer, rubber, rook en hout tegemoet. Het heeft tot nu toe allemaal weinig met patchouli te maken, maar het schijnt dat er in de drydown wat zoetere vanille doorkomt met patchouli. Zover is de geur bij mij nog niet nu.

De longevity schijnt enorm te zijn en ik weet niet of je dit nog wil ruiken met een kater. Sillage is ook behoorlijk. Sowieso kan het een beetje afschrikwekkend geurtje zijn voor anderen, dus voor het uitgaan vind ik 'm niet geschikt. Wel voor als je op een dag thuis in een experimentele bui bent. Ik vind het heel apart dat Patchouli24 in de categorie damesgeurtjes valt. Ik kan me geen vrouw voorstellen die dit draagt... nouja een dominatrix misschien.

edit: de vanille begint door te komen, goed passende toevoeging!

Le Labo Rose31

Heerlijk! Een bitterzoete roos met dank aan de sterke toevoeging van komijn, ceder en patchouli (hier wel! al wordt 't niet in de notes vermeld). De geur is erg scherp en duidelijk merkbaar, ook op afstand. Het deed me een beetje denken aan de geur van sommige soorten lippenstift, op een positieve manier! Ik baal dat ie zo duur is want ik vind het echt een lekkere geur.

Mijn eerste ervaringen met Le Labo dus en het zijn direct twee uiteenlopende geuren die absoluut opvallen. Rose31 is duidelijk mijn favoriet, maar Patchouli24 is ook zeker de moeite waard om te proberen. Ik raak nu alleen maar meer geinteresseerd in de rest van de Le Labo geuren, maar ik...ga....niks...meer...erbij....kopen.....de....komende...tijd! Hou me tegen jongens
pi_59146326
Mooi goed te horen De patchouli staat op de LeLabo site trouwens gewoon als herengeur.

Ik ga dus dit weekend naar Parijs (heus niet om Muscs Koublaï Khan te kopen hoor ). Ik hoop dat het je lukt ze vanavond op de bus te doen en dat het morgenmiddag voor drieën is gearriveerd want dan ga ik weg. Ben heel erg benieuwd!
pi_59146748
Hm dat moet dan wel een fout van BN zijn.

Ik ga *nu* naar de brievenbus, dus dat moet goedkomen!

Ik heb morgen m'n afstudeerpresentatie, was wel leuk geweest om dan de boel een beetje te shockeren door een aantal sprays Patchouli24 op te doen. Nouja, misschien ook maar beter van niet
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:35:37 #294
55709 Stereotomy
pi_59146860
Veel succes met je afstudeerpresentatie, LKS!
pi_59147178
Thx! Komt wel goed hoor, inhoudelijk is het vanuit de school en opdrachtgever al goedgekeurd, dus ik word alleen nog op het presenteren zelf beoordeeld en dat gaat me vaak wel makkelijk af

W1ZZ, ga je in Parijs ook langs Colette? Daar is geloof ik ook wel veel te koop, o.a. ook Le Labo. Sowieso een winkel die me erg leuk lijkt. Beetje de 10 Corso Como van Parijs als ik 't zo hoor. Veel Plezier aldaar in ieder geval, ik ben maar wat jaloers! Ik denk dat ik in de zomer nog een paar dagen naar Milaan ga.
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:50:33 #296
55709 Stereotomy
pi_59147311
quote:
W1ZZ, ga je in Parijs ook langs Colette?
Wie is Colette in Montmartre?
pi_59148365
Succes alvast! Ik heb er wel over gedacht om naar Colette te gaan maar dan zou ik alleen voor Le Labo gaan en die stuur jij me nu al op... Ik heb maar één weekendje waarin ik ook naar de Eiffeltoren, Louvre, Sacre Coeur enzo wil. Dus ik denk dat ik het bij drie winkels houd: de Serge Lutens winkel, de Parfums de Nicolaï winkel en de Guerlain winkel.
pi_59149133
Aight, klinkt wel als een tof tripje

Net Tom Ford Black Orchid geprobeerd, eerste recensie:

En nog niet eens zo duur voor een TF geurtje. Ohja ik ging niks kopen voorlopig
pi_59149909
Tenzij je de hippe fles koopt, dan ben je $600 kwijt. En LKS, ik heb gemerkt dat je gelukkiger wordt als je er gewoon aan toegeeft... Tenzij je een cheapass bent en ergens aan toegeeft als je dronken bent.

pi_59150289
Ouch! Die laat ik Stereo afhandelen

Nee dit gaat echt niet in m'n budget passen de komende tijd naast de Lanvin sjaal, Marc Jacobs hoed en Comme des Garçons jas die ik ook al in de planning had, naast nog wat andere kleding. Eerst maar eens genieten van wat er in de kast staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')