abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 mei 2008 @ 21:43:00 #1
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_58885183
Er is al veel gezegd en geschreven over de Amerikaanse implementatie van deze policy (zie hier voor meer info) maar ik vroeg me af of dit ook in Europa gehanteerd wordt en zo ja hoe het precies gehandhaafd wordt? Iemand hier die daar iets vanaf weet?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 26 mei 2008 @ 09:28:45 #2
211797 Esses
Splendide mendax
pi_58913107
Nederland hanteerd het niet meer. Maar het is wel zo slim om het zelf nog steeds niet te zeggen. Er zijn nu eenmaal heren in dienst die dan liever niet in een tent slapen.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_59042801
Handig als je niet naar Irak wilt.
  maandag 2 juni 2008 @ 22:09:02 #4
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_59078018
quote:
Op maandag 26 mei 2008 09:28 schreef Esses het volgende:
Nederland hanteerd het niet meer. Maar het is wel zo slim om het zelf nog steeds niet te zeggen. Er zijn nu eenmaal heren in dienst die dan liever niet in een tent slapen.
Dat is maar net afhankelijk van de eenheid waar je bij zit. In mijn squadron waren verschillende openlijk homoseksuele collega's (mannen en vrouwen) en ik geloof dat niemand daar echt problemen mee had (op één of twee vrouwen na die zenuwachtig werden van een lesbienne).
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 2 juni 2008 @ 22:19:03 #5
211797 Esses
Splendide mendax
pi_59078308
[quote]Op maandag 2 juni 2008 22:09 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Dat is maar net afhankelijk van de eenheid waar je bij zit. In mijn squadron waren verschillende openlijk homoseksuele collega's (mannen en vrouwen) en ik geloof dat niemand daar echt problemen mee had (op één of twee vrouwen na die zenuwachtig werden van een lesbienne).
[/quote

dat klopt
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')