Zijn stuk voor stuk prima kwaliteit, heb er nu drie. De gouden en brushed aluminium vind ik de mooiste.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:09 schreef TC_Artemis het volgende:
Binnekort maar wat nep zippo's binnenhalen.. kijken of dat DX wat is.
Het heeft geen zin om via HK post je order te gaan tracken want het werkt niet. Gewoon geduldig wachten dus. Succesquote:Op maandag 26 mei 2008 11:06 schreef athlonkmf het volgende:
anderen ook problemen met het tracken van orders? bij elke order zegt ie dat de combo van orderid en email niet bekend zijn?
..... goh nee echt?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:31 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om via HK post je order te gaan tracken want het werkt niet. Gewoon geduldig wachten dus. Succes![]()
.
He grappig dingetje zeg, dat vind ik idd iets voor DXquote:Op zondag 25 mei 2008 15:25 schreef __Saviour__ het volgende:
ik hoop dat dealextreme binnenkort (zal vast wel) een eigen goedkopere versie van de neocube gaat verkopen. lijkt me een erg leuk ding, maar op de echte site is het veel te duur. En het lijkt me typisch iets voor dealextreme om te verkopen, ze hebben wel meer magneetspulletjes in hun assortiment
zijn wel immitatiesquote:Op maandag 26 mei 2008 14:01 schreef no1uknow het volgende:
Damn DE is echt goedkoop!
Bijvoorbeeld dit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.471
Omgerekend naar euro´s 8 euro nog wat. Bij de Media Markt kost dat kaartje 25 tot 30 euro uit m´n hoofd..
Werkt prima dat kabeltje, heb hem zelf ook. Prima ding.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:58 schreef no1uknow het volgende:
Net deze besteld
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7099
M'n eerste bestelling nog wel. Is even aankijken hoe het verloopt
Dat hoeft tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:07 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou ik ben nu aan het afwachten tot ik dat geld van paypal krijg en dan kan ik eindelijk gaan bestellen.
Klopt, maar ik moet eerst mijn bankrekening bij paypal verifiëren, en dat doet hij door geld aan mij te geven en dan moet ik zeggen hoeveel het was.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:12 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Dat hoeft tegenwoordig niet meer.
Je hoeft geen geld op je PayPal te hebben om iets te bestellen, hij trekt het automatisch en meteen van je bankrekening af. Ik heb dat zelf laatst geprobeerd en het lukte
Ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet eerst mijn bankrekening bij paypal verifiëren, en dat doet hij door geld aan mij te geven en dan moet ik zeggen hoeveel het was.
toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |