ik heb manono, bluf, scully, janine en ladyknowsall een mailtje gestuurd..
ga ff verder met mailen
m@zzl
ludo
prettige dag verder,
Ludo
quote:
op 11-05-1999 om 04:07 PM schreef Mortelle het volgende:
ik kom ook van veronica af, maar er werdt echt wel onwijse onzin geluld daar hoor! Het was er echt gewoon niet gezellig.
Ik hoop dat iedereen hier (die van veronica afkomt dus) nu wel gewone berichtjes kunnen plaatsten!! dan blijft het hier misschien ook nog gezellig.
doei doei!!
Hulde!
quote:
op 11-05-1999 om 04:07 PM schreef Mortelle het volgende:
ik kom ook van veronica af, maar er werdt echt wel onwijse onzin geluld daar hoor! Het was er echt gewoon niet gezellig.
Ik hoop dat iedereen hier (die van veronica afkomt dus) nu wel gewone berichtjes kunnen plaatsten!! dan blijft het hier misschien ook nog gezellig.
doei doei!!
Dat geeft hoop. Nu hopen dat de rest er ook zo over denkt.
quote:
op 11-05-1999 om 04:14 PM schreef Tonto het volgende:
Dat gescheld en bijbehorende onzin, hoefde van mij ook niet, maar hier wordt links en rechts (vooral rechts) wel erg literair gedaan, word ik ook niet vrolijker van!!!
dat maakt toch niet uit, dan sla jij die literaire stukjes gewoon over Alles hier is vrijwillig hoor
------------------
quote:
op 11-05-1999 schreef Veronica het volgende:Forum verwijderd
Verkeerd taalgebruik, scheldkannonades: helaas kan Veronica Internet niet op deze manier doorgaan met het forum. Blijkbaar is een aantal gebruikers van dit forum niet klaar voor een directe manier van informatie plaatsen.
Wij gaan de komende dagen op zoek naar een oplossing, hopelijk kunnen we je dan weer de mogelijkheid bieden om jouw mening & info over Big Brother kwijt te kunnen.Voor directe communicatie met andere internetters surf je naar de Veronica Chatbase
Ondertussen vinden we het Fokzine forum een voorbeeld van hoe goed een forum kan werken.
Redactie Veronica Internet
thx Veronica!
Gegroet,
Dextertje
btw. Dit bericht is niet bedoeld als: rot op ex-Veronica forummers, maar meer om te wijzen op het feit dat ze er nog steeds hun ei kwijt kunnen.
(Ik heb 'm zelf geplaatst, ja, om 19.43 of zo)
Voor de helft is 'ie dicht? Vaag...
Aha, ik snap het al (na Danny's berichtje nog eens goed te lezen en op shift+reload gedrukt te hebben):
de voordeur is dicht, maar de achterdeur was het niet..
Nog steeds niet trouwens: http://bigbrother.veronica.nl/cgi-bin/forum/forumdisplay.cgi?action=topics&forum=Big+Brother-forum&number=2
------------------
It's a good day for Science!
-Dextertje
[Dit bericht is gewijzigd door dextertje (Datum 05 November 1999).]
quote:
op 11-05-1999 om 07:52 PM schreef Danny het volgende:
zie http://bigbrother.veronica.nl/forum (doe desnoods ff een shift+reload daar).
dan zie je dat ie dicht is en er een link staat naar deze site.
Wraakaktie van V. ?
Ha,
als ze ons op deze manier de mond willen snoeren, dan hebben ze het mooi mis.Sterker nog: het zou wel eens in hun nadeel kunnen werken..
Mark my words, gedenk mijn wetten, etc. ..
Murphy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |