abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 mei 2008 @ 17:04:02 #1
216123 GeckoGecko
Im a slimy filfthy lizard!
pi_58879347
Ik heb geen bevestegings brief ontvangen van de belastingdienst ,maar ik heb het T biljet wel ingevuld en opgestuurd. Zou het misschien verkeerd zijn aangekomen en is er een kans dat ik het dan niet krijg?

Groetjes Filthy Lizard

[ Bericht 0% gewijzigd door GeckoGecko op 24-05-2008 17:10:12 ]
pi_58879375
Ik lees mee. Een of andere belastinginvuller heeft het voor me ingevuld, maar ik heb er nooit meer iets van gehoord en begin me af te vragen of het uberhaupt wel gebeurd is.. Heeft die oetlummel ook nog eens uitstel aangevraagd! Ik wil helemaal geen uitstel, ik wil m'n geld terug, duh!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zaterdag 24 mei 2008 @ 17:13:11 #3
216123 GeckoGecko
pi_58879488
dat is idd wel vervelend en het is ook zo vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Dus B.V. als er wat mis is gegaan dat je gewoon de lul bent en het veel later ontvangt of mogelijk volgend jaar. :S hmmmm maandag maar ff belle. Het is toch ook mogelijk om het met Digi D te versturen via internet ofzo. Ik heb die troep al aangevraagd en alles ,maar als ik een account wil maken krijg ik een error bericht.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 24 mei 2008 @ 17:25:58 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_58879698
Je krijgt geen bevestiging dat de BD het ontvangen heeft. Als je het digitaal invult krijg je wel een scherm met een uit te printen verzendbevestiging. Verder mag je er vanuit gaan dat het gewoon bij de BD binnen is gekomen.

Je kan natuurlijk altijd bellen met de smoes, Ik zit mijn aangifte in te vullen maar ik begin nu te twijfelen of ik het niet al verstuurd heb.

Misschien krijg je bevestiging dat het binnen is. Kan ook zijn dat ze het niet mogen zeggen en dus ook de medewerk(st)er die jij aan de telefoon krijgt niets bevestigt of ontkent.

Wat betreft uitstel aanvragen, je hebt dan uitstel tot de aangifte is ingestuurd. Wat dus wil zeggen dat als je alsnog voor 1 april hebt ingestuurd, je voor 1 juli bericht moet krijgen.

Gewoon geduld tot 1 juli en daarna zullen de dames en heren bij de BD vast wel wat meer mogen zeggen dan nu...

Nu is eigenlijk het standaard antwoord. Afwachten tot 1 juli.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 17:35:49 #5
216123 GeckoGecko
pi_58879841
Ik hoop het. Het is niet dat ik niet de geduld heb om te wachten ,maar ik kan niet tegen die onzekerheid dat is het meest irritante eraan.
pi_58879889
Ik kreeg de vastgestelde voorlopige aangifte vandaag binnen. Ruim voor 1 april elektronisch aangifte gedaan.
Even geduld dus nog, het zal binnenkort wel een keer komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')