Heeft iemand ervaring met het aan laten leggen van een nieuwe gasaansluiting? De aftakking van het gasnet is aanwezig. Ik moet enkel een hoofdkraan en 1 meter leiding tot m'n gasmeter nieuw laten plaatsen. Nu heb ik begrepen (via consuwijzer.nl) dat alles verder dan de aftakking in het vrije domein ligt en dus door iedere erkende installateur gemaakt kan worden.
Ik heb namelijk via
www.aansluitingen.nl een tijd geleden de verplaatsing aangevraagd. Helaas hebben ze die, zonder mij het te melden, afgevinkt. Ik moest dus een nieuwe aanvraag indienen. Het gaat echter 3 (!) maanden duren voordat ze deze uberhaupt in behandeling kunnen nemen. Ik wil dus via
www.aansluitingen.nl om mijn aansluiting laten maken, iets wat volgens de wet gewoon mag.
Alle info zou welkom zijn! Bij voorkeur specifiek van installateurs die het echt weten (no offense naar alle andere klussers hier, maar ik zit flink in de stress en kan geen verwarring gebruiken

).
@Qrious: ik heb het model in Sketchup gemaakt en met Kerkythea gerenderd. Je hebt zeker alleen de eerste plaatjes gezien? Iets verderop in het topic staan mooier gerenderde plaatjes. Maar bedankt voor de tip.