Nu wil ik nog grager een telecaster... :quote:
nog maar een keer :pquote:Op zondag 25 mei 2008 22:35 schreef Under_Score het volgende:
2 topics geleden al beloofd mijn zangkunsten te laten horen, heeft ff geduurd ivm een verbouwing. dus bij deze
Click here to listen to James---Slaughterhouse
Klinkt een beetje als 'de Wreker' van Dungeons and Dragonsquote:
Iets met weerstand ofzo geloof ik! En dat het naar XLR gaat.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:41 schreef Cynic het volgende:
Wat doet een DI trouwens? Ben nu een beetje met wat akoestische liedjes bezig en met oefenen plug ik mijn gitaar dan direct in de mengtafel. Met optredens zie ik echter dat er altijd een DI tussen gezet wordt. Klinkt dat beter ofzo?
die slechterik uit die tekenfilm serie? is dat goed of slecht?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:01 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als 'de Wreker' van Dungeons and Dragons
Ik kan je alleen wat over de GT-8 vertellen van boss, maar als het schakelen bij een me 50 even snel gaat, dan hoor je niks van stiltes.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:03 schreef DoNirvana het volgende:
Beste Mede-gitaristen,
Ik zit een beetje met een dilemma, 2 weken geleden is helaas mijn pod 2.0 overleden dus ben ik op zoek naar een nieuwe.
Mijn budget ligt tussen 250 - 300.
Ik had erg veel intresse in de boss me50 maar volgens mij heeft ie te veel stilte tussen het wisselen van effecten en als ik ergens een hekel aan heb...
Wat raden jullie mij aan ?
Ik speel via een orange 30 met een ephi les paul std.
Speel veel rock - hardrock - punk dus dat moet ie ook zeker aankunnen.
Alvast bedankt !
Oh, dat ziet er echte te vet uit manquote:Op maandag 26 mei 2008 09:41 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Ik heb een nieuw gitaartje gekocht.
De Classic Player Baja Telecaster Desert Sand (mex)
Ben er echt heel blij mee, wat een heerlijke tele.
Foto: [ afbeelding ]
Specs: http://www.fender.com/products//view_specs.php?full_partno=0141502&name=Classic+Player+Baja+Telecaster%26reg%3B
Official: http://www.fender.com/products//search.php?partno=0141502389
Die sunburst Yamaha Pacifica ziet er inderdaad echt supermooi uit, ook qua afwerking. Zag er eentje hangen bij de lokale muziekshop, maar hij doet echt niet onder voor een gitaar van minimaal 2x de prijs wat betreft finish en zo.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik denk eraan om dus een 1e handse gitaar van Yamaha (1 humbucker 2 single's) van 300 euro ofzoiets te halen.. Vergeleken met een Squier zag de squier eruit als speelgoed. De yamaha zag er nog wel mooi uit voor zo'n prijsje..
"A DI unit, DI box, Direct Box or simply DI is an electronic device that connects a high impedance line level signal that has an unbalanced output to a low impedance mic level balanced input, usually via XLR connector. DIs are frequently used to connect an electric guitar or electric bass to a mixing console's microphone input. The DI performs level matching, balancing, and either active buffering or passive impedance bridging to minimise noise, distortion, and ground loops. DIs do not perform impedance matching."quote:Op maandag 26 mei 2008 10:41 schreef Cynic het volgende:
Wat doet een DI trouwens? Ben nu een beetje met wat akoestische liedjes bezig en met oefenen plug ik mijn gitaar dan direct in de mengtafel. Met optredens zie ik echter dat er altijd een DI tussen gezet wordt. Klinkt dat beter ofzo?
Ik heb een ME-50.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:03 schreef DoNirvana het volgende:
Beste Mede-gitaristen,
Ik zit een beetje met een dilemma, 2 weken geleden is helaas mijn pod 2.0 overleden dus ben ik op zoek naar een nieuwe.
Mijn budget ligt tussen 250 - 300.
Ik had erg veel intresse in de boss me50 maar volgens mij heeft ie te veel stilte tussen het wisselen van effecten en als ik ergens een hekel aan heb...
Wat raden jullie mij aan ?
Ik speel via een orange 30 met een ephi les paul std.
Speel veel rock - hardrock - punk dus dat moet ie ook zeker aankunnen.
Alvast bedankt !
het was niet echt grappig bedoeld, hoewel de tekst wel erg slecht isquote:Op maandag 26 mei 2008 12:27 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Under_Score: Ja die inderdaad!
Als het grappig bedoeld is, is het perfect!
Zal vanavond wat foto's makenquote:Op maandag 26 mei 2008 12:27 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Sergeant_Prepper: Mooie Mexicaan zeg! Gefeliciteerd.
Heb je ook eigen foto's?
Dus het is wel aan te raden?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"A DI unit, DI box, Direct Box or simply DI is an electronic device that connects a high impedance line level signal that has an unbalanced output to a low impedance mic level balanced input, usually via XLR connector. DIs are frequently used to connect an electric guitar or electric bass to a mixing console's microphone input. The DI performs level matching, balancing, and either active buffering or passive impedance bridging to minimise noise, distortion, and ground loops. DIs do not perform impedance matching."
Beter kan ik het niet verwoorden..
Die zijn er genoeg hoor.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:08 schreef Syb-rund. het volgende:
hoi ik ben ontwetend, maar bestaan er toevallig leuk uitziende oranje gitaren (of in gedeelte oranje)? ik heb ze nog niet gezien namelijk
nee joh, oranje is mijn favo kleur.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg hoor.
http://cgi.ebay.de/HK-STL(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik hoop dat het niks met het EK te maken heeft?
Dat kan. Ik weet dat er combi's bestaan. Een DI is ook zo'n lullige aansluiting dat ze het overal bijprikken. Mijn amp heeft er ook één.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dus het is wel aan te raden?
Ik heb wel zo'n behringer mic200 voorversterkertje waar je verschillende instellingen op kan kiezen, ook voor akoestische gitaar. Fungeert dat dan als DI of is dat toch weer iets anders? Die kan ik wel via xlr op de mengtafel aansluiten.
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:03 schreef SNArky het volgende:
Zullen we ff een tijd afspreken waarop de afvaardiging van het gitaristentopic zich voor de Speakers verzameld?
Ach, dat half uurtje.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoeld at ik die andere band niet leuk ga vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |