Ja, apart! Hebben ze in het verleden toch wel gedaan?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:55 schreef SNArky het volgende:
Het viel me trouwens op dat Maxguitars in Den Haag ze niet meer verkoopt.
Het is wijzer om een andere gitaar te kopen omdat de foto's op de website niet mooi genoeg zijn? Slecht argument IMHO... van wat ik van alle ervaringen begrijp zijn die Comet's veel beter dan squier. Even googlen levert ook massa's plaatjes op!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:59 schreef Moozze het volgende:
Hmm in dordrecht zit een winkel. Maar ik vind die site echt zo lelijk...
Maar is het misschien toch niet wijzer om een squier te kopen? Ik vind het gewoon kut dat alle sites waarop die LC comets staan zo keilelijk zijn.
Mjah okee, maar ik haat lelijke sites...quote:Op zondag 25 mei 2008 15:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het is wijzer om een andere gitaar te kopen omdat de foto's op de website niet mooi genoeg zijn? Slecht argument IMHO... van wat ik van alle ervaringen begrijp zijn die Comet's veel beter dan squier. Even googlen levert ook massa's plaatjes op!
[ afbeelding ]
Nice...
Er bestaan hele mooie sites voor de aanschaf van Keiper en Stagg... nuff said!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:03 schreef Moozze het volgende:
[..]
Mjah okee, maar ik haat lelijke sites...
Ik heb nu dus een stagg strat en speel al 7 jaar gitaarquote:Op zondag 25 mei 2008 15:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Er bestaan hele mooie sites voor de aanschaf van Keiper en Stagg... nuff said!
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Er bestaan hele mooie sites voor de aanschaf van Keiper en Stagg... nuff said!
Ibanez is ook bijzonder goed, ook (vooral?) in de goedkopere klasse. Een vriend van me heeft een akoestische van 300 gulden destijds, maakt gehakt van veel duurdere akoestische gitaren!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:09 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ik heb nu dus een stagg strat en speel al 7 jaar gitaar(speel alleen maar op mijn akoestische ibanez hoor, die was ook cheap maar geniet echt van dat ding.)
Yeah! Die van mij was 200 euro en hij speelt gewoon heel lekker en hij klinkt prima!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ibanez is ook bijzonder goed, ook (vooral?) in de goedkopere klasse. Een vriend van me heeft een akoestische van 300 gulden destijds, maakt gehakt van veel duurdere akoestische gitaren!
quote:Op zondag 25 mei 2008 03:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat voor, heb je ook foto's?
Ik heb nog zat snaren liggen.![]()
Ik zou gaan voor een semi, ik vind deze nog steeds geweldig, heerlijke gitaar, beter dan een dot of iets vergelijkbaars!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:31 schreef Moozze het volgende:
[..]
Yeah! Die van mij was 200 euro en hij speelt gewoon heel lekker en hij klinkt prima!
Wat heeft ibanez eigenlijk voor electrische gitaren in de lage prijsklasse... Dan word het al snel van die metalshit he? Dat zoek ik niet echt... Telecasters zijn gewoon de mooiste!
Naja, dat is persoonlijk... op een Tele kan je ook metal spelen. Jim Root [Stone Sour/Slipknot] doet het ook:quote:Op zondag 25 mei 2008 15:31 schreef Moozze het volgende:
[..]
Yeah! Die van mij was 200 euro en hij speelt gewoon heel lekker en hij klinkt prima!
Wat heeft ibanez eigenlijk voor electrische gitaren in de lage prijsklasse... Dan word het al snel van die metalshit he? Dat zoek ik niet echt... Telecasters zijn gewoon de mooiste!
Yep, en op een dikke metalgitaar kun je ook bluesen... het zit in den vingers!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, dat is persoonlijk... op een Tele kan je ook metal spelen. Jim Root [Stone Sour/Slipknot] doet het ook:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2008 16:29 schreef Falcon4ever het volgende:
Tele's
ik denk dat ik stiekum m'n baja toffer vind dan m'n strat![]()
Beetje queer aan 't worden TeleluvRquote:Op zondag 25 mei 2008 16:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
BTW: Ik kon mij niet inhouden...
[ afbeelding ]
Prima strat!
Aan het worden? 3x paisley tele/strat, dan kan deze er ook toch nog wel bij?quote:Op zondag 25 mei 2008 16:33 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Beetje queer aan 't worden TeleluvR?
Juist!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, en op een dikke metalgitaar kun je ook bluesen... het zit in den vingers!
Nee, dat hoopte ik ook al niet voor jequote:Op zondag 25 mei 2008 16:40 schreef TeleluvR het volgende:
Ter info, dat ben ik het niet op de foto... !
Gek he, met die dikke EMGs erin... Pas als je metal speelt over een lipstick, geloof ik jequote:Op zondag 25 mei 2008 16:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, dat is persoonlijk... op een Tele kan je ook metal spelen. Jim Root [Stone Sour/Slipknot] doet het ook:
[ afbeelding ]
Stiekem nog best mooie dingen ja!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ubervet dingquote:
Moet ook wel te doen zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 16:56 schreef SNArky het volgende:
[..]
Gek he, met die dikke EMGs erin... Pas als je metal speelt over een lipstick, geloof ik je.
Die zijn zo extreem vet. Maar ik koop liever geen tweedehands gitaar... Het is bij mij altijd wel "het liefst een telecaster maar als dat niet kan 'zo eentje'..." geweest.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een semi, ik vind deze nog steeds geweldig, heerlijke gitaar, beter dan een dot of iets vergelijkbaars!
[ afbeelding ]
Tweedehands goed te krijgen voor <200 euro
quote:Op zondag 25 mei 2008 17:41 schreef Dribbel_ het volgende:
ik heb net hele tijd zitten gitaren zonder ook maar 1 powerchord of overdrive
Het klinkt wel heel clean zoquote:
Die gitaar het minst gaye van de hele plaatquote:Op zondag 25 mei 2008 16:36 schreef TeleluvR het volgende:
En roze gitaren zijn niet gay!
[ afbeelding ]
Mompelt iets over een fatsoenlijke internetverbindingquote:Op zondag 25 mei 2008 18:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Die gitaar het minst gaye van de hele plaat
mompelt iets over resizen enzo
De elektrieken van London City zijn wel goed, verder geen ervaring met akoestische, maar als ze dezelfde kwaliteit daar op los laten zal dat wel goed komenquote:Op zondag 25 mei 2008 19:06 schreef Cornbread het volgende:
Hoi!
Ik ben een beginnende gitarist en ben in de markt voor een akoestische gitaar. Nu kan ik van iemand een zoveelste hands gitaar overnemen maar ik kan van het merk niets op het internet vinden. Zijn er mensen die me hier iets over kunnen vertellen?
Dit is de info die ik gekregen heb: london city drw994c
Jij ook al dus? Sinds wanneer gaan mods zich met deze reeks bemoeien?quote:Op zondag 25 mei 2008 15:53 schreef guitarist.nl het volgende:
Welke kutmod heeft m'n tvp weggehaald.
Stoer ding manquote:Op zondag 25 mei 2008 15:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hem ongeveer, maar dan linkshandig.
Maar zal van de week wel wat pics maken
Iedereen hier houdt van die bagger, dat scheelt...quote:Op zondag 25 mei 2008 19:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Alsof het zin heeft, 't topic wordt toch wel volgebaggert!
Als dat hem zou zijn, lijkt me dat het een grg270 is. Daar heb ik eventueel wel belangstelling bij.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hem ongeveer, maar dan linkshandig.
Maar zal van de week wel wat pics maken
echt super jammer van die bliksem in de headstock vind ik!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een semi, ik vind deze nog steeds geweldig, heerlijke gitaar, beter dan een dot of iets vergelijkbaars!
[ afbeelding ]
Tweedehands goed te krijgen voor <200 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |