Vaag? Ik hoorde wel van een collega dat hij de nieuwsbrief van de Melkweg waar het in stond net donderdagsavonds gekregen had terwijl de voorverkoop die ochtend was begonnen, ook lekker onhandig dus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:26 schreef Grovie het volgende:
Als er hier iemand nog kaartjes heeft (uiteraard tegen kostprijs) ik hou me aanbevolen voor een tot drie stuks. Kwam er pas vandaag achter dat hij naar de Melkweg komt, niet chill. Ik sta gewoon op de mailinglijst, heb over alle optredens honderd e-mails gehad, maar hierover niet...
Toch niet, maar wat een gaaf concert weer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:54 schreef Jojogirl het volgende:
Misschien ineens toch wel. Zou de vorige keer in 013 volgensmij ook niet zijn en toen stonden Rodrigo y Gabriela er ineens als voorprogramma (die zijn trouwens tof, dit jaar ook gezien op Werchter en ga in november ook weer in Rotterdam).
Yep, klonk echt super!! (net als Slow Motion trouwens)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:23 schreef conleche het volgende:
Ik was er echt graag bijgeweest!!Heeft hij The Other Side gespeeld?
Waar kom ik jou nou altijd tegen @ FOK? Hebben we dezelfde muzieksmaak ofzo?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:55 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Yep, klonk echt super!! (net als Slow Motion trouwens)
Setlist: 1. Fugitive 2. First Chance 3. Sail Away 4. Jackdaw 5. The Other Side 6. You're The World To Me 7. Everytime 8. Draw The Line (acoustic) 9. This Years Love 10. Kathleen 11. Babylon 12. Stella The Artist 13. The One I Love 14. Slow Motion
Encore: 15. Nemesis 16. Please Forgive Me
waarschijnlijk hebben we beide een goede muzieksmaak jaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:14 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Waar kom ik jou nou altijd tegen @ FOK? Hebben we dezelfde muzieksmaak ofzo?
Is.. perfect!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:55 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Yep, klonk echt super!! (net als Slow Motion trouwens)
Setlist: 1. Fugitive 2. First Chance 3. Sail Away 4. Jackdaw 5. The Other Side 6. You're The World To Me 7. Everytime 8. Draw The Line (acoustic) 9. This Years Love 10. Kathleen 11. Babylon 12. Stella The Artist 13. The One I Love 14. Slow Motion
Encore: 15. Nemesis 16. Please Forgive Me
Ik heb gisteren een kaartje geboekt, maar nu staat er inderdaad item currently out of stock, dus dan moet je waarschijnlijk tot zaterdag wachten als ze in de verkoop gaan.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:18 schreef Yozzz het volgende:
Krijgen jullie kaartjes te pakken? Bij mij staat er steeds "the quantity is not available" als ik twee kaartjes doe.
Dat moet je niet zeggen...quote:Op donderdag 12 november 2009 20:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zo'n vaart loopt het meestal niet toch? Geen Robbie Williams-achtige toestanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |