Om een leven te krijgen...Als jij geen leven wil dan hoeft dat niet hoor schatjequote:
Gelukkigquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:38 schreef Californium het volgende:
Om een leven te krijgen...Als jij geen leven wil dan hoeft dat niet hoor schatje![]()
Jij bent wel scherpquote:En tevens...waar zou je dat leven gaan vinden dan?
In Hengeloooooooooquote:
Watquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
![]()
[..]
Jij bent wel scherp
27 juni is de dag dat mn leven veranderde
quote:
O je gaat vrienden maken met andere kansloze fokkersquote:
Lief doen, krengquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
O je gaat vrienden maken met andere kansloze fokkers(sorry)
Hmm, daar moet ik dan ook nog eens naar kijkenquote:Ik weet niet of ik kan komenEven afwachten wat mijn tentamenrooster brengt
Hengelooooooooooooooquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
[..]
in Hengelo of in Hengelooooooooo?
Ik is niet kreng...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Lief doen, kreng
[..]
Hmm, daar moet ik dan ook nog eens naar kijken
Die 2 dingen liggen heel dicht bij elkaar tochquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:47 schreef Californium het volgende:
Ik is niet kreng...Ik is heul lief meiske
![]()
Je sociale leven gaat voor schoolquote:
Oke...die Hengeloooo.....quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hengeloooooooooooooo! Daar drinkt men cooooooola en wordt men kats sjikken
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Die 2 dingen liggen heel dicht bij elkaar toch
[..]
Je sociale leven gaat voor school![]()
Joahquote:
Net als Borculooooooooooo, groenlooooooooo, almerloooooooooquote:
Het is toch het makkelijkst te schrijven dialect ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Net als Borculooooooooooo, groenlooooooooo, almerlooooooooo
Dit is echt briljant...Ik hoef geen tv te kijken en toch hou ik alles bij wat er met voetbal gebeurdquote:
En als je veel f5-t ben je op tijd voor de herhalingquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit is echt briljant...Ik hoef geen tv te kijken en toch hou ik alles bij wat er met voetbal gebeurd
Idd, en Oldensaalquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Net als Borculooooooooooo, groenlooooooooo, almerlooooooooo
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is toch het makkelijkst te schrijven dialect ook
ik luister het via de radio.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit is echt briljant...Ik hoef geen tv te kijken en toch hou ik alles bij wat er met voetbal gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |