Wat heeft dat er mee te maken? En waarom denk je dat wij dat willen weten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:51 schreef zarGon het volgende:
Mijn pik is harder![]()
![]()
, vraag maar aan de kinderen in Afrika.
in gta4 wordt dat heel goed uitgelicht...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:45 schreef henkzijlstra het volgende:
... zeggen mijn vrienden. Ik vind het wel meevallen in vergelijking met bv afrika ofzo. Wat jullie?
spel heb ik ook. wil je mijn gamercard? PMquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
in gta4 wordt dat heel goed uitgelicht...
zit er een neger te zeuren, vroeger alleen oude kleine tv. vroeger oude kleren. weinig eten. gare douche. slechte tijden... kutleven......
zegt de ander, tot mijn 12e hadden we geen eens stroom
I'm a shakin' in me boots man.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sommige wel haha. ik zal ze het maar niet zeggen sommige zijn heel handig met computers lol.
euhm, ik begin over gta. ik heb niks met ts of met zaandam!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:59 schreef Soohr het volgende:
Dus jij zit nu het leven in zaandam te vergelijken met gta4?
In Zaandam eindigt elk jaar een hardloop wedstrijd, meer gebeurt er daar toch niet?
Hier worden kiddo's met regelmaat gepopt voor flippo's en knikkers.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:49 schreef L.Denninger het volgende:
Nou, soms is het wel even doorbijten als ik weer verlies met stoepranden ja
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
euhm, ik begin over gta. ik heb niks met ts of met zaandam!
dus jij leest slecht of bent dom!
dus,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:56 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
spel heb ik ook. wil je mijn gamercard? PM
gta 4 zitten inderdaad wel herkenbare stukje in, maar sommige zijn erg over de top
sommige van mijn maties doen ook aan tekenen net als jij in je avatar hebt staan. ze noemen het "taks". wat is jouw straatnaam, gebruik je dezelfde als in gta4? Ik heet "the educator"quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
euhm, ik begin over gta. ik heb niks met ts of met zaandam!
dus jij leest slecht of bent dom!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:12 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
sommige van mijn maties doen ook aan tekenen net als jij in je avatar hebt staan. ze noemen het "taks". wat is jouw straatnaam, gebruik je dezelfde als in gta4? Ik heet "the educator"
komt omdat ik de pabo heb willen doen, is niet doorgegaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef BossFight het volgende:
Henk 'The Educator' Zijlstra!
Man wat moet jij 'mad respect' krijgen om straat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |