abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:36:33 #1
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58854799
broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, keer op keer, dag op dag.

Worden mensen er niet schijtziek van? Ik wel. Kom je ergens, laat je je vertellen dat "voor lunch is gezorgd"... krijg je een paar kleffe, onwelriekende broodjes. Glaasje melk (bah) of karnemelk (3x bah) erbij.

Flikker op man, dat is toch geen eten?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_58854829
Check dat.

Neem dan de Duitsers en Belgen, die kunnen pas lunchen. Hell, volgens mij zijn wij Nederlanders de enige met die suffe kutboterhammen tussen de middag. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:37:49 #3
206832 BK_102
Kwalteits poster
pi_58854836
Verkapt zie-mij-eens-een-ontevreden-flikker-zijn topic
Kwaliteit is gewaarborgd!
Het leven.... is frituren!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:37:56 #4
30252 Soempie
Procreating
pi_58854846
Broodjes met kaas en melk. !
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:38:04 #5
215011 Placenta
eating your placenta
pi_58854852
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, broodje kaas, broodje ham, glaasje melk en een bros, keer op keer, dag op dag.

Worden mensen er niet schijtziek van? Ik wel. Kom je ergens, laat je je vertellen dat "voor lunch is gezorgd"... krijg je een paar kleffe, onwelriekende broodjes. Glaasje melk (bah) of karnemelk (3x bah) erbij.

Flikker op man, dat is toch geen eten?
Bros
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:39:20 #6
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58854880
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:37 schreef BK_102 het volgende:
Verkapt zie-mij-eens-een-ontevreden-flikker-zijn topic
Nee dat niet, maar ik wens graag fatsoenlijk eten. Ik zou iemand nooit zoiets voorschotelen. Kun je net zo goed meteen z'n vrouw in d'r doos grijpen en hem in z'n gezicht spugen wat mij betreft.
pi_58854966
quote:
Whehe, bijna thee over m'n laptop

Btw, ik haat boterhammen, vooral die kleffe die al vanaf 7-8 uur 's ochtends gemaakt zijn.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_58854974
quote:
hollandse lunch

mijn hollandse lunch bestond uit een broodje ei, broodje bal met satesaus. banaan. broodje vlokken puur. en inderdaad, wel aan de melk natuurlijk.

is net zo hollands en geen ham of kaas gezien!
pi_58854995
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:39 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar ik wens graag fatsoenlijk eten. Ik zou iemand nooit zoiets voorschotelen. Kun je net zo goed meteen z'n vrouw in d'r doos grijpen en hem in z'n gezicht spugen wat mij betreft.
regel een fatsoenlijke baan, met een fatsoenlijk bedrijfrestaurant
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 23 mei 2008 @ 13:43:27 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58855006
Geen kroket?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58855059
wees creatief
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:52:14 #12
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58855271
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:43 schreef rival het volgende:

[..]

regel een fatsoenlijke baan, met een fatsoenlijk bedrijfrestaurant
Heb ik. Maar het een heeft met het ander niets te maken.

Bij een vorige werkgever hadden we een bedrijfskantine die was verkozen tot beste bedrijfskantine van Nederland.... Nou, geweldig, maar niet heus.
pi_58855417
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:52 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Heb ik. Maar het een heeft met het ander niets te maken.

Bij een vorige werkgever hadden we een bedrijfskantine die was verkozen tot beste bedrijfskantine van Nederland.... Nou, geweldig, maar niet heus.
ik heb elke dag de keuze tussen alle zoetwaren, warme en koude dingen. uitgebreide salades. meerdere soorten fruit... gebakken brood zacht boord hard brood oud brood niuew brood....

ik kan het bakken, roosteren grillen of wat dan ook.....

dus ik denk echt dat het 1 met het ander te maken heeft
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:58:02 #14
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58855444
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:56 schreef rival het volgende:

[..]

ik heb elke dag de keuze tussen alle zoetwaren, warme en koude dingen. uitgebreide salades. meerdere soorten fruit... gebakken brood zacht boord hard brood oud brood niuew brood....

Eerste baantje zeker?
pi_58855515
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:56 schreef rival het volgende:

[..]

Maak jij schoon bij Bakker Bart?
pi_58855771
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:00 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Maak jij schoon bij Bakker Bart?
nee ik ben ICT'er bij een reclame/marketing bedrijf
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:58 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Eerste baantje zeker?
nee, en "kantines" zoals dit ben ik al bij heel wat grotere bedrijven tegengekomen. (elta lloyd, kpn, ing, maar ook kleinere bedrijven waar gewoon iemand boodschappen agat doen even voor de lunch)
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:14:03 #17
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58855970
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:08 schreef rival het volgende:

[..]

nee ik ben ICT'er bij een reclame/marketing bedrijf
[..]

nee, en "kantines" zoals dit ben ik al bij heel wat grotere bedrijven tegengekomen. (elta lloyd, kpn, ing, maar ook kleinere bedrijven waar gewoon iemand boodschappen agat doen even voor de lunch)
Delta Lloyd heb ik ook gewerkt, was ook weinig soeps.
pi_58856042
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:14 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Delta Lloyd heb ik ook gewerkt, was ook weinig soeps.
delta lloyd bij amstelstation? daar hadden ze zelfs snackbarsnacks in de lunch
pi_58856201
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:16 schreef rival het volgende:

[..]

zo luxe hoor,
kroket, frikandel, kaassouffle, berenhap en pittige gehaktstaaf.

dat klinkt uniek hoor
pi_58856213
Een bros bij de lunch?
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:25:55 #21
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_58856362
sowieso, lunchen...
Tot zover de kwaliteitspost
pi_58856394
wie eet er nou nog tegenwoordig? ik ga maar weer lekker naar het anorexiaforum
pi_58856396
hoe noem jij dan voedsel tot je nemen midden op de dag?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:31:14 #24
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58856508
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:16 schreef rival het volgende:

[..]

Nou, joepie!
pi_58856569
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:21 schreef Soohr het volgende:

[..]

zo luxe hoor,
kroket, frikandel, kaassouffle, berenhap en pittige gehaktstaaf.

dat klinkt uniek hoor
het ging erom dat het geen kaas en ham was

je moest er daar trouwens wel voor betalen!

hier niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')