Ik zit nu regelmatig in die sprinter, en dat is echt geen rustig treintje. Nu ja, als je om 11 uur 's ochtends erin stapt misschien.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:42 schreef Gellius het volgende:
Ik heb 'n tijdje geforensd tussen Amsterdam en Woerden, dan zat ik in het boemeltje naar Rotterdam. Heerlijk rustig treintje was dat, een zegen vergeleken bij de wanordelijke toestanden in de Intercities.
Jep, het gaat zeker de goede kant op met de betuttelende, almachtige staat. Het is nu nog wachten op een autoverbod in de steden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:58 schreef k_man het volgende:
Het gaat de goede kant op met de rookverboden.Vliegtuigen, treinen, horeca, de werkplek.
Vond ik ook! Ik hebquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
En wat is Moderne letterkunde een fijn vak.
Werkelijk? Ik stapte altijd zo rond halfacht in op Muiderpoort. Er heerste dan een serene rust. Terug was het vaak wat drukker, ja. Maar goed, de tijden veranderen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zit nu regelmatig in die sprinter, en dat is echt geen rustig treintje. Nu ja, als je om 11 uur 's ochtends erin stapt misschien.
En zo tráág bovendien. Altijd vertraging. Altijd regen. Altijd dit lege hart. Altijd.
Veel rokers schijnen te denken dat het verspreiden van hun giftige dampen een soort verworven recht is en dat andere mensen dat maar hebben te accepteren. Zo lang mensen zelf niet beschikken over het fatsoen of de intelligentie om te beseffen dat het asociaal is te roken in gezelschap, heb ik geen enkel bezwaar tegen dergelijke regels.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:01 schreef Claudia_x het volgende:
Jep, het gaat zeker de goede kant op met de betuttelende, almachtige staat. Het is nu nog wachten op een autoverbod in de steden.
Die ontstressing werkt alleen maar als je verslaafd bent hoor! En eigenlijk ontstress je dan van de stress van het even niet gerookt hebben, verder niets. Om te beginnen met roken als je stress hebt is volslagen onzin!.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk er wel eens aan om te beginnen met roken, vooral als ik stress heb. Maar het is nog nooit zo ver gekomen.
Gelukkig dat ik dan nog niet begonnen benquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die ontstressing werkt alleen maar als je verslaafd bent hoor! En eigenlijk ontstress je dan van de stress van het even niet gerookt hebben, verder niets. Om te beginnen met roken als je stress hebt is volslagen onzin!.
Veel fascisten schijnen te denken dat ze hun eigen voorkeuren op kunnen leggen aan anderen, zelfs als ze het over private domeinen hebben.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Veel rokers schijnen te denken dat het verspreiden van hun giftige dampen een soort verworven recht is en dat andere mensen dat maar hebben te accepteren. Zo lang mensen zelf niet beschikken over het fatsoen of de intelligentie om te beseffen dat het asociaal is te roken in gezelschap, heb ik geen enkel bezwaar tegen dergelijke regels.
Wel, het perron is moeilijk nog privaat domein te noemen, toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Veel fascisten schijnen te denken dat ze hun eigen voorkeuren op kunnen leggen aan anderen, zelfs als ze het over private domeinen hebben.
Ja, dat zie ik dan ook voor me, terwijl ik ondertussen kijk naar een oerhollands polderlandschap. Wegdromen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:49 schreef zodiakk het volgende:
Na een half uur zie je dan een soort pastoraal avondland aan je voorbijtrekken: glooiende, met zonnebloemen bedekte, heuvels. Kleine kerkjes met opgepoetste uienkoepels. Een verlaten huifkar.
Onder de Nederlandse overheid valt sowieso weinig nog privaat domein te noemen. Als het nodig is, word je je huis uit gezet omdat er plaats gemaakt moet worden voor een spoorlijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel, het perron is moeilijk nog privaat domein te noemen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |