Ze zijn in de dagboekkamer geweest en de opdracht is zo te zien geslaagd...wat zullen de heren blij zijn
bah, die moeten we echt weg nomineren want ze brengt een nare stemming in het huis....wegwezen dus en dat modepopje gaat maar verder met EndeMOl in de showbizzzzz.
quote:
op 11-05-1999 om 12:17 PM schreef oliebol2000 het volgende:
knip
bah, die moeten we echt weg nomineren want ze brengt een nare stemming in het huis....wegwezen dus en dat modepopje gaat maar verder met EndeMOl in de showbizzzzz.
Zal wel lukken. OP de BB-flash site heeft ze een drie van het publiek.. dus als ze door de bewoners wordt genomineerd dan zal NL haar er wel uitstemmen.
quote:
op 11-05-1999 om 12:25 PM schreef Japp het volgende:
Eventjes kort...zie ik dat nu goed en is Maurice de badkamervloer aan het schoonmaken?!...M: "Het gaat er vanaf!"..dan bekruipt je toch het gevoel dat er vannacht in de badkamer iets is gebeurd tussen Karin en Maurice?!
Ja, ech wel zeker weten. Ik heb het zelf gezien op de streams. Ze hebben over mekaar heen gepist. Daarna heeft Karin in de mond van Maurice gepoept. Die werd daar misselijk van en kotste vervolgens weer over Karin heen. Daarna heeft Maurice Karin een enorme veeg gegeven. Anaal uiteraard, met als glijmiddel een grote gele snottenbel met stukjes kots die toch al uit zijn neus hing.
Oooooooh de stem klinkt nu, de weekopdracht is definitief geslaagd....hehe, ze kunnen opgelucht adem halen.
Oei en Willem gooide een Kip over het hek van zijn moestuin.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 November 1999).]
Willem staat buiten de was uit te wringen. Twee streams laten een straaljager zien die idiote capriolen uithaalt in de lucht boven het BB huis.
Karin & Cyrille staan de kleden die over de bank horen buiten uit te kloppen.
Bart loopt nu ook naar buiten, en staat op z'n favoriete boomstammetje een shagje te roken.
Ruud geeft het kaartspelletje op. A. vraagt of-ie wil toupen?
Karin en Cyrille blijven bedrijvig in het huishouden bezig. Willem assisteert met het rechttrekken van de kleden op de bank.
Bart fluit wat voor zich uit.
Bart assisteert met het uitkloppen van de kleden buiten, neuriet een liedje (tekst onverstaanbaar).
Terug op z'n boomstammetje goochelt hij wat met een witte stok die hij in de tuin vindt.
Cyrille zucht een beetje (kleden uitkloppen is zwaar werk), Karin werkt zonder klagen door.
Bart haalt vuilniszakken van buiten en brengt ze naar binnen. (?)
Bart zingt: "yeah, yeah, yeah....".
C. "je zou een goeie Elvis Presley kunnen zijn".
"Zo kleed je je niet normaal toch?"
Bart: "nee...t-shirt, broek, geen schoenen aan".
C: "thuis zie ik er ook nooit sexy uit hoor.."
....
Bart is superrelaxed bezig met een onduidelijk iets in de vuilniszakken aan het deponeren, zittend op z'n boomstammetje.
Zingt nu een Nederlandse schlager, klinkt als: daar bij die haven... die mooie haven..
?????
B: "ik vond het geweldig...nu weet ik meteen hoe het in elkaar zit... dat we alletwee...(onverstaanbaar).
B: "de eerste keer, dat zij werd genomineerd....toen waren er vijf.
De vorige keer dat de nominaties bekend gemaakt werden...twee mensen genomineerd (weinig), toen hoorden we de eerste genomineerde is Bart... en de twee genomineerde is Sabine... ik dacht toen: hier gaat iets niet helemaal goed...."
C. vertelt van een vriend waar ze mee samengewerkt heeft die naar het buitenland ging voor een betere carrièrekans.
C voelde zich onwijs rot.
B. beaamt het rotgevoel als je achterblijft terwijl een ander vertrekt.
B: "het kan vanaf nu nog maar één kant op: en dat is de goeie"
B: "en hoe is het nu?"
C: "wij zijn goeie vrienden gebleven, ik heb nu toch een vriend"
C: "hij was nog maffer dan ik"
B&C vertrekken weer naar binnen....
God is my witness (and satan my father)
Kasta again ! :-@
Maurice licht te navel staren naar het plafond... maar staat nu op en gaat weer liggen.. heel stil overpeinzend
Karin is helemaal niet te zien al een heel tijdje
Bart en Ruud zijn aan het afwassen
Willem en Anouk aan het pingpongen
Cyrille doet vooral Mona na (opgekeerd evenredig in het kwadraat) en heeft wel een hele smalle tanga hoor
ik zit al 2 uur te kijken en ze zit niet op de vrouwen slaapkamer/ mannenslaapkamer woonkamer of tuin
M en C zitten fotos te bekijken
A is voetballen buiten alleen
B en R zijn aan het pingpongen W kijkt 21-18 voor Bart
[Dit bericht is gewijzigd door CyberForce (Datum 05 November 1999).]
quote:
op 11-05-1999 om 03:04 PM schreef Bonzai het volgende:
Volgens mij zit ze op de plee, te wachten tot de camera weer aan wordt gezet
of te wachten totdat maurice komt om eens lekker over haar heen te schijten ...
toch bonzai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |