Volgens mij hebben ze tot nu toe voor elke versie van GH een nieuwe gitaar ontwikkeld en tot nu toe zijn ze allemaal compatible...kan me niet voorstellen dat ze zo dom zouden zijn om ze nu niet bruikbaar te maken, dat zou ze toch verkopen kosten van hun fanbase. Ik kijk er erg naar uit maar als ik de 2 guitars die ik nu heb niet kan gebruiken dan haak ik af.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:20 schreef Blue Thunder het volgende:
TerugVindGitaar
Met gitaar is overigens best even wennen als je daarvoor maanden lang op keyboard hebt gespeeld.
Ik hoorde overigens ook dat ze voor GH4 een nieuwe gitaar hebben ontwikkeld. Betekend dit dat de oude niet meer gebruikt kan gaan worden?
Kan het zelf ook niet goed, het gaat te snel voor mijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, een GH-topic!
Paar weken geleden heb ik GH3 voor de PS2 besteld, en gisteravond eindelijk One op hard uit kunnen spelen!
Heeft iemand nog bijzondere tips hoe dat tappen nou precies in z'n werk gaat? Het wil op een of andere manier maar niet lukken....
Dan kan je nog wel ffquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
December 2012 dan hé.
Je moet hem helemaal verslaan voor het einde van het liedje. Dus rood alleen is niet genoeg. Je merkt het vanzelf als het genoeg is, dan krijg je melding dat hebt gewonnen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:07 schreef Logitik het volgende:
Ik heb een beetje problemen met die eerste battle..
Moet ik er voor zorgen dat hij in t rood komt te staan of zo?
Ik krijg de hele tijd aan het einde van het nummer 'nog wat dead'
Zoals Reneuh zei, je moet inderdaad gewoon zorgen dat hij het nummer niet haalt, op dezelfde manier als dat je normaal een nummer niet zou halen (niet alleen door em in het rode te krijgen maar ook weer uit het rode aan de voor hem verkeerde kant). Dit moet je alleen doen voor het einde want als je in die Death Drain vastkomt dan kan je sowieso opnieuw beginnen. Hij draint dan namelijk je rock meter net zolang tot jij klaar bent.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:07 schreef Logitik het volgende:
Ik heb een beetje problemen met die eerste battle..
Moet ik er voor zorgen dat hij in t rood komt te staan of zo?
Ik krijg de hele tijd aan het einde van het nummer 'nog wat dead'
Die lui verspillen 3 starpowers vanaf 3:23...dan maakt de gitarist starpower vol, daarna pakken ze nog 3 combos zonder starpower aan te zetten, vind ik een beetje dom...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:59 schreef Dark_Prince het volgende:
@Dex: laatste activatie moeten we alleen opdelen in 2x voor meer punten de eerste 2 activaties waren wel goed. Vanavond voor de 1m gaan?
Haha vind ik inderdaad een kutnummerquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:59 schreef Dark_Prince het volgende:
woei, 1ste geworden met het toernooiraar eigenlijk dat ze een GH:A toernooi organiseren en dan hoeven we niet eens Same old Song and Dance te doen
. Vond Spank vast een kut nummer whehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |