In mijn ogen is dat niet reëel. Volgens mij is het al anders als 1 van zijn ouders Nederlands geweest zou zijn, maar dat was ook niet het geval meen ik.quote:Op woensdag 10 september 2008 11:30 schreef Reddiablo het volgende:
in hoeverre is het dan reeel om te zeggen dat hij een duale nationaliteit heeft? Een 2e nationaliteit als Nederlander? Het is weer anders als z'n ouders allebei Nederlands zouden zijn geweest, toch?
Ik denk omdat hij de Nederlandse Reseacher is voor SI Games met betrekking tot de Football Manager gamesquote:Op woensdag 10 september 2008 14:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar vanwaar die interessie in die familie Berg?
quote:Op donderdag 18 september 2008 18:26 schreef yvette1982 het volgende:
Alleen de nummer 1 of de eerste twee teams?
Nolan heeft Engelse nationaliteit, en ook Iers en Nederlands inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2008 15:39 schreef methodmich het volgende:
Reddiablo is flink aan het onderzoeken ja. Ook of Berg mogelijk ook de Nederlandse nationaliteit moet hebben denk ik. Heb je dat ook gedaan met Tobias Levels en Kevin Nolan bijvoorbeeld? Die zouden ook voor Oranje mogen spelen geloof ik.
Wat betreft Berg ben ik niet zeker, maar ik denk dat hij gewoon Noor is.
Vader was volgens mij 34, Eidur 17 geloof ik.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:05 schreef methodmich het volgende:
Ik kan er zo gauw geen bedenken. Wel vaders & zoons die allebei een nationaal team haalden natuurlijk, maar echt samen? Meestal zit er toch teveel leeftijdsverschil tussen natuurlijk. Misschien in relatief kleinere voetballanden of ergens in Afrika, maar heb geen voorbeelden.
Wat ik me wel kan herinneren van Leeds United is dat Ian Harte en z'n oom Gary Kelly samen speelden. Maar zoveel scheelden die niet in leeftijd.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vader was volgens mij 34, Eidur 17 geloof ik.
Maar het leek me ook nogal uniek ja
Bij clubteams dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |