Dank je voor je info. Heb gecheckt, maar het is echt iets in het contact, als ik namelijk erop druk waar de stekkertjes zitten gaat spontaan de startmotor draaien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:10 schreef daNpy het volgende:
Naar je startmotor loopt altijd 12V. Aan massa zit ie sowieso via de motormassakabel.
Zodra je start zet je een relais om omdat de startmotor hoge stromen trekt, via dit relais verloopt het veilig.
Er zit dus ergens een 'kortsluiting' (eigenlijk contact), -waardoor het startrelais bekrachtigd wordt en de startmotor gaat draaien- tussen de startmotor en het contact. Kijk het goed na, mss is het toch niet (alleen) je contactslot. Ook vervelend tijdens het rijden
Sorry voor mijn belabberde tekst.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef erikkll het volgende:
Ohhh. kreeg je het hele contactslot er niet uit door stuurslotIk dacht dat het stuurslot het starten van de startmotor veroorzaakte
Dan maak je daar waarschijnlijk contactquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef HPoi het volgende:
[..]
Dank je voor je info. Heb gecheckt, maar het is echt iets in het contact, als ik namelijk erop druk waar de stekkertjes zitten gaat spontaan de startmotor draaien.
Yep. Heb er nu een voor 10 euro. (uiteraard 2de hands)quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Onderdeel is uiteraard nog goed verkrijgbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |