abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58827015
Vreemd genoeg geen topic over Aruba, terwijl daar wel ontzettend veel Nederlandse jongeren zitten momenteel.

Ik zit er zelf niet meer, maar ik heb er vorig jaar een half jaar stage gelopen en ik mis het daar nog steeds Volgend jaar wil ik er weer heen en verheug me er nu al op.

Meer mensen die op dit prachtige eiland zitten?
  donderdag 22 mei 2008 @ 18:57:52 #2
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_58830994
Ikkuh

Voor zover ik weet zit ook Geckoo hier op 't eiland.
pi_58842578
Woon je er of loop je er stage?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 00:56:06 #4
46275 Castor
pi_58844478
Ik woon en werk op Aruba. Waar heb je stage gelopen?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:01:44 #5
111528 Viajero
Who dares wins
pi_58848992
Is Aruba officieel eigenlijk wel buitenland?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_58849141
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:56 schreef Castor het volgende:
Ik woon en werk op Aruba. Waar heb je stage gelopen?
Complete Solutions NV
pi_58856388
Verdient het wel een beetje in Aruba dan, heb altijd zon idee, dat je hele beperkte mogelijkheden daar hebt, misschien ook omdat het zo klein is.
pi_58860617
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef Viajero het volgende:
Is Aruba officieel eigenlijk wel buitenland?
Aruba is een eilandnatie in de Caraïbische Zee, behorend tot het Koninkrijk der Nederlanden

Dus niet. volgens Wikipedia.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  zondag 25 mei 2008 @ 17:44:00 #9
46275 Castor
pi_58902296
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef Joey_AFCA het volgende:
Verdient het wel een beetje in Aruba dan, heb altijd zon idee, dat je hele beperkte mogelijkheden daar hebt, misschien ook omdat het zo klein is.
Je kunt hier prima verdienen. Je kunt het echter niet vergelijken met Nederland, maar dat komt omdat de euro zo hoog staat ten opzichte van de dollar. De Arubaanse florin is namelijk gekoppeld aan de dollar.
  zondag 25 mei 2008 @ 17:45:22 #10
46275 Castor
pi_58902339
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 16:57 schreef Suga_Mama het volgende:

[..]

Aruba is een eilandnatie in de Caraïbische Zee, behorend tot het Koninkrijk der Nederlanden

Dus niet. volgens Wikipedia.
Volgens dezelfde wikipedia:
quote:
Op 1 januari 1986 scheidde Aruba zich af van de overige Nederlandse Antillen en werd een volkomen zelfstandig en autonoom land binnen het Koninkrijk der Nederlanden met haar complete soevereiniteit en onafhankelijkheid officieel, geheel erkend med de (status aparte). Aruba verkreeg net als de Staat der Nederlanden, de hoedanigheid van volwaardig land in het Koninkrijk.
Dus wel.
pi_58918841
Naar Aruba zou ik ook wel willen emigreren.
Whoop whoop, politie.
pi_59049547
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef Joey_AFCA het volgende:
Op Aruba kun je echt goed verdienen, maar die banen moet je wel kunnen vinden. Aruba biedt juist veel mogelijkheden, juist omdat 1.4 miljoen mensen per jaar dat eiland bezoeken, genoeg business opportunities. Er wordt daarom ook veel gebouwd en nieuwe zaken geopend.

Je zou beter een in NL kunnen sparen en vervolgens naar Aruba verkassen. Je kunt al een leuke woning kopen voor 30,000 euro.
pi_59049706
Linkje van youtube voor indruk

Moderator dinsdag 3 juni 2008 @ 20:39:43 #14
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_59099613
Whoehoe!!! hiero nog een import

zit inmiddels 1 jaar en 6 dagen op dit paradijs
vermaak me prima, werkzaam in de horeca en als ik vrij ben zit ik aan de andere kant van de bar of onderwater
maar afaik alleen Castor als mede internetter hier.
btw castor PM!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_59101021
Hoe zit het op Aruba met de werkgelegenheid? Draait alles om het toerisme of zijn er meer sectorne waarin een redelijke baan te vinden is?
pi_59104455
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Geckoo het volgende:

vermaak me prima, werkzaam in de horeca en als ik vrij ben zit ik aan de andere kant van de bar of onderwater
btw castor PM!
Wordt het eiland na een jaar niet wat "klein", of valt dat verder wel mee?
 FR
  zaterdag 7 juni 2008 @ 04:52:02 #17
46275 Castor
pi_59191680
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:26 schreef FloggingMolly het volgende:
Hoe zit het op Aruba met de werkgelegenheid? Draait alles om het toerisme of zijn er meer sectorne waarin een redelijke baan te vinden is?
Het toerisme is wel een van de sectoren met de meeste banen, maar er is ook altijd werk te vinden voor medisch personeel, in het onderwijs, de bouw/techniek en in mindere mate ook in de IT.

@ Geckoo PM
pi_59863773
14 augustus vertrek ik weer terug naar Aruba.. Dat half jaartje was me toch wel goed bevallen
Kelderadventures ;) HOT
pi_59880726
Leuk! Ik was tot eergisteren op Aruba (ben nu op Bonaire en overmorgen ga ik naar Curacao voor mijn werk). Ik was blij verrast, wat een leuk eiland! En iedereen spreekt er Spaans Zeer vriendelijke mensen, ik heb een hele leuke week gehad. De Palm Tours had me uitgenodigd om 2 excursies te doen in het weekend en ik heb een aantal nachten in het Divi Golf geslapen. Laatste paar nachten was ik in een klein hotelletje, Brickell Bay. Gelukkig ben ik de 12e juli er nog 1 nachtje, voor ik weer terugvlieg naar Mexico. Kunnen we een fok meet houden
pi_59880945
Zijn alle blanken nu nog niet van het eiland afgejaagd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 6 juli 2008 @ 19:33:35 #21
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_59931529
@ laura waar heb je stage gelopen en waar ga je nu werken dan???

@ vogue ff kieken de 12e is een zaterdag... sochtends werken en smiddags/savonds nog geen plannen.
is die brickell bay nu al klaar met de verbouwing? en ben je nog op me werk langs geweest? tegenover playa linda?

@ diego, ben jij niet in de war met een ander eiland?

ohja en ik heb Castor aangesproken terwijl ik em niet kende (maar iemand zag lopen met een camera in cafe Plaza tijdens het EK)
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_59939476
Ik heb bij Marandi stage gelopen.. en nu waarschijnlijk bij taste of belgium aan de slag..
Kelderadventures ;) HOT
  maandag 7 juli 2008 @ 00:42:17 #23
46275 Castor
pi_59939573
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:34 schreef Lautjuh21 het volgende:
Ik heb bij Marandi stage gelopen.. en nu waarschijnlijk bij taste of belgium aan de slag..
Ah, bij Niels. Leuk, weet je ook al waar? In de chocolaterie, bistro of palm island?
pi_59939763
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Geckoo het volgende:

btw castor PM!
Waar werk je dan?

[quote]Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef Geckoo het volgende:

camera in cafe Plaza tijdens het EK

Met het EK in 2000 was het daar een gekkenhuis. Heb daar toen o.a. Nederland - Italië gekeken. Hoe was het dit keer?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 7 juli 2008 @ 01:33:26 #25
46275 Castor
pi_59940105
quote:
Op maandag 7 juli 2008 00:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waar werk je dan?

[quote]Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef Geckoo het volgende:

camera in cafe Plaza tijdens het EK

Met het EK in 2000 was het daar een gekkenhuis. Heb daar toen o.a. Nederland - Italië gekeken. Hoe was het dit keer?
Het was weer een gekkenhuis, maar wel gezellig! De foto's die ik heb geschoten staan online als je ze wilt bekijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')