Complete Solutions NVquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:56 schreef Castor het volgende:
Ik woon en werk op Aruba. Waar heb je stage gelopen?
Aruba is een eilandnatie in de Caraïbische Zee, behorend tot het Koninkrijk der Nederlandenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef Viajero het volgende:
Is Aruba officieel eigenlijk wel buitenland?
Je kunt hier prima verdienen. Je kunt het echter niet vergelijken met Nederland, maar dat komt omdat de euro zo hoog staat ten opzichte van de dollar. De Arubaanse florin is namelijk gekoppeld aan de dollar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef Joey_AFCA het volgende:
Verdient het wel een beetje in Aruba dan, heb altijd zon idee, dat je hele beperkte mogelijkheden daar hebt, misschien ook omdat het zo klein is.
Volgens dezelfde wikipedia:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:57 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
Aruba is een eilandnatie in de Caraïbische Zee, behorend tot het Koninkrijk der Nederlanden
Dus niet. volgens Wikipedia.
Dus wel.quote:Op 1 januari 1986 scheidde Aruba zich af van de overige Nederlandse Antillen en werd een volkomen zelfstandig en autonoom land binnen het Koninkrijk der Nederlanden met haar complete soevereiniteit en onafhankelijkheid officieel, geheel erkend med de (status aparte). Aruba verkreeg net als de Staat der Nederlanden, de hoedanigheid van volwaardig land in het Koninkrijk.
Op Aruba kun je echt goed verdienen, maar die banen moet je wel kunnen vinden. Aruba biedt juist veel mogelijkheden, juist omdat 1.4 miljoen mensen per jaar dat eiland bezoeken, genoeg business opportunities. Er wordt daarom ook veel gebouwd en nieuwe zaken geopend.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:26 schreef Joey_AFCA het volgende:
Verdient het wel een beetje in Aruba dan, heb altijd zon idee, dat je hele beperkte mogelijkheden daar hebt, misschien ook omdat het zo klein is.
Wordt het eiland na een jaar niet wat "klein", of valt dat verder wel mee?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Geckoo het volgende:
Whoehoe!!! hiero nog een import
zit inmiddels 1 jaar en 6 dagen op dit paradijs
vermaak me prima, werkzaam in de horeca en als ik vrij ben zit ik aan de andere kant van de bar of onderwater
maar afaik alleen Castor als mede internetter hier.
btw castor PM!
Het toerisme is wel een van de sectoren met de meeste banen, maar er is ook altijd werk te vinden voor medisch personeel, in het onderwijs, de bouw/techniek en in mindere mate ook in de IT.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:26 schreef FloggingMolly het volgende:
Hoe zit het op Aruba met de werkgelegenheid? Draait alles om het toerisme of zijn er meer sectorne waarin een redelijke baan te vinden is?
Ah, bij Niels. Leuk, weet je ook al waar? In de chocolaterie, bistro of palm island?quote:Op maandag 7 juli 2008 00:34 schreef Lautjuh21 het volgende:
Ik heb bij Marandi stage gelopen.. en nu waarschijnlijk bij taste of belgium aan de slag..
Waar werk je dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Geckoo het volgende:
Whoehoe!!! hiero nog een import
zit inmiddels 1 jaar en 6 dagen op dit paradijs
vermaak me prima, werkzaam in de horeca en als ik vrij ben zit ik aan de andere kant van de bar of onderwater
maar afaik alleen Castor als mede internetter hier.
btw castor PM!
Het was weer een gekkenhuis, maar wel gezellig! De foto's die ik heb geschoten staan online als je ze wilt bekijken.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waar werk je dan?
[quote]Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef Geckoo het volgende:
camera in cafe Plaza tijdens het EK
![]()
Met het EK in 2000 was het daar een gekkenhuis. Heb daar toen o.a. Nederland - Italië gekeken. Hoe was het dit keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |