Dat is zeker wel belangrijk. Bouw maar eens een stad met daaromheen een aantal andere steden. Wanneer je dan uiteindelijk weer terug gaat naar die eerste stad in het midden en deze speelt, dan zal deze stad opeens groeien als kool!quote:Op maandag 1 december 2008 21:47 schreef MrTorture het volgende:
Is het trouwens erg belangrijk om meerdere steden/dorpen in je region te gooien?
Ghehehe, dat hoor ik vakerquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:49 schreef reem het volgende:
Het is een kwestie van smaak hoor (en ik ben jaloers op al die hoge torens), maar vind je dat mooi, zo enorm veel hoogbouw?
Bijvoorbeeld. Al is dat niet noodzakelijk. In ieder geval moet je niet verder gaan dan Medium Residental. De echt grote flats blijven dan weg. Zo is het een stuk makkelijker om met laag/middenbouw te werken.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:49 schreef Kadafi het volgende:
Ja, zou zo een deel uit Tilburg of Rotterdam kunnen zijn. Hoe maak je zoiets, gewoon de bouwstijl altijd hetzelfde houden?
En het voordeel is dat je niet zoveel scholen/ziekenhuizen etc. nodig hebt voor een bepaalde wijk van je stad.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Stofje het volgende:
Ik bouw echt alleen maar met dense res/ com/ ind. Moet ik toch eens mee kappen, ik vind die hoogbouw ook niet zo geweldig om te zien. Levert natuurlijk wel meer inwoners op, maar mijn doel is toch meer de schoonheid van de stad.
High-tech industrial krijg je o.a. geloof ik wanneer je gewoon erg veel hoog-opgeleide, slimme sims hebt. Dus veel investeren in onderwijs enzo. Daarmee zorg je er trouwens ook voor dat de criminaliteit erg laag blijft.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef Stofje het volgende:
Ziet er echt veel leuker uit.
Ik heb idd altijd tekort aan scholen en ziekenhuizen. Trouwens toch nog twee vraagjes:
[ afbeelding ] Er is bij mij vaak een tekort aan kantoorruimte, hoeveel (dense) commercial ik ook bouw. Zou dat dense moeten zijn, of hoe krijg je dat voor elkaar?
[ afbeelding ] High tech industrial is ook moeilijk te ontwikkelen, wat is daar de speciale tactiek voor?
Daar gaat je sociale levenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:20 schreef iFries het volgende:
Ook Simcity 4 deluxe gekochtZal hier ook eens blijven meelezen
Had ik toch al nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Daar gaat je sociale leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |