Ik ben een man, wiezo ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Der is ergens een speciale spoiler sectie geheel gewijd aan OTH hoor![]()
Spoiler sectie op OneTreeHillFans.com maar volgens mij kent bar_rel die ook al..
en bar_rel, ff een hele domme vraag.. maar ben je een vrouwtje of een mannetje??
No offence btw!!
Weet je wat er gaat gebeuren. Anders moet je zo lang wachtenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:52 schreef Sc0tTy het volgende:
* Sc0tTy is spoiler vrij
Vertel eens , waarom dat zo leuk is ?
Dus ik dacht dat je mss een meisje wasquote:
Oh ja. Had gekund. Maar het is niet zoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dus ik dacht dat je mss een meisje was
Ik zag je wel stiekemn kijken naar me fotoboekquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:24 schreef Tazmaniac het volgende:
haha ja, dan ben ik volledig op de hoogte
haha ja logisch tochquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zag je wel stiekemn kijken naar me fotoboek.
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:25 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik wil weten wie Lucas belt for crying out loud!Misschien belt hij wel Debb!!! Zal het wel een rare wending geven thought
't zou het verhaal een andere wending gevenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]!
Ja die belt zijn tante op om te trouwen!
Tante?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]!
Ja die belt zijn tante op om te trouwen!
Oh jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:07 schreef MaxC het volgende:
[..]
Tante?![]()
Dus Debb is de zus van Karen(krijg je een liefdespentagram) of de zus van Dan(dat zou nog zieker zijn)
Stiefmoeder is ze dan toch?
Jah maar die spanning maakt het wachten alleen maar leuken, als je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Weet je wat er gaat gebeuren. Anders moet je zo lang wachten!
doe dat maar niet Sc0tTyquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:15 schreef Sc0tTy het volgende:
Jah maar die spanning maakt het wachten alleen maar leuken, als je snapt wat ik bedoel
Ik wil me ook tijdens afleveringen laten verassen en niet van ojah dat en dat gaat zo gebeuren, dan ken je netzogoed niet kijken
Ja ok.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:15 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jah maar die spanning maakt het wachten alleen maar leuken, als je snapt wat ik bedoel
Ik wil me ook tijdens afleveringen laten verassen en niet van ojah dat en dat gaat zo gebeuren, dan ken je netzogoed niet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:58 schreef Wiiperdiipii het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |