SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We shall see.
Correct en tevens juist...
Ja schijt sorry. Gebeurt me nooit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:16 schreef Tazmaniac het volgende:
haha verdomme ik heb ook altijd pech he
pas je post aub ff aan
Als het om OTH gaat ben ik er als de kippen bij hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:17 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja schijt sorry. Gebeurt me nooit.
Je bent er wel snel bij!
Ik zit dan in de nieuwe layout denk ik. Ik zie alleen de link.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:16 schreef Tazmaniac het volgende:
haha verdomme ik heb ook altijd pech he
pas je post aub ff aan
oh en nog watfotos zijn in de 'oude' layout gewoon zichtbaar in een spoilertag.. mss kun je de link neerzetten i.p.v. de foto zelf..
mijn dank is groot
nu is er idd alleen een linje zichtbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zit dan in de nieuwe layout denk ik. Ik zie alleen de link.
Wou je het wel weten of kijk je nooit spoilers? Anders heb ik het voor je verpestquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als het om OTH gaat ben ik er als de kippen bij he
naja gelukkig is het niet 100% zeker dat het ook zo gaat lopen, maar het zou absoluut kunnen
als er iemand anti spoilers is ben ik het wel haha.. maar goed hier kon je ook niks aan doen.. ik laat me lekker verrassen in septemberquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wou je het wel weten of kijk je nooit spoilers? Anders heb ik het voor je verpest![]()
Maar goed, we weten het idd niet zeker wie het word.
Hehe.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
als er iemand anti spoilers is ben ik het wel haha.. maar goed hier kon je ook niks aan doen.. ik laat me lekker verrassen in september
Ik ook hoor, kan ook echt niet wachten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hehe.
NIce. Dat is ook het leukst, je laten verassen. Jammer dat ik me niet kan inhouden, ik moet kijken elke week of er nieuwe spoilers zijn!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:09 schreef Akelalala het volgende:
Zooo. lang geleden, maar ik heb ook weer eens de weg naar dit topic gevonden
Ben totaal verslaafd aan OTH, heb inmiddels ook vele anderen verslaafd gemaakt en kan niet wachten tot 1 september.Nog 2 maandjes....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals hier al gezegd is sluit ik een huwelijk ten behoeve van iets ook niet uit. Denk niet dat Brooke en Lucas ooit weer een relatie krijgen omdat ze nu meer van elkaar houden als vrienden, maar ik denk wel dat juist door die vriendschap, Lucas wel zoiets voor haar zou doen...
Ik tel de dagen af
btw spoilertags zijn nou toch niet meer nodig? Een maand of 2 na de laatste uitzending heeft iedereen hem toch wel gezien lijkt me...
Peyton vragen lijkt me wat onwaarschijnlijk aangezien ze niet echt op goede voet leefden met elkaar toch? Brooke zou handig kunnen zijn ivm het 1 of ander. Lindsey lijkt me gewoon iets te voor de hand liggend.
Als ze alsnog trouwen dan bereik je er vrij weinig mee als serie.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Je hebt geluk dat Taz het nog niet gelezen heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoilerwhore ben ik
Correct en tevens juist...
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:05 schreef bar_rel het volgende:
Meer spoilers voor S6...Ik zoek er ook vaak naar, maar kom bijna nooit spoilers tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoilerwhore ben ik
Anyway
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:14 schreef Wiiperdiipii het volgende:
[..]
Ik zoek er ook vaak naar, maar kom bijna nooit spoilers tegenAnyway
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]Ik mag jou welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom zelf niet al te veel spoilers tegen en raak er zo gefrusteerd van om op Spoilerfix te kijken en elke keer geen updates te vinden
I'm Fucking Brilliant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |