Dat programma is ook alweer oud en is veel eerder opgenomen dan uitgezonden. Ten tijde van de uitzending had ze volgens mij al een relatie met die Jeroen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:56 schreef DesertRose het volgende:
Hoe lang zijn die twee dan samen??
Volgens mij was ze toch laatst op zoek: Froukje zoekt een man ?
haske handig, man!quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat moet je goftedomme nou met een kind?
Nu je het zegt ja de gelijkenis is zeker groot.quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:08 schreef milagro het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hij lijkt op Irene vd Laar zie ik nu... het IS Irene vd Laar, omg!!!!!!!!
![]()
Okay, ik wil er 1.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:48 schreef milagro het volgende:
haske handig, man!
schatteke, pak voor mama/papa even de afstandsbediening, drinken, dat boek daar, mijn sloffen... neem de telefoon eens op en zeg maar dat ik er niet ben, haal even een heel bruin bij de bakker, de post uit de brievenbus, laat de hond uit...en je kan ze de schuld geven van alles dat zoek is in huis, of stuk
Weet je wel wat dat kost? Zo'n kind?quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Okay, ik wil er 1.
Minder dan een Thaise vrouw.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kost? Zo'n kind?
Dit is slecht nieuws voor vrouwenhandelaren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:14 schreef Adelante het volgende:
Minder dan een Thaise vrouw.
Inderdaad!quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:08 schreef milagro het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hij lijkt op Irene vd Laar zie ik nu... het IS Irene vd Laar, omg!!!!!!!!
![]()
Ik heb haar een paar keer in het wild mogen spreken en het is zo. Stommer worden ze niet gemaakt.quote:
´Irene van der Laar weer single´quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:01 schreef milagro het volgende:
want denk je, Dude, kunnen we alvast "klootzak!!!!!" roepen, omdat de amper 27 jarige Irene gedurende de zwangerschap zijn leutertje (oh verwarring alom!) achterna loopt richting jong en ongebonden en vooral niet zwanger, of roepen we gewoon lekker "hoerrrrrrrrr!" naar Froukje , gebaseerd op.... helemaal niets
wow, surrealquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
´Irene van der Laar weer single´
door onze redactie
AMSTERDAM - Presentatrice Irene van der Laar is weer single. Ze zou haar relatie hebben beëindigd. Dit meldt RTL Boulevard. Met Sander kreeg Irene in 2006 een zoon: Vince. De twee zouden binnenkort gaan trouwen. Irene van de Laar (39) heeft lange tijd een relatie gehad met Wessel van Diepen. De twee hebben samen een dochter gekregen, genaamd India. telegraaf.nl
De klootzak!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |