abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59943438
Niet gek dat Joop ontkend met Feyenoord gepraat te hebben. Wat moet hij anders zeggen? Zeggen dat hij wel met Feyenoord om tafel heeft gezeten, en dat hij een bedrag heeft genoemd waarvan hij dacht dat het Feyenoord af zou schrikken. Maar dat Feyenoord meteen akkoord ging...
pi_59944396
quote:
Zaakwaarnemer: 'Marko wil dolgraag voor Feyenoord spelen'
Datum: 07-07-08

Marko Arnautovic hoopt snel het shirt van Feyenoord over zijn schouders te kunnen trekken. De 19-jarige spits van FC Twente is er alles aan gelegen naar Rotterdam te verhuizen.

Arnautovic onthoudt zich van commentaar, maar zijn zaakwaarnemer Rob Groener is duidelijk over de intenties van de Oostenrijker. 'Marko wil graag naar Feyenoord', zegt hij. 'Hij is erg ambitieus en wil zo hoog mogelijk spelen. Hij verheugt zich erop om voor Feyenoord te spelen, daarom is dit een vervelende situatie voor hem.'

Feyenoord heeft een bedrag van naar verluidt vier miljoen euro over voor Arnautovic, maar FC Twente wil vooralsnog niet meewerken aan een transfer. 'Ik meng me niet in de onderhandelingen tussen de twee clubs', zegt Groener, 'maar ik hoop voor Marko dat ze snel tot een akkoord komen.'

Bron: Twentesport
  maandag 7 juli 2008 @ 13:10:47 #53
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59946221
Die gaat dus weg.

jammer maar helaas.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_59953707
Vreemd dat je nooit zaakwaarnemers hoort die een speler willen laten blijven bij een club.
Maargoed, als hij 5% van de transfer krijgt, is ie nog 250.000 rijker.

Wat betekenen de woorden van een zaakwaarnemer in godsnaam, die denkt echt alleen aan geld
  maandag 7 juli 2008 @ 18:48:15 #55
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59953775
Hmm zonde zeg. Maar het zou wel een flinke smak geld zijn, voor een speler die nog bijna niets op het hoogste niveau heeft laten zien.
pi_59954493
is geen smak geld voor zo'n talent
iedereen die hem in de jeugd aan het werk ziet (welliswaar een dikke klasse lager) weet dat deze in iedergeval de nederlandse top zal bereiken binnen enkele jaren
pi_59954666
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:24 schreef JohnLennon het volgende:
iedereen die hem in de jeugd aan het werk ziet (welliswaar een dikke klasse lager) weet dat deze in iedergeval de nederlandse top zal bereiken binnen enkele jaren
Net zoals Brutil Hose? Prestaties in de jeugd zeggen niet altijd alles.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 7 juli 2008 @ 19:37:39 #58
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59954793
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:24 schreef JohnLennon het volgende:
Sjemig, is zelfs 4,5 miljoen voor een jeugdspeler tegenwoordig al niet veel meer? Zelfs voor een Nederlandse topper vind ik dat al redelijk wat, laat staan eentje die er nog moet komen..
pi_59954836
Bruins, DeGuzman, El A en Arnautovic lijkt me wel een mooie talentpool
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59955381
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:37 schreef pfaf het volgende:

[..]

Sjemig, is zelfs 4,5 miljoen voor een jeugdspeler tegenwoordig al niet veel meer? Zelfs voor een Nederlandse topper vind ik dat al redelijk wat, laat staan eentje die er nog moet komen..
El Ahmadi was toch ook rond dat bedrag? Die heeft zich veel meer bewezen. Ik vind dit ook een hoog bedrag.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59955847
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:03 schreef methodmich het volgende:

[..]

El Ahmadi was toch ook rond dat bedrag? Die heeft zich veel meer bewezen. Ik vind dit ook een hoog bedrag.
Loopt zijn contract niet veel langer door?
  maandag 7 juli 2008 @ 20:52:21 #62
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_59956656
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:03 schreef methodmich het volgende:

[..]

schijnt veel meer te zijn. rond de 7 miljoen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_60006787
quote:
Peter Bosz rekent 'gewoon' op komst Arnautovic
Geplaatst op 09-07-2008 19:40 door Bas Dingemanse - Bron: VI

Peter Bosz heeft zich in de Voetbal International uitgelaten over de transfer van Marko Arnautovic. De technisch directeur van Feyenoord spreekt zijn vertrouwen uit in de overgang van de Oostenrijkse spits naar Rotterdam. FC Twente weigert tot nu toe om de aanvaller te verkopen en spreekt ook eerder gedane uitspraken van Bosz tegen. Zo zei Bosz dat FC Twente en Feyenoord 'op een haar na rond' waren, terwijl hier volgens FC Twente-voorzitter Joop Munsterman niks van waar is.

''Die (Marko Arnautovic, red.) gaat onder geen beding weg. Peter Bosz handelt in strijd met de KNVB- en FIFA-reglementen door een voetballer met een doorlopend contract te benaderen. Bosz bepaalt niet welke speler FC Twente wel of niet verkoopt. Wij halen geen jongens uit het buitenland om ze van de hand te doen voordat ze in het eerste hebben gespeeld. Arnautovic heeft bij FC Twente nog een heel traject te gaan'', aldus een boze Munsterman in de Voetbal International.

Peter Bosz spreekt dit echter weer tegen. ''Ik vind dit raar en begrijp er niks van. Laat ik de feiten nog eens op rij zetten: onze scouting heeft Arnautovic al heel lang op het oog. Wij vinden hem een uitstekende speler die complementair is aan de voetballers die we al hebben. Arnautovic is jong, sterk en balvast. Een aanspeelpunt dat ook kan scoren en die naar onze mening nog veel progressie kan maken. Ik heb daarop Joop Munsterman gebeld en hem van onze interesse op de hoogte gesteld. Joop heeft daarop een bedrag genoemd. Daarover moesten wij nadenken. Later heb ik opnieuw contact opgenomen met FC Twente. Wij wilden met ze aan tafel. De eerste keer weigerden ze, maar na nog een poging, die was op 23 juni, waren we wél welkom. Op een bedrijf van Aldo van der Laan, heb ik samen met financieel directeur Onno Jacobs onderhandeld over Arnautovic. Die gesprekken verliepen zodanig positief, dat we naar onze mening op een haar na akkoord waren. Daarna is de opstelling van FC Twente veranderd'', laat Bosz optekenen in de nieuwste papieren uitgave van de Voetbal International.

Ondanks het tegenstribbelen van de Tukkers, denkt de technisch directeur toch binnenkort zijn nieuwe spits te kunnen verwelkomen in De Kuip. ''Omdat die jongen zelf heel graag wil en wij óók. FC Twente is altijd heel goed voor hem geweest, maar zijn grootste grief is dat hij te weinig aan spelen toekomt, omdat hij Blaise N'Kufo voor zich weet. Bij Feyenoord zal hij vermoedelijk vaker spelen. Daarom verwacht ik dat hij naar De Kuip komt.''
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:24:01 #64
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60007186
Is er eigenlijk geen arbitragezaak mogelijk? Vraagprijs = vraagprijs, en er is vast een belofte gedaan aan de speler, die zaakwaarnemer en speler zouden wel wat kunnen afdwingen, lijkt mij.. Munstermann is echt naar bezig nu.
  woensdag 9 juli 2008 @ 23:04:43 #65
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60008325
Niks geen arbitragezaak. Op een haar naar rond, is NIET rond.
Als Twente hem niet wil laten gaan, heeft hij niets te willen. Hij heeft nog een contract t/m 2011.
[b]Enschede![/b]
pi_60009014
Het is knullig als er een bedrag genoemd is. Een blunder van formaat omdat Arnautovic z'n hoofd nu op hol is gebracht, net zoals de zaakwaarnemer. Zeg dan gelijk: niet te koop, toedeloe.
That's all folks!
  donderdag 10 juli 2008 @ 01:04:37 #67
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_60010653
Hij gaat NIET naar Feyenoord!
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_60010780
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 01:04 schreef KingOfPop het volgende:
Hij gaat NIET naar Feyenoord!
We zullen zien. Of heb je een goede betrouwbare bron?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60011236
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is knullig als er een bedrag genoemd is. Een blunder van formaat omdat Arnautovic z'n hoofd nu op hol is gebracht, net zoals de zaakwaarnemer. Zeg dan gelijk: niet te koop, toedeloe.
Vrij naïef om te denken dat het hoofd van Arnautovic niet op hol zou zijn gebracht als Twente aan had gegeven dat hij niet te koop was.
pi_60011624
Iedere speler is te koop
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60014637
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 02:06 schreef Emimich het volgende:

[..]

Vrij naïef om te denken dat het hoofd van Arnautovic niet op hol zou zijn gebracht als Twente aan had gegeven dat hij niet te koop was.
Nou, de transfer leek dichtbij, dan ga je als speler denken. Had Twente direct nee is nee gezegd dan was de kans groter dat Arnautovic zich er sneller bij had neergelegd.
That's all folks!
  donderdag 10 juli 2008 @ 11:00:08 #72
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60014758
Jongetjes van wie het hoofd zo snel op hol te brengen is, zijn sowieso stom.
pi_60014883
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:00 schreef pfaf het volgende:
Jongetjes van wie het hoofd zo snel op hol te brengen is, zijn sowieso stom.
Als (let op: als) Peter Bosz de waarheid spreekt, en daar lijkt het wel op vind ik, dan is het niet zo gek dat die jongen met z'n hoofd nu bij Feyenoord zit. Ze (Feyenoord en Twente) hadden immers een erg goed gesprek gehad en niets leek een overgang in de weg te staan.

Beetje raar dat Twente (of Munsterman) opeens van gedachte veranderd. Zou ik ook niet blij mee zijn als ik Arnautovich was. Als er daadwerkelijk een bedrag is genoemd dan moet Twente nu niet opeens gaan lopen zeiken
  donderdag 10 juli 2008 @ 11:12:11 #74
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_60014983
Het was gewoon nog niet rond. Munsterman heeft geen prijs genoemd, die zat in Italie op het strand
En zonder zijn toestemming gaat er niemand weg.
[b]Enschede![/b]
pi_60015021
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 11:12 schreef 9christensen het volgende:
Het was gewoon nog niet rond. Munsterman heeft geen prijs genoemd, die zat in Italie op het strand
En zonder zijn toestemming gaat er niemand weg.
Dat het nog niet 100% rond was is een ding dat zeker is, maar jullie hebben je eigen van den Herik?

Veel plezier er mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')