quote:Zaakwaarnemer: 'Marko wil dolgraag voor Feyenoord spelen'
Datum: 07-07-08
Marko Arnautovic hoopt snel het shirt van Feyenoord over zijn schouders te kunnen trekken. De 19-jarige spits van FC Twente is er alles aan gelegen naar Rotterdam te verhuizen.
Arnautovic onthoudt zich van commentaar, maar zijn zaakwaarnemer Rob Groener is duidelijk over de intenties van de Oostenrijker. 'Marko wil graag naar Feyenoord', zegt hij. 'Hij is erg ambitieus en wil zo hoog mogelijk spelen. Hij verheugt zich erop om voor Feyenoord te spelen, daarom is dit een vervelende situatie voor hem.'
Feyenoord heeft een bedrag van naar verluidt vier miljoen euro over voor Arnautovic, maar FC Twente wil vooralsnog niet meewerken aan een transfer. 'Ik meng me niet in de onderhandelingen tussen de twee clubs', zegt Groener, 'maar ik hoop voor Marko dat ze snel tot een akkoord komen.'
Bron: Twentesport
Net zoals Brutil Hose? Prestaties in de jeugd zeggen niet altijd alles.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:24 schreef JohnLennon het volgende:
is geen smak geld voor zo'n talent
iedereen die hem in de jeugd aan het werk ziet (welliswaar een dikke klasse lager) weet dat deze in iedergeval de nederlandse top zal bereiken binnen enkele jaren
Sjemig, is zelfs 4,5 miljoen voor een jeugdspeler tegenwoordig al niet veel meer? Zelfs voor een Nederlandse topper vind ik dat al redelijk wat, laat staan eentje die er nog moet komen..quote:Op maandag 7 juli 2008 19:24 schreef JohnLennon het volgende:
is geen smak geld voor zo'n talent
iedereen die hem in de jeugd aan het werk ziet (welliswaar een dikke klasse lager) weet dat deze in iedergeval de nederlandse top zal bereiken binnen enkele jaren
El Ahmadi was toch ook rond dat bedrag? Die heeft zich veel meer bewezen. Ik vind dit ook een hoog bedrag.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sjemig, is zelfs 4,5 miljoen voor een jeugdspeler tegenwoordig al niet veel meer? Zelfs voor een Nederlandse topper vind ik dat al redelijk wat, laat staan eentje die er nog moet komen..
Loopt zijn contract niet veel langer door?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
El Ahmadi was toch ook rond dat bedrag? Die heeft zich veel meer bewezen. Ik vind dit ook een hoog bedrag.
schijnt veel meer te zijn. rond de 7 miljoenquote:Op maandag 7 juli 2008 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
El Ahmadi was toch ook rond dat bedrag? Die heeft zich veel meer bewezen. Ik vind dit ook een hoog bedrag.
quote:Peter Bosz rekent 'gewoon' op komst Arnautovic
Geplaatst op 09-07-2008 19:40 door Bas Dingemanse - Bron: VI
Peter Bosz heeft zich in de Voetbal International uitgelaten over de transfer van Marko Arnautovic. De technisch directeur van Feyenoord spreekt zijn vertrouwen uit in de overgang van de Oostenrijkse spits naar Rotterdam. FC Twente weigert tot nu toe om de aanvaller te verkopen en spreekt ook eerder gedane uitspraken van Bosz tegen. Zo zei Bosz dat FC Twente en Feyenoord 'op een haar na rond' waren, terwijl hier volgens FC Twente-voorzitter Joop Munsterman niks van waar is.
''Die (Marko Arnautovic, red.) gaat onder geen beding weg. Peter Bosz handelt in strijd met de KNVB- en FIFA-reglementen door een voetballer met een doorlopend contract te benaderen. Bosz bepaalt niet welke speler FC Twente wel of niet verkoopt. Wij halen geen jongens uit het buitenland om ze van de hand te doen voordat ze in het eerste hebben gespeeld. Arnautovic heeft bij FC Twente nog een heel traject te gaan'', aldus een boze Munsterman in de Voetbal International.
Peter Bosz spreekt dit echter weer tegen. ''Ik vind dit raar en begrijp er niks van. Laat ik de feiten nog eens op rij zetten: onze scouting heeft Arnautovic al heel lang op het oog. Wij vinden hem een uitstekende speler die complementair is aan de voetballers die we al hebben. Arnautovic is jong, sterk en balvast. Een aanspeelpunt dat ook kan scoren en die naar onze mening nog veel progressie kan maken. Ik heb daarop Joop Munsterman gebeld en hem van onze interesse op de hoogte gesteld. Joop heeft daarop een bedrag genoemd. Daarover moesten wij nadenken. Later heb ik opnieuw contact opgenomen met FC Twente. Wij wilden met ze aan tafel. De eerste keer weigerden ze, maar na nog een poging, die was op 23 juni, waren we wél welkom. Op een bedrijf van Aldo van der Laan, heb ik samen met financieel directeur Onno Jacobs onderhandeld over Arnautovic. Die gesprekken verliepen zodanig positief, dat we naar onze mening op een haar na akkoord waren. Daarna is de opstelling van FC Twente veranderd'', laat Bosz optekenen in de nieuwste papieren uitgave van de Voetbal International.
Ondanks het tegenstribbelen van de Tukkers, denkt de technisch directeur toch binnenkort zijn nieuwe spits te kunnen verwelkomen in De Kuip. ''Omdat die jongen zelf heel graag wil en wij óók. FC Twente is altijd heel goed voor hem geweest, maar zijn grootste grief is dat hij te weinig aan spelen toekomt, omdat hij Blaise N'Kufo voor zich weet. Bij Feyenoord zal hij vermoedelijk vaker spelen. Daarom verwacht ik dat hij naar De Kuip komt.''
We zullen zien. Of heb je een goede betrouwbare bron?quote:Op donderdag 10 juli 2008 01:04 schreef KingOfPop het volgende:
Hij gaat NIET naar Feyenoord!
Vrij naïef om te denken dat het hoofd van Arnautovic niet op hol zou zijn gebracht als Twente aan had gegeven dat hij niet te koop was.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is knullig als er een bedrag genoemd is. Een blunder van formaat omdat Arnautovic z'n hoofd nu op hol is gebracht, net zoals de zaakwaarnemer. Zeg dan gelijk: niet te koop, toedeloe.
Nou, de transfer leek dichtbij, dan ga je als speler denken. Had Twente direct nee is nee gezegd dan was de kans groter dat Arnautovic zich er sneller bij had neergelegd.quote:Op donderdag 10 juli 2008 02:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vrij naïef om te denken dat het hoofd van Arnautovic niet op hol zou zijn gebracht als Twente aan had gegeven dat hij niet te koop was.
Als (let op: als) Peter Bosz de waarheid spreekt, en daar lijkt het wel op vind ik, dan is het niet zo gek dat die jongen met z'n hoofd nu bij Feyenoord zit. Ze (Feyenoord en Twente) hadden immers een erg goed gesprek gehad en niets leek een overgang in de weg te staan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:00 schreef pfaf het volgende:
Jongetjes van wie het hoofd zo snel op hol te brengen is, zijn sowieso stom.
Dat het nog niet 100% rond was is een ding dat zeker is, maar jullie hebben je eigen van den Herik?quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:12 schreef 9christensen het volgende:
Het was gewoon nog niet rond. Munsterman heeft geen prijs genoemd, die zat in Italie op het strand
En zonder zijn toestemming gaat er niemand weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |