abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58799252
pi_58799286
@ Montana.

Je kan moeilijk met alleen jeugd als back-up spelen en vaak zijn ze er gewoon niet
pi_58799296
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:05 schreef Breach het volgende:
Op woensdag 21 mei 2008 11:00 schreef Nashje het volgenade:
[..]

Dat maak ik er niet van, dat is wat de media, de 'kenners' zeggen. En waarom is hij anders aangetrokken? PSV deed er veel aan om hem te behouden dus dat zegt ook wel iets
Ik dacht juist altijd dat De Visser zo bekend stond met z'n goede spelers door z'n goede netwerk. En deed psv er veel aan om hem te behouden? Daar heb ik weinig van gemerkt. Volgens mij waren er geen geruchten vooraf ofzo, en waren er meteen berichten dat Van der Zee naar Ajax vertrok.
quote:
Dat is te makkelijk. Je maakt mij niet wijs dat als Van der Zee met een talent aankomt dat Van Geel elke keer weigerde zo'n gast te kopen voor een prikkie, maar dat ie wel met een koffer vol miljoenen de training van FC Groningen ging bekijken
Van der Zee heeft wel degelijk spelers aanbevolen bij Van Geel, maar die deed er niets mee. Zelfde geldt voor Muhren.
pi_58799307
En Rommedahl is gewoon de enige overgebleven cultheld nu Urzaiz weg is.
pi_58799321
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:45 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Net alsof je met alleen maar jeugd als back-up kan spelen
Ehh ja, waarom niet? Net of het verschil zo groot is tussen een Delorge en een Donald.
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:49:43 #6
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_58799325
Nou, welke spelers dan, Nashje?
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:50:33 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58799354
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:47 schreef De_Ananas het volgende:
@ Montana.

Je kan moeilijk met alleen jeugd als back-up spelen en vaak zijn ze er gewoon niet
Natuurlijk kan dat wel, hoe denk je dat Edgar Davids, Patrick Kluivert, Clarence Seedorf etc ooit in Ajax terechtkwamen? Door met de selectie mee te trainen, op de bank te zitten en uiteindelijk hun debuut te maken.

Als je continu subtoppers voor de breedte voor je moet dulden, komt die doorbraak er nooit.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58799375
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:48 schreef Nashje het volgende:
Van der Zee heeft wel degelijk spelers aanbevolen bij Van Geel, maar die deed er niets mee. Zelfde geldt voor Muhren.
Wat is de bron dan? En om welke spelers gaat het..? Dat Van Geel niet best gepresteerd heeft dat kan ik alleen maar erkennen. Maar hij is geen debiel die ineens niks meer kan. Dus lijkt het mij hoogst opmerkelijk dat ie speler na speler afwijst.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58799394
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat wel, hoe denk je dat Edgar Davids, Patrick Kluivert, Clarence Seedorf etc ooit in Ajax terechtkwamen? Door met de selectie mee te trainen, op de bank te zitten en uiteindelijk hun debuut te maken.

Als je continu subtoppers voor de breedte voor je moet dulden, komt die doorbraak er nooit.
Ik ben het met je eens. Zo'n speler als Slijngard die kan toch prima als reserve fungeren? Hij deed het toch aardig tegen FC Twente.
pi_58799400
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je moet niet alleen jeugdspelers hebben, daar schiet je geen zak mee op. Jong Ajax als back-up
pi_58799402
Zullen we de draad weer oppikken en het weer voornamelijk inhoudelijk hebben over Ajax? Voor Ajax - FC Twente ging het prima en waren de topics leuk om te volgen, maar daarna weer wat minder (wat wel weer begrijpelijk is). Lukt best.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58799411
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Zo'n speler als Slijngard die kan toch prima als reserve fungeren? Hij deed het toch aardig tegen FC Twente.
Dat kan ook vast wel maar het gaat om het woord ALLEEN.
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:54:00 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58799422
Ik snap het idee achter "de jeugd" wel maar het is een bewezen feit dat die altijd een minder jaar krijgen, ongeacht wie. Dus je zal altijd een paar ervaren spelers achter de hand moeten hebben ala Delorge en Rommedahl. Dat zijn spelers die je nog met enig vertrouwen kan wisselen als het spannend is er er valt iemand uit.

De jeugd moet gewoon de concurrentie maar aangaan met die jongens. Het hoeven er geen 10 te zijn, maar per linie 1 oudje lijkt me zeker niet slecht.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58799494
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap het idee achter "de jeugd" wel maar het is een bewezen feit dat die altijd een minder jaar krijgen, ongeacht wie. Dus je zal altijd een paar ervaren spelers achter de hand moeten hebben ala Delorge en Rommedahl. Dat zijn spelers die je nog met enig vertrouwen kan wisselen als het spannend is er er valt iemand uit.

De jeugd moet gewoon de concurrentie maar aangaan met die jongens. Het hoeven er geen 10 te zijn, maar per linie 1 oudje lijkt me zeker niet slecht.
Ik ben het met je eens

Net alsof we 2 fatsoenlijke backs en 2 fatsoenlijke centrale verdedigers in Jong Ajax hebben lopen die zomaar even structureel kunnen invallen bij Ajax 1
pi_58799504
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Dus je zal altijd een paar ervaren spelers achter de hand moeten hebben ala Delorge en Rommedahl.
Nou, dan graag wel wat kwalitatief betere spelers . Mag toch hopen dat we die niet meer in Amsterdam zien.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:00:45 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58799556
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:58 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nou, dan graag wel wat kwalitatief betere spelers . Mag toch hopen dat we die niet meer in Amsterdam zien.
Nou ja, wie het zijn maakt me niet zoveel uit . Opzich hebben we nog best profijt van Rommedahl gehad. Delorge heeft niet genoeg gespeeld denk ik.

Maar goed, we zitten ook nog met spelers als Colin die echt gefaald hebben, dus of we kunnen rekenen op wat meer zwaargewichten volgend seizoen?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:01:03 #17
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58799566
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Liever op de bank jongens als Kenneth Vermeer, Gregory van der Wiel (als er een andere centrale verdediger komt), Jan-Arie van der Heyden, Donovan Slijngard, Vurnon Anita, Mitchell Donald, Urby Emanuelson, Jeffrey Sarpong, Murat Yildirim, John Goossens, Siem de Jong en Javier Martina in plaats van te dure subtoppers, die van buiten Ajax worden gehaald.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58799575
Je moet niet doorslaan naar alleen maar 11 eerste elftal spelers en de rest jeugd of eigen opleiding. Maar je moet wel als je al Luque en Leonardo hebt gehaald, je gaan afvragen wat een Kennedy of een Rommedahl meer gaan toevoegen aan Ajax dan een Martina, Sarpong, Donald, etc.

En dan mag er wat mij betreft echt wel de voorkeur gegeven worden aan de talentvolle jeugdspeler
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:01:57 #19
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_58799581
Wat is er mis met Delorge en Rommedahl?
pi_58799586
precies je kunt niet alleen maar op de jeugd bouwen. je hebt ervaring nodig op de bank.

Bv hoe wil je anders langdurig blessures op vangen? Sommige jeugd spelers kun je gewoon in het veld zetten en die worden daarvan beter maar andere jeugd spelers gaan er kapot van als je ze gewoon direct lang in het 1e zet. Deze spelers kunnen het beste in de schaduw groeien en af en toe wat minuten spelen.
pi_58799633
Delorge, die heeft de wedstrijden waarin hij meedeed gewoon een goede indruk achtergelaten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58799644
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nou ja, wie het zijn maakt me niet zoveel uit . Opzich hebben we nog best profijt van Rommedahl gehad. Delorge heeft niet genoeg gespeeld denk ik.

Maar goed, we zitten ook nog met spelers als Colin die echt gefaald hebben, dus of we kunnen rekenen op wat meer zwaargewichten volgend seizoen?
Ben het met je eens. Rommedahl wordt continu op 1 hoop geveegd met de Delorges en Bakkie Chocos. Maar in tegenstelling tot die spelers was hij wel nog bruikbaar voor het team. Scoorde bijvoorbeeld ook na een goede actie uit tegen Zagreb. En ook in de competitie vond ik hem veel werk verrichten als ie aan spelen toekwam/
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:05:47 #23
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_58799655
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:04 schreef denthemen het volgende:
Delorge, die heeft de wedstrijden waarin hij meedeed gewoon een goede indruk achtergelaten
Inderdaad, die kan je er echt wel bijhouden voor achter Gabri
Jawel, je keek.
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:09:42 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58799732
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je moet niet doorslaan naar alleen maar 11 eerste elftal spelers en de rest jeugd of eigen opleiding. Maar je moet wel als je al Luque en Leonardo hebt gehaald, je gaan afvragen wat een Kennedy of een Rommedahl meer gaan toevoegen aan Ajax dan een Martina, Sarpong, Donald, etc.

En dan mag er wat mij betreft echt wel de voorkeur gegeven worden aan de talentvolle jeugdspeler
Natuurlijk hoeven het niet per se allemaal jeugdspelers te zijn, die als back-up fungeren. Maar het is van de gekke dat we jongens voor de breedte halen, die niet beter zijn dan wat we in Jong Ajax hebben rondlopen.
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:09:53 #25
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58799735
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Liever op de bank jongens als Kenneth Vermeer, Gregory van der Wiel (als er een andere centrale verdediger komt), Jan-Arie van der Heyden, Donovan Slijngard, Vurnon Anita, Mitchell Donald, Urby Emanuelson, Jeffrey Sarpong, Murat Yildirim, John Goossens, Siem de Jong en Javier Martina in plaats van te dure subtoppers, die van buiten Ajax worden gehaald.
Gros van de namen die je nu opnoemt kun je toch niet vergelijken met Seedorf, Kluivert en Davids.
Eerste 2 waren 16 toen ze in ajax doorbraken en vrijwel meteen overtuigden, van de jongens die jij opnoemt heeft nog niemand echt kunnen overtuigen wel?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')