abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215529
Op de officiele site is te lezen dat de nieuwe weekopdracht bekent is. Gaan ze inderdaad op rantsoen om film te kunnen kijken. Er staat dat ze de opdracht al hebben aanvaart.

Is dit de inleiding tot het verhaal van een paar weken geleden, dat er tijdens het kijken van TV beelden, wij dachten toen tijdens een voetbalwedstijd, zou worden gesugereerd dat er een griep aanval met veel doden in nederland heerst.????

Hoe gaat de weekopdracht in zijn werk en over welke periode stekt die zich uit. 5 dagen. maar wanneer gaat het in. Als ze zo als op de site beweert wordt, maandag moeten beslissen, moeten ze maandag een gedeelte van de morgen verkregen boodschappen weer inleveren. Kortom er zijn een aantal onduidelijkheden Wie o wie ???

vrijdag 5 november 1999 @ 11:16:00 #2
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_215530
Uh, dit is wel een hele coole weekopdracht.

Mocht dat griepgevalletje (wel misselijk bedacht hoor) waar zijn, dan worden de TV-uizendingen misschien wel weer leuker.

De tv zal dan wel weer uitsluitend op voo staan of zo...... Kijken ze meteen effe BB mee

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
  vrijdag 5 november 1999 @ 11:21:00 #3
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_215531
Waar heb je dat gelezen op de site?
When I was a sperm
I had alot to learn.

pi_215532
jajaja!

V. wordt nu echt voorspelbaar (=saai). Ik had dit dus al een week geleden op dit forum voorspeld.

sex, saaiheid en zuigen dat is the way we spell BB

pi_215533
Onder het kopje ; Groot Dilemma is het terug te vinden
  vrijdag 5 november 1999 @ 11:27:00 #6
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_215534
Thanx
When I was a sperm
I had alot to learn.

vrijdag 5 november 1999 @ 11:30:00 #7
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_215535
Wat een inventiviteit weer bied VOO de BB'ers...

Zit nu al te shaken van de spanning....

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 5 november 1999 @ 11:48:00 #8
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_215536
dit moet voor anouk een regelrechte ramp zijn, heb net het ontbijtritueel gevolgd en zag dat ze dus echt niet meer kan stoppen met eten
pi_215537
Nou, dit zal ze lekker bezig houden!
Moeten ze om de beurt een uur op rantsoen, kookwekker erbij?
Nu moet jij op rantsoen. Ik? Ik ben net geweest. Karin is aan de beurt. Shit man, ik ben er helemaal moe van geworren, weejewel.

leuk zo'n weekopdracht.

vrijdag 5 november 1999 @ 12:24:00 #10
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_215538
Ze mogen wel uitkijken dat Bart geen heimwee krijgt naar de mannen van bordeel, nu ze hem dat legervoer gaan geven.
Het barst van de pindakaas in die gevechtsransoenen.
Ik ben online
pi_215539
Dat met die griepepidemie is lastig: Anouk en Cyrille zijn net een paar dagen binnen (als ze het te zien krijgen een week of 1.5) en dan moet het verhaal wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uitgedacht worden want anders hebben Anouk en Cyrille zo door dat het in scene is gezet.
Straks zegt iemand in die nagemaakte beelden: '3 weken geleden begon de epidemie'.

<BZZZZZZZZZZZZZZZZZZT> Next one please.

Ik krijg ineens visioenen a la 'The Stand' van Stephen King: in dat boek ontsnapt een zeer dodelijk virus, dat zich slechts laat aanzien als een doodeenvoudig griepje.

Erg bizar.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
  vrijdag 5 november 1999 @ 12:44:00 #12
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_215540
Je hebt gelijk. En aangezien Anouk blijkbaar alles heeft bekeek (ook internet) is het niet onwaarschijnlijk dat zij ook deze roddel al heeft opgevangen.
PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_215541
Ik bracht alleen maar in gedachte die roddel die er toen ging. Het is niet zo moeilijk wat vergelijkbaars te bedenken.

Het ging in principe om het bekend maken van iets wat niet waar is. Het kan best zijn dat nu de samenstelling van de groep is veranderd, de produktie er van af ziet.

Of het was zo wie zo een roddel die de ronde deed. Ik dacht alleen wel dat het een zeer sterke door vele bevestigde roddel was.

vrijdag 5 november 1999 @ 13:04:00 #14
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_215542
Als Veronica inderdaad een fake bericht doorgeeft zijn ze toch wel heel expliciet bezig het concept te vernaggelen. Geen bericht met de buitenwereld..yeah right. Maar het lijkt me eerder wishful thinking. Het zou immers veel te spannend worden als de bewoners denken dat half nederland dood is (een paar doden is immers niet echt schokkend) of argentinie de falklands weer heeft verovert.
Nee, als je een fake bericht verstuurt doe het dan goed: zeg dat de dijken rond de flevopolder verzwakt zijn en ieder moment kunnen doorbreken. Als er komende week in almere ook nog wat regen valt kan ik mijn lol dan niet meer op.

Over de weekopdracht: de bewoners gaan inderdaad op rantsoen, maar worden bij het begin allen gewogen (waarom dacht je anders dat er een weegschaal aanwezig is?)en mogen op het einde met hun totaalgewicht niet onder een bepaald gewicht zitten. Dat wordt: niet bewegen, veel overgebleven krentebrood eten en niet naar de wc gaan...

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')