Is dit de inleiding tot het verhaal van een paar weken geleden, dat er tijdens het kijken van TV beelden, wij dachten toen tijdens een voetbalwedstijd, zou worden gesugereerd dat er een griep aanval met veel doden in nederland heerst.????
Hoe gaat de weekopdracht in zijn werk en over welke periode stekt die zich uit. 5 dagen. maar wanneer gaat het in. Als ze zo als op de site beweert wordt, maandag moeten beslissen, moeten ze maandag een gedeelte van de morgen verkregen boodschappen weer inleveren. Kortom er zijn een aantal onduidelijkheden Wie o wie ???
Mocht dat griepgevalletje (wel misselijk bedacht hoor) waar zijn, dan worden de TV-uizendingen misschien wel weer leuker.
De tv zal dan wel weer uitsluitend op voo staan of zo...... Kijken ze meteen effe BB mee
V. wordt nu echt voorspelbaar (=saai). Ik had dit dus al een week geleden op dit forum voorspeld.
sex, saaiheid en zuigen dat is the way we spell BB
Zit nu al te shaken van de spanning....
leuk zo'n weekopdracht.
<BZZZZZZZZZZZZZZZZZZT> Next one please.
Ik krijg ineens visioenen a la 'The Stand' van Stephen King: in dat boek ontsnapt een zeer dodelijk virus, dat zich slechts laat aanzien als een doodeenvoudig griepje.
Erg bizar.
Het ging in principe om het bekend maken van iets wat niet waar is. Het kan best zijn dat nu de samenstelling van de groep is veranderd, de produktie er van af ziet.
Of het was zo wie zo een roddel die de ronde deed. Ik dacht alleen wel dat het een zeer sterke door vele bevestigde roddel was.
Over de weekopdracht: de bewoners gaan inderdaad op rantsoen, maar worden bij het begin allen gewogen (waarom dacht je anders dat er een weegschaal aanwezig is?)en mogen op het einde met hun totaalgewicht niet onder een bepaald gewicht zitten. Dat wordt: niet bewegen, veel overgebleven krentebrood eten en niet naar de wc gaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |