quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:17 schreef petrelli het volgende:
Damn, wat heb ik zin in zo'n echte amerikaanse burger nu... jezusmina.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat verhaal zuigt
Ze zouden gewoon Ted, Marshall, Lily en Robin eruit moeten schoppen.an de serie Barney noemen. En elke aflevering 20 minuten Barney uitzenden, waar hij achter elkaar Legen -wait for it- dary zegt
Barney is de grootste reden waarom deze serie tof is. Maar in deze aflevering was ie nogal lame. Ik snap dus niet waarom je deze zo goed vondquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:57 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat verhaal zuigt
Ze zouden gewoon Ted, Marshall, Lily en Robin eruit moeten schoppen.an de serie Barney noemen. En elke aflevering 20 minuten Barney uitzenden, waar hij achter elkaar Legen -wait for it- dary zegt
Ik vond hem niet zo goed hoor. Barney was idd maar beetje lame. Het ging me er meer om dat ze eindelijk eens niet zo op dat verhaal focussen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Barney is de grootste reden waarom deze serie tof is. Maar in deze aflevering was ie nogal lame. Ik snap dus niet waarom je deze zo goed vond.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:17 schreef petrelli het volgende:
Damn, wat heb ik zin in zo'n echte amerikaanse burger nu... jezusmina.
hij viel enigszins tegen idd. Hoe vaak kun je zeuren over een hamburger? Hoe vaak kun je klagen dat je honger hebt?quote:
Ik vond deze juist weer tof omdat het eeuwige doorgaan over niets juist typisch is voor HIMYMquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:03 schreef Danny het volgende:
[..]
hij viel enigszins tegen idd. Hoe vaak kun je zeuren over een hamburger? Hoe vaak kun je klagen dat je honger hebt?
Ow, en ik hoop dat Barney snel over z'n bank-spamgedrag heen raakt en weer gewoon Barney gaat zijn. Niet dat de aflevering beroerd was ofzo, maar de eerste van dit seizoen en de vorige 2 seizoenen waren beduidend beter.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond deze juist weer tof omdat het eeuwige doorgaan over niets juist typisch is voor HIMYM
Alleen kut dat ik zat te kjiken met alleen maar Cup A Soup in huis...nog nooit zo'n honger gehad
Dan ben je toch niet in de stemming voor zoietsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:19 schreef Danny het volgende:
[..]Ik keek tussen het kotsen door dus hier viel het wel mee met die honger. Moet de aflevering misschien nog eens kijken als ik niet ziek ben
ik ben altijd in de stemming voor HIMYMquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet in de stemming voor zoiets![]()
tnx, maar het gaat alweer redelijk hoor. was twee nachten geledenquote:Beterschap trouwens
Ik vind Ted juist echt de sufste van het stel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:07 schreef Asgard het volgende:
Lily zuigt echt
Wat een kut karakter is dat, gatverdamme.
Barney en Ted zijn de enige die tof zijn, Marshall en Robin kunnen ermee door. Maar die Lily, bleehhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |