Ze heeft dan ook een erg makkelijke rol.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:58 schreef Devrim_ het volgende:En btw Britney Spears vind ik echt goed acteren in HIMYM
Alsof dat iets verder uitmaaktquote:Op zondag 15 juni 2008 01:26 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook een erg makkelijke rol.
Ja, want er is zo weinig uitdagends aan haar rol dat ze die met twee vingers in haar neus kan spelen. Nee, dat neem ik terug, dat zou heel raar staan in beeld.quote:
En in Joss Whedon's Dr. Horrible's Sing-Along Blogquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:58 schreef Roolio het volgende:
Trouwens Neil Patrick Harris komt ook voor in Harold and Kumar escape from Guatanamo Bay, speelt ie zichzelf..
Bedoel je niet season premiere?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Sarah Chalke gaat nog meerdere afkeveringen meespelen, inclusief de season finale.
Bron.
Dat is een foutje inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:23 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Bedoel je niet season premiere?
"But on Friday, CBS President of Entertainment Nina Tassler touted Chalke's return to the show, saying she was signed on for multiple episodes. Including the season premiere."
Ik haal nergens uit dat ze ook in de laatste aflevering van het komende seizoen zit.
Alleen sterretjes laten toveren vind ik al tof.. ff zoeken wat voor spul hij gebruikt..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:14 schreef JohnLennon het volgende:
ik zit al honderd jaar te zoeken naar hoe barney die truck doet met die flikkers uit z'n hand en dat er dan een woord staat op je hand!
Volgens mij bestaat die niet
Een link naar een webshop waar die truc verkocht werd is geloof ik ooit op imdb gepost. Was best wel duur als ik het me goed herrnner...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:50 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Alleen sterretjes laten toveren vind ik al tof.. ff zoeken wat voor spul hij gebruikt..
Ik heb meer met hem gemeen dan ik dacht.quote:Op zondag 27 juli 2008 23:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb wel vaker in interviews met hem (en collega's) gehoord dat hij er niet bepaald moeite mee heeft zijn kleren uit te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |