En wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:21 schreef SharQueDo het volgende:
Ik doe het al twee jaar. 0700 weg, 0900 op het werk, 1700 vrij, 1900 thuis, 5 dagen per week. Twee keer overstappen met de grafbus die dan wel te laat is als hij al niet aan het staken is.
Elke dag moe, elke dag geïrriteerd. Daarnaast heb ik ook m'n World-of-Warcraft-verslaving dus aan sociale activiteiten kom ik nauwelijks meer toe. Af en toe een keer zwemmen of skaten op een zaterdagmiddag, maar m'n leven houdt daar wel bij op.
Ik wil in Tilburg op kamers omdat ik van iedereen hoor dat Tilburg haske tof is. Stageplaats is in Leiden. Dus...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:18 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ben je nou echt zó bang om op kamers te gaan?
3 uur in je eigen auto valt nog wel mee, maar 3 uur met de trein en bus lijkt me helemaal niet te doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:44 schreef Ps2K het volgende:
Bij een reistijd van >2 uur pak ik een hotel op kosten van de zaak. 3 uur in een auto zitten op een dag breekt je na een paar maanden wel op kan ik je uit ervaring vertellen.
En idd je sociale leven gaat compleet naar de tering als je iedere dag pas om 19:00 thuis bent. Kun je dan nog eens gezellig het huishouden doen, koken etc.
Thuiswerken weleens overwogen?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:46 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Programmeren, 8 uur aan elkaar achter een PC, code staren en tikken.
Ik wel, mijn baas niet. Hij wil liever dat ik "fysiek aanwezig ben".quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Thuiswerken weleens overwogen?
Zoals al gezegd, uur heen en uur terug is wel zo'n beetje de mx voor de meeste mensen.
Je wordt gewoon gaar. Ook al slaap je in de trein (ik ben een slechte slaper, maar op een gegeven moment sliep ik op heen en terug reis), je bent wel om 6.45u uit je nest, fiets een kwartier naar het station, daarna weer een kwartier naar je werk, en na 8,5 uur op je werk te zijn mag je het tering eind weer terug reizen. Dan ben je dus rond kwart voor 7 weer thuis, eten + afwassen = kwart voor 8, half 8 als je haast hebt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:07 schreef Jakhals het volgende:
Waarom maakt dat reizen je eigenlijk vermoeid?
Op zich zit je de grootste deel van de tijd alleen maar, net als in je huiskamer. Waarom zijn mensen dan helemaal kapot na uurtje zitten?
Je bent niet in je vertrouwde omgeving, je moet opletten wanneer je er weer uit moet, je zit tussen vreemden.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:56 schreef Jakhals het volgende:
Waarom wordt je eigenlijk helemaal gesloopt? In feite doe je weinig anders dan zitten.
plus treinvertragingen, irritante medereizigers, propvolle treinen, een uur moeten staan of net de trein missen.. gotta love itquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je bent niet in je vertrouwde omgeving, je moet opletten wanneer je er weer uit moet, je zit tussen vreemden.
Genoeg factoren waardoor je je niet volledig kunt ontspannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |