quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
"stelletjes" die gezellig iets drinken in bed en daarbij knuffelen
Een bed is toch gemaakt om in te pitten en te neuken.
Of geen TV op bed kijkt. Bedden zijn niet om TV in te kijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt..
Beetje ranja ? Heel glas. En dit is niet het eerste..
Wat denk je van stukjes chips (vooral leuk als je gaat slapen. Kriebelt en prikt lekker)
Chocola ?
Duidelijk te merken dat jij geen vriendin hebt of homo bent
Dit verzin je er nu bij.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:16 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Oke bed nog niet zo super erg..
Maar wel mijn nachtkastje en 2 gsm opladers
Die waren ook doordrenkt..
Ben benieuwd of ze het nog doen...
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:16 schreef Pakspul het volgende:
Volgende keer als je haar ligt te batsen knijp je haar strot gewoon keertje goed dicht
Een smoes bedenken om aan m'n vrouw te vertellen wat er gebeurd is...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:54 schreef BK_102 het volgende:
Oh ja.. even voor de GoT'ers onder ons die dit niet snappen..:
Wat zou jij doen als jouw vriendin ranja over je Übergeile pc'tje gooit ?
Opvoeden heet datquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:02 schreef MaximumRush het volgende:
Gewoon af en toe een paar tikken geven dan likt ze volgende keer huilend je bed schoon in plaats van zulk gedrag.
quote:
Jouw vriend valt op dames met een kort vlot kapsel?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Nee, ik heb zelfrespect dus als mijn vriend dit zou flikken kon hij oplazeren.
Koop een bank, kankerpauper.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
Gisteren was m'n vriendin weer eens bij mij. Lagen lekker tv te kijken.
Ineens.... plons,... glas met ranja over mijn bed heen. Aangezien dit niet de eerste keer was ontplofte ik en werd boos.
Samenwonend en welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ben je ondertussen al vriendin-af of nie?
Al gekocht meneer ik-scheld-ik-ben-stoer-en-wil-op-mijn-papa-lijken-met-zijn-kale-kopquote:
Duidelijk te merken dat jij te bedondert bent om het op te ruimen voor je gaat slapen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:31 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt..
Beetje ranja ? Heel glas. En dit is niet het eerste..
Wat denk je van stukjes chips (vooral leuk als je gaat slapen. Kriebelt en prikt lekker)
Chocola ?
Duidelijk te merken dat jij geen vriendin hebt of homo bent
uhh nee ?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:00 schreef floris.sp het volgende:
[..]
Duidelijk te merken dat jij te bedondert bent om het op te ruimen voor je gaat slapen.
geil man. Wurg sexquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
Gisteren was m'n vriendin weer eens bij mij. Lagen lekker tv te kijken.
Ineens.... plons,... glas met ranja over mijn bed heen. Aangezien dit niet de eerste keer was ontplofte ik en werd boos.
Dus zij slaan en schelden en mijn strot dicht knijpen.
wtf dacht ik.
Kan het nog erger ?
Iemand dit ook weleens meegemaakt ?
Klacht : Strot dicht knijpende vriendin.
Mijn papa is heul niet kaalquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:56 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Al gekocht meneer ik-scheld-ik-ben-stoer-en-wil-op-mijn-papa-lijken-met-zijn-kale-kop
Komt later wel als er knobbels gaan groeienquote:
Je hebt me nog nooit gezien man!quote:
Mijn papa heeft niet veel 'later' meerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:22 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Komt later wel als er knobbels gaan groeien
Jij wilt hard tegen hard..
Je avatar spreekt boekdelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:23 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit gezien man!
Tsja life sucksquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:26 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Mijn papa heeft niet veel 'later' meer![]()
[..]
Maar nou even een serieuze vraag, hoe reageerde ze achteraf op haar eigen gedrag? En doet ze nog steeds weleens zo als ze boos is?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:22 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Komt later wel als er knobbels gaan groeien
Jij wilt hard tegen hard..
Nee eigenlijk niet meer. Keer ruzie hebben oke, maar niet meer zoals toen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar nou even een serieuze vraag, hoe reageerde ze achteraf op haar eigen gedrag? En doet ze nog steeds weleens zo als ze boos is?
Heb medelijden met pisnichtquote:
Waarschijnlijk is ze dan ook van zichzelf geschrokkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:34 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet meer. Keer ruzie hebben oke, maar niet meer zoals toen.
Ik ben een goede africhter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |