Aan jou de eer om dit topic te verbeteren.,quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:32 schreef Nikmans het volgende:
Wat een afschuwelijk topic en wat een kutposts van TS zeg
TS is een tokkie met een tokkievriendin
De reddingquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Plaatje voor in de OP, om het topic nog een beetje dragelijk te maken:
[ afbeelding ]
wehehehe, denk je nou echt dat ze klaarkwam?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ranja? Weet je zeker dat je vriendin niet toevallig ongesteld was toen ze klaarkwam?
Ben jij die wurgende biatch dan?quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:51 schreef ondeugend het volgende:
Tsssss ik zou dit moeten sluiten....
maar je bent in ademnood.. ik wil weten of je overleefd of niet.
In beide gevallen zal ik lekker slapen trouwens.
Alsof de originele OP niet triest genoeg was:quote:
quote:BK_102:
Gisteren was m'n vriendin weer eens bij mij. Lagen lekker tv te kijken.
Ineens.... plons,... glas met ranja over mijn bed heen. Aangezien dit niet de eerste keer was ontplofte ik en werd boos.
Dus zij slaan en schelden en mijn strot dicht knijpen.
wtf dacht ik.
Kan het nog erger ?
Iemand dit ook weleens meegemaakt ?
Klacht : Strot dicht knijpende vriendin.
Natuurlijk, iedereen laat wekelijks zijn strot dichtknijpen.quote:Iemand dit ook weleens meegemaakt ?
Bedankt voor die OP.quote:Op woensdag 21 mei 2008 05:28 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Alsof de originele OP niet triest genoeg was:
[..]
Je pwnt de TS, tonks!!! gefeliciteerd daarmee (F)quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:42 schreef tonks het volgende:
OP teruggezet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
Ineens.... plons,... glas met ranja over mijn bed heen. Aangezien dit niet de eerste keer was ontplofte ik en werd boos.
Dus zij slaan en schelden en mijn strot dicht knijpen.
wtf dacht ik.
Kan het nog erger ?
Iemand dit ook weleens meegemaakt ?
Klacht : Strot dicht knijpende vriendin.
Voor die pic werd ik 3 maanden gebannedquote:
Over een paar jaar ga je met je kutwijf op vakantie met het vliegtuig en bijt ze een stuk uit je wang.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:40 schreef BK_102 het volgende:
Lekker lompe pic..Naja als hij er een stijve van krijgt..
Zie Zargon een paar post hierboven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:24 schreef Djep het volgende:
[..]
Wat had ie er in veranderd dan? Dat heb ik dan weer ff gemist...
Door de ranja bwehehehehehhehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:21 schreef BK_102 het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |